Separate names with a comma.
I mars tänkte jag dra ner till regnskogen och bistå i skövlings arbetet, ska ni med? Edit: Shit vad det laggar när man ska lägga ut en post....
dock känns det kallare när det ligger på 0-10 minus grader, efter -10grader så blir luftfuktigheten annorlunda och det känns inte lika kallt.
Hur räknade du ut det där?
Schysst, nu har jag ingen mer reklam på youtube! :D dock var jag tvungen att starta om datorn för att få den att fungera
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/WiEQVn9K-VQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> http://youtu.be/WiEQVn9K-VQ
Använder sj denna Plantronics Gamecom 367 - Inet.se Lite plastig men micken är nice, och att den går att "gömma" 349kr är oxå ett stort +
Jag har gärna kallt inne ;) Morfinet höjer upp kroppstemperaturen så jag har inga problem att ha fönstret öppet, dock säger ju sambon en helt...
Jag vet vad som var felet med HWMonitor, dom såg inte helheten, utan kärnorna's egna temperatur bara, därav den låga tempen Men var ändå...
Har runt ~18grader här i datarummet. Men det är vad HWMonitor säger dock. Har ytterliggare 3 fläktar som sitter och blåser mot cpun
Max temp i BF3 - 26,4 grader - Underbar kylare! Ifs så hade jag en likdan innan på min Intel Core 2 Quad, dock något högre temp på den (låg på...
Hehe, det hade sett ut! Fick löst det med HWMonitor Inte allt för het processor! [IMG] Tror inte att jag behöver investera i en...
Varför kan inte Everest Ultimate Edition känna av temperaturen på min CPU? Har en - AMD FX-4100 X4 3.6GHz Moderkortet är ett Gigabyte...
kommer jag på det så kommer jag absolut att meddela det!
vet faktiskt inte, men innan jag ominstallerade windows för ~1vecka sedan så hade jag aldrig några reklamvideor innan. kom inte ihåg vad jag...
+1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! finns det inte någon adblock som löser detta?
Insåg att jag har haft en bilden rätt länge nu så fick byta ^^ [IMG] extended controls mclock - asteriaclock2 smoot calendar namnsdagar...
Riktigt snyggt! Men för mkt iphone tyvärr! 8½/10 [IMG]
[IMG] extended controls mclock - asteriaclock2 smoot calendar namnsdagar launcherpro plus with SimpleUI icons
Norrlands älgen ^^
och längst ner står det Get all the breaking fake Apple news at scoopertiono.com hehe, men käckt med loggan ang temperatur ;)
Allt nedanför varberg är danmark ;)
rekommenderar du den? =) såg den på LinusTechTips, Youtube, och tyckte den var riktigt läcker =)
Jag kommer lagra mitt hemma i en raid 1 dedikerad dator. såhär ser beställningen ut Kundvagn - Nasutandisk - Inet.se kommer köra ev FreeNas...
"bra" jobb när man är så ung är lite väl svårt att få. men sen kan man alltid ta lite skit jobb under tiden som kan se bra ut i ett framtida cv...
Nja vet inte om lr när jag ska lämna in den, jag har en död pixel som jag stör mig som fn på dock. Sen har skärmen lyst lila-rosa två gånger, men...
Absolut, sen i början tyckte man att 4,3" var stort, men jag trycker det är "lagomt" skulle absolut inte ha några problem med 4,5" 720 skärm...
Haha, jag tog upp min Hero för att kolla en sak. Helvete vad liten skärmen blivit! Sen oxå vad den laggar, tänkte inte på det direkt, lr störde...
Jag skulle tippa på att det är moderkortet som har gett sig. Mitt gav med sig i helgen oxå, dock pga ojordat uttag...
Schysst, wallbace.cc är "on strike" We're on strike! SOPA / PIPA more info: SOPA strike /r/SOPA SOPA initiative on Wikipedia
Kände likadant men det blev en Razr, sjukt nöjd, men uppdaterar mig nog till sommaren ändå
Polaren har telia oxå, han har haft problem med dom i över en vecka nu. han kan surfa, dock går det slöare än vanligt, men när han ska lira bf3...
Jadu det är ju så att man lärt sig leva så man lever idag och man ser väl framåt...
Med tanke på min skada jag har så är det mitt kontaktnät/tidsfördriv.
jag själv skulle inte kunna klara mig utan internet
ok! Du menar inte den där musikfilmen som finns på youtube? Sen så kollade jag på denna Tech Blackout to Protest SOPA - YouTube...
Har tänkt lite på det där. Det är ju USA som vill få igenom lagarna, inte resten av världen. Sen över till min tanke, USA stänger ju ute alla...
Finns inget skönare att köra med tens när man verkligen har ont!
29år
Du har tre stycken att ge bort om du vill. Du gör följande, klicka på "visa dolda ikoner" i aktivitetsfältet. högerklicka på bitcasa ikonen...
Jag fick med en "gym påse" och sen en väska för sladdarna till nätagget :cool: