Separate names with a comma.
Jag kör med Boeffla, har gjort det från början. Tycker den flyter på väldigt bra, men har ju inte testat stock på ett tag.
Posten bör givetvis tas bort, det görs ju också om vi kommer fram till att det är en vänskapsbump även om säljaren inte erkänner det. Vi kan gå...
Håller med om att det är en intressant diskussion. Det är svårt med gränsdragningar för vad som är skambud och vad som är ocker. När det gäller...
Låser.
Instämmer med Boss302. Om du inte kör windows på datorn så finns Heimdall för linux och mac. Finns iofs för windows också. Funkar på samma sätt...
Hej! Tog bort ett inlägg du gjort i den här tråden http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?p=1495582#post1495582 eftersom den bryter mot...
Jag låser på trådskaparens begäran
Tråkigt, hoppas att du ändrar dej! Jag förstår dej dock, man orkar inte ta hur mycket skit som helst. Väldigt många av de som önskar hårdare...
Jag flashar oftast varje gång det kommer en ny uppdatering, alltså i stort sett dagligen. Egentligen onödigt eftersom den funkar så bra, men jag...
Om kortet är på 64GB är det inte säkert att det funkar med FAT32 heller, åtminstone inte med CWM recovery. Finns en ExFAT enabler i detta inlägget...
Jag förstår inte riktigt det där med via teman. Ok, vita ikoner på svart är snyggt, men jag gillar inte vitt som bakgrundsfärg. Vill väl att...
Kan inte påstå att jag märkt nån större skillnad, tycker den har varit racersnabb hela tiden med omni. Jag bläddrar fortfarande bland hemskärmarna...
Nej. Jag kör inte med ljud i de spel jag kör, så jag har inte märkt något hackande. Däremot lyssnar jag ofta på musik samtidigt som jag spelar och...
Jag har kört OMNI i dagligt bruk sen mitten av december. Känns riktigt stabil och allt funkar som jag använder, tex bluetooth. Har inte haft några...
Visst finns NEE med. ;)
AOSP står för Android Open Source Project http://source.android.com/ Det är mer likt vanilla android, dvs så som android ser ut utan...
Håller med, tycker faktiskt att bara funkat som en ren gimmick. Blir intressant att se om detta blir användbart
Himla märkligt, att båda minnena slogs ut samtidig. :eek: Maximal otur också med fotona, skönt i alla fall att du lyckas återställa det mesta....
Ett 32GB kort är ju normalt formatterat till FAT32 (vFAT) ch det är j inte världens stabilaste filsystem. Saknas mapparna även när du kollar med...
Jag har haft enstaka blink också, men inte något som stör, kanske 1-2 ggr/dygn som jag lagt ärke till.
DU har rätt, den går automatiskt över till mobilt. Grejen är ju att funktionen inte är nödvändig, om man inte stängt av mobilt nätverk så byter...
Det går att slippa meddelanden om instabilt wifi. Finns under wifi-inställningar. När jag körde 4.3 så gick den över till mobilt datanät hela...
Kan det vara någon widget som låter? Väder? Klocka? Meddelanden? Nåt tillägg till dash lock widget?
Jag kommer inte ihåg detta riktigt och har inte själv samma menyer eftersom jag inte kör nån stockrom, men jag lyckades bli av med detta när jag...
Såg i omnitråden på xda att en del drabbats av det och där finns också lånkar till en fix, men problemet ska ha varit fxat sen en tid tillbaka....
Samma här. Har kört den nån dryg månad och inte haft något strul alls, inte en enda omstart.
Jag har samma dropbox-version som du, men jag har uppdaterat (men har då givetvis haft även den från 5 januari) och har aldrig haft problem med...
Jag testade just också triangle away och den funkar inte för mej heller. Kollade i XDA-tråden och det är många med samma problem, chainfire...
Fungerar det inte att bocka av Skärmlåsljud under Ljud i Inställningar?
Upplever inte heller detta, färgerna i min lur är klara och starka.
Du har så rätt! :)
Oj, jag håller inte med alls. I omni saknar jag just dialern från TW och även om jag tycker exdialer funkar bra så är den inte riktigt i samma...
Enligt xda-tråden verkar det numera funka med CWM också, men har inte testat själv så vågar inget garantera. Förresten efter att ha bytt till TWRP...
Beror på vilken rom du väljer. Det finns ett antal samsung-rommar, de har touchwiz precis som stock och kan vara något vassare, men normalt är...
Inte konstigt, man får ju nästan en helt ny lur, känns det som. Så snabb och stabil och snyggt, verkligen kanon. Har tidigare testat AOSP men inte...
Jag kör OmniROM, android 4.4.2 och upplever inga buggar trots att jag kör nightlies. Givetvis finns det buggar men inte för någon av de funktioner...
Har hittills inte råkat ut för några problem alls med denna. Snabb och bra batteritid och mitt blutoothheadset funkar felfritt. :) Snyggt är det...
Kolla här https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1441845&highlight=emei#post1441845...
Massor! :) Fast vad som är bra och inte varierar med användaren. ;) Bara att kolla i denna forumdeln och sen har du ju en del här också.
Det där med minneskort kan vara lte lurigt. Jag kör Philz recovery och för att kunna köra in 4.4-rommar måste ag ha ver 6 och uppåt. Då fungerar...