Separate names with a comma.
Oj, och det var helt nytt? Mitt är på 86% och har ej bytt det. Köpte telefonen direkt vid release.
Såhär ser det ut, observera att jag har Oneplus 3T nu :S [IMG] [IMG]
Står 9.0.2 under min telefon nu också, så tror faktiskt jag fick in den officiella versionen ändå. Kollade på Oneplus forum och ser ut som att...
Haha, också kikat på vanliga 7:an, tycker PROn är alldeles för stor även om Warp charging och 1440p skärm hade varit tjusigt så tror jag ändå en...
Haha, håller på att installera den nu! :D Vi får hålla tummarna att inget galet händer. Sjukt att man går från en Beta till Stable utan...
Testade att ändra till "Android Update P Community Beta" och då fick jag fram den, vågar man ladda ner den tro?
hmm, klickar jag "Visa uppdateringsinformation" så får jag fram den versionen och det står att det är den senaste, men går inte att ladda ner...
Testat det också :( Står att jag är på senaste uppdateringen 9.0.1. :( Kan det ha med att jag kör betan o göra som dom släppte?
Hur fick du fram den i Oxygen Updater? Står att jag har senaste uppdateringen där. :(
Kört betan 2 ett tag och extremt nöjd med prestandan, trevligt att den är helt klar nu. :)
Finns det något datum när den släpps? Dvs icke Pro modellen?
Står exakt mellan samma val, extremt svårt kollar dock mer och mer på OnePlus 7 bara för jag gillar OSet så mycket.
Har jag förstått det rätt att vanliga OnePlus 7 inte har något bekräftat datum när den börjar att säljas?
Vad tror ni priset landar på? Känns som det blir 8990kr?
haha, såg ut som han var lite nervös när han skulle köra demo på pop-up kameran när man tappar den. :D
Ja, det gäller på allt förutom hygienartiklar som ex. in-ear hörlurar, datorprogram, spel eller ljud- och bildupptagningar då...
Även Inet göra detta som kör med 30 dagars ångerrätt i både köp i butik och på webben. :)
Android 9 Community Beta 2 for OnePlus 3/3T Changelog Bug fixes Clock timer and stopwatch interface display is incomplete Microphone doesn't...
Hade inte tänkt på det innan, men herregud vad störande det blev nu..
Vem beställer med postförskott 2019 när det finns så många betalsätt? Förstår att man kunde göra det på runt 2000-talet när internet var "nytt".
Körde precis Antu och fick 171285, men kör ju med T varianten så något snabbare CPU vilket orsakar det. Tycker iaf att Pie var riktigt positivt.
Tycker det flyter på ordentligt, telefonen känns rapp trots sin ålder igen. Har kört med Pie hela dagen och är positivt överraskad faktiskt, inte...
Härligt! Vad tycks om den än så länge? :)
Haha, fortfarande där? Körde den nu, och än så länge så tycker jag det är ett rejält lyft faktiskt. Telefonen känns "ny" och modern på något...
Jag håller på att installera den nu faktiskt, du kommer även få vanliga OTAn sen som vanligt. :)
Android 9 Community Beta för OnePlus 3/3T är nu släppt: Taste of Pie, Android 9 Community Beta for OnePlus 3/3T
Då antar jag att det var direkt när dom släppte kortet som du ansökte om det? Det är i alla fall så deras system ser ut nu, sen är det ju flera...
Har du inte handlat mycket med konto klarna/delbetalning innan, utan bara deras faktura alternativ så kommer dom inte släppa iväg ett kort till...
Låter väldigt dåligt, lyssnar aldrig podcast men mycket musik över BT och drar aldrig så mycket. Antingen om du har fått oturen och fått ett...
Haha, finns nog en del. Programmet är i alla fall högt på den topplistan.
Ja, finns ju popcorn till Lets Dance ser det ut som! :)
Det är en officiell beta från Oneplus, dock är det ingen öppen beta. Ne precis, lite segt, men du kan flasha om snabbt och enkelt ju om det...
Ah okej, du vill inte köra betan som finns då? :)
ah okej, såg att du hade vanliga 3:an också så den är något äldre.
ah okej, återkom gärna när du har gjort det och kollat batteriet! :)
Intressant, det gjorde jag också! Känns som helt okej "livstid" på batteriet ändå, jag har alltid laddat min över natten och låtit laddaren sitta...
@jnsson Hur ser din batterihälsa ut nu med nytt batteri? :D
Nä, jag laddade ner den härifrån: [APP] OnePlus Diagnostic :)