Separate names with a comma.
Kör de nightlies nu, jag har inga problem, tycker telefonen fungerar bättre än någonsin :p Angående laddning...jag tog med min original HTC...
ehh...först och främst behöver du stock rom installerad om du inte redan har det, sedan är det stock recovery. Låst bootloader skall i teorin inte...
Smaken är som baken, gillar inte alla s2w ..men telefonen laddades ganska fort ändå. Kanske fast charge är igång default? Du särar helt enkelt...
Lampan är inte liten, den lyser starkt bara man plockar bort tejpbiten under högtalargrillen :) skriv: SU i terminalen innan du börjar skriva...
Min hittade wifiet direkt Jag kan inte hitta fast-charge inställningen, måste jag skriva i terminalen igen..?
jahapp... det var det. Nu då? .. :D Tror inte telefonen blir bättre än så här! Hoppas att usb anslutningen fungerar felfritt nu. Fick dra över...
Fungerar fint i min telefon, prova att wipa ordentligt ;)
aaha okej :neutral: hmm ja det är väl också värt ett försök då
Vet inte vad du menar med det? Min telefon går in i hbooten, håller jag in knapparna längre startar den om till hbooten en gång till. Räcker väl...
Här har du kontakten om du kan löda dit den...
Har du haft laddaren ansluten i en dag? Vet att när min dog tog det flera timmar innan det hände något. Att lämna in telefonen om du har...
Installerade zedge bara för att prova. Fungerar perfekt i min telefon :)
Det är folk som skriver på XDA att de har olika problem med nightlies just nu men inte med den här 10.2 romen. Det enda problem jag hade var när...
Det tar lika kort tid att få upp rutan som det alltid har gjort. Verkar som du har slut på ramminne eller är det något program som har hängt sig i...
Nja jag provade den nu och det tar lite för lång tid att hålla in tillbaka knappen innan något händer. Förr kunde man nudda den ett par...
Därför att jag vill ha en liten prompt ruta i mitten av skärmen som det har varit sedan jag började med android [IMG] Inte som den inbyggda...
Jag har precis fått chainfire's superSU och superSU Pro att fungera med su binary filen. Jag vägrar att använda den inbyggda superusern..gjorde...
CM 10.2 preview build #2 (07.08.2013 9:00 UTC) THIS IS NOT AN OFFICIAL CYANOGENMOD RELEASE! I'M NOT RESPONSIBLE FOR ANY DAMAGE! With that...
~120kr + fri frakt vit svart
flasha i stock recovery igen och hämta sedan ned senaste custom recovery igen och flasha i den. Återkom och se hur det gick. Personligen föredrar...
Du har pm
länk uppdaterad
Nja någon instruktion finns det inte officiellt, det här kom jag på själv. Men jag tog bort bakstycket till att börja med. På moderkortet ser man...
Det var slutet för ViperX http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2087443&page=1403
Jag har inga problem med mitt MW600. Provade sätta handen, madrassen, sängen, ...lite allt möjligt emellan. Det spelar vidare utan problem. Då...
Jag känner igen det, jag velade mellan insertcoin en hel del pga det lite bättre ljudet när man spelar musik och aningen bättre batteritid i...
Tycker inte batteritiden skiljer sig något från någon annan rom. Däremot är de här mer stabila än de flesta andra romar
jag kör på senaste nightly..funkar fint
Håller med. Valfriheten hos android försvann i nya sense.
Måste telefonen dö innan den tar emot ström? Eller vad menar du?
Hboot är den menyn du startar telefonen i om du skall göra omfattande ändringar i mjukvaran. När telefonen är av. Tryck på POWER + VOLUME DOWN....
Kommer du in i Hboot? Eller är telefonen helt död? Prova byta usb kabel. Prova byt laddare. Har du garanti?, lämna in telefonen. Om inte prova...
Ska själv byta batteri i min. Som Amel skrev ska jag köpa hox + batteriet...
uppdatera gärna hbooten till 1.39
ja får du fram Y13 så är det säkerligen din CID så det är bara till att köra i vind! Du kan generera en ny nyckel via htcdev och sedan spara...
De två .apk filerna du installerade är tangentbordet, du får aktivera det i inställningarna i språk och inmatning. nja är du duktig på att...
Hur gör du då? Jag provade nu för skojs skull men det händer inte ett skit i datorn? ....eller vänta, nu så. Det var som fan :D Ja du har...
det har aldrig fungerat så länge jag kan minnas, man kan dock gå till mounts and storage, montera /sdcard och /system och sen pusha ut filen till...
Här är tangentbordet http://www.2shared.com/file/OWkxpPet/Emoji-keyboard-42-signed.html Det går att flasha i recovery, men det går även att packa...
MIUI http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957490 Körde i Insertcoin häromveckan och det är oerhört mycket snabbare än vad det var...