Separate names with a comma.
OK men det finns ju även en Health monitor app i klockan, så båda behöver nog en uppgradering för att det skall funka. Tänkte att det är ett...
Kul att du redan har fått den. Har den stöd för sömn apne detektering?
Hoppas att den uppgraderingen innehåller stöd för Sömn Apne detektering. Någon som vet om det har kommit till Watch 8 eller "Ultra2"?
Jag har precis installerat Junis uppdatering.
"Okej google" "Städa" funkar på min roborock S5 max.
Vet du vilka länder? Inom EU?
Jag har precis fått hem en Bespoke Mikrovågsugn MC32DB7736KEE4 med Air Fry 32 L som jag försöker styra med GA men lyckas inte fullt ut. Jag får...
Fick hem den igår så jag har inte testat så mycket men den gör bra omelett om man kör på lite kortare tid än det står i manualen. Som mikro...
När jag bytte klocka så fick jag lov att säga upp abonnemanget på gamla klockan och beställa nytt e-sim via klockan. Jag har comviq och fick hjälp...
Någon som vet om det är lätt att själv byta skärmskydd på en fold 5? Någon som vet vad det kostar att låta en serviceverkstad byta det?
Laddar hem uppdateringen till LTE modellen just nu.
Fick den också, Maj kom tydligen tidigt i år.:-) Ja membersappen sa att den skulle komma i Maj.
Någon som fått uppdateringen GW 6 Classic LTE?
Någon som fått den nya uppdateringen för GW Ultra?
Var i kontakt med Samsung Supporten och fick svaret (se nedan) att det var på g. Supporten skrev.... Faktiskt , sömnapnédetekteringsfunktionen för...
Det var faktiskt ganska smidigt att säga upp det gamla abonnemanget per telefon. Lägg sedan till en "mobilplan" på nya klockan så tankas nytt...
Jag tog kontakt med deras kundtjänst och sade upp tilläggsabonnemanget för klockan samt tecknade ett nytt abonnemang för den nya klockan. Man kan...
Någon som fått möjlighet att kolla om man har sömn apne med hjälp av klockan? Chattade precis med Samsung Supporten och dom sa att det skall funka...
Har du provat att uppdatera dom appar som har uppdateringar i play store? Jag brottades också med problemet och uppdaterade apparna som...
Någon som har lyckats använda funktionen som skall detektera "sömn apne"? Jag hittar inte funktionen över huvud taget, supporten sa att dom inte...
techhuset.se har armband och skal på väg in, oklart när det går att beställa. Dom har i alla fall bilder på det som kommer till deras lager :-)
Jag beställde en GWU Silver från Samsung shop och den har status "på väg" i appen.
Fick precis Apriluppdateringen.
Installerar Mars uppgraderingen för GW Classic 47 mm LTE just nu.
Jag fick till det till slut, det visade sig att banken gjort ett nytt kort och fört över alla digitala tjänster till det eftersom mitt gamla kort...
Det funkar inte heller. Måste man ta bort Samsung pay eller kan man ha båda?
OK tack för tipset skall prova det.
Jag har precis fått hem min Fold 5 från Allgiganten och kan inte köra Samsung Pay på den.:-( Enligt Samsung support så är telefonen från usa och...
Det finns en app som heter thermo check som kan användas för ändamålet.
Jag har precis kört igång assistenten på min Samsung S21 och den funkar lite för bra eftersom den svarar på tilltal när telefonen är låst även om...
Ok, Tack för svar.
Jag har en luftrenare från Xaiomi, tror att den heter 3h. Jag kan sätta på den och slå av den med rösten med hjälp av GH men har inte lyckats...
Den har det fantasilösa namnet luftisbåde i GH och i MI appen. Om jag säger sätt på luftrenaren istället för sätt på luftis så svarar den sätter...
Jag har provat diverse kommandon men får till svar att hon inte kan hjälpa mig med det. Aktivera har jag provat nu, inte heller det funkar GH...
Tjena ! Jag har precis köpt en luftrenare från Xiaiomi och kopplat upp den till GH. Jag lyckas inte sätta på ellar stänga av den med röstan, det...
Nej jag får samma resultat som du dvs blaj på a och jag förstår inte på b men c fungerar.
Jag provade att fråga "vad har jag för påminnelser" och då läste GH upp mina påminnelser. Det vore ju smutt om man slapp fråga utan blir påmind av GH.
Tack för svar. Jag får också in dom i kalendern. Synd att inte GH läser upp dom.
Någon som testat påminnelser på Svensk GH? Jag kan skapa påminnelser och spara dom men inget händer när tiden är inne. :-( Jag är nybörjare så jag...