Separate names with a comma.
Tjenare allihopa!! Det är så att jag försökte uppdatera från Doc's 7.6.2 till JPO v8 och efter uppdateringen så valde ja no remove new config...
tjo. det är så att jag installerade launcher pro och råkade välja start som standard och nu får jag aldrig upp den möjligheten då jag trycker...
Tjo! Jag har JPK med doc's superslim med sv swype.. Idag fick jag en "notifikation" när jag skrev sms på engelska där det stod ngt i stil...
Har JM8 installerat nu och root på skiten.. När jag skulle fixa så att jag skulle få den nya lockscreenen laddade jag hem några applikationer så...
Kommer du inte in i recovery läge samt download läge med din SGS med treknappars metoden så sluta försök för det funkar inte på din telefon tyvärr...
Tjenare! Det var så att jag skulle uppdatera min firmwire från den jag fick med i telefonen till JM7.. Men någonstans på vägen så frystes...
Hejsan! Det är så att jag är en ny användare utav android och som vissa andra en förre detta iphone användare :) Nu är det så att jag tänkte...