Separate names with a comma.
Är dålig på sånt här, men reklamation skulle alltså kunna ge mig de pengar jag betalat för telefonen hittils tillbaka eller vad handlar det om?
Jag gjorde ju misstaget att skriva upp mig på ett 24 månaders kontrakt på U8220an, nu ser jag att 3 kör en rea på Samsung Galaxy S för 199kr i...
Fanns det inte något sätt att låsa upp ZTE Bladen helt gratis?
Säker på att det inte ändras oavsett om du har gamla eller nya?
Icke relaterat; men är det någon som fått den nya market-uppdateringen? Utan att installera den manuellt vill säga.
Kan bli en Blade för min del så fort det är total klarhet i vad som gäller specarna på den svenska versionen.
In that case: Låt bli. //U8220-ägare.
Folk verkar ha problem med DT-A2SD på den.
Någon som flashat in nya CM-romen? 0.40
Motorola Charm much? http://www.youtube.com/watch?v=pUh-Gkb-x0c [IMG]
Finns det amoled utan Pen-tile?
What, har ytterligare en modell dykt upp med resistiv skärm?
Om man pratar så mycket räcker väl en smartphone knappt en dag?
Ja, det är väl det mest positiva med luren, att man lär sig en hel del om att optimera mjukvaran i android - även om det inte ser exakt lika dant...
För en icke insatt; Vad finns det för möjligheter med JIT, OC och SWAP på Blade?
Shit vad sentimentalt det blev här! ;D
LED screens? :S
Det var skönt så som i att du uppgraderat eller bara att få det ur dig? :D För övrigt; vad jag tycker är skitjobbigt med luren är 2,5mm...
Självklart, börjar bli rätt så trött på den här telefonen, och nu när även det stödet från MoDaCo håller på att dö ut ser jag inte riktigt...
Grejen är den att hela världsmarknaden har en brist på AMOLED, därför har inte Comviqs Blades några sådana skärmar. Förr eller senare lär Orange...
Har märkt det samma, bara väntar på att 3 skall avslöja att de skall börja sälja Blade med...
Vet ungefär vad pentile matrix är, men varför tycker folk generellt inte om det?
Fast det är ju mycket möjligt att även Orange börjar sälja LCD-Versionen snart.
Vilken dealbreaker...
Haha, surt för dem som beställt från telia. Nu väntar jag bara på att 3 skall börja sälja den, då får min U8220 få smaka hammare.
Gravyr sitter väl inte på skalet utan är väl snarare en inristning?
Vad jobbigt att de väljer att döpa telefonerna till X5 och X6 när Sony Ericsson har X8 och X10...
Fan asså, hade man inte levt på endast studiebidag hade det varit ett givet köp.
Kanske om man byter Market fingerprint?
Haha, vilken dålig svenska. "kommer man att svenska menyer"
Ok, för i recensionen av den här på Swedroid beskriver ljudet som "lite platt" och att det har en alldeles för låg volym, något som anses vara ett...
Jag undrar lite över ljudkvaliteten i Blade. Är det något man kan tänka sig lyssna på musik med?
Frågan är om det är nu man uppgraderar ifrån Huawei U8220.
Vad gör detta program? För jag har nämligen redan swappiness inställt på 15, men ingen SWAP-partition som sagt.
Där ser man, någon som vet ifall det går att göra i efterhand?
Fast det är ju en EXT2-partitionering, inte en SWAP-Partition... :/
Killar, hur skaffar man en SWAP-partition? :o
Jag är med dig, fast jag tror nog jag skaffar en ZTE Blade när den dykt upp här i sverige.
Klockfrekvens 691mhz är max i den överklockningskernel du använder, du bör inte använda en som går över det, det blir ostabilt.
Hur skall SetCPU vara inställt för CM6.1 v0.3? Samma som bilderna i huvudinlägget?