Separate names with a comma.
Går det att betala med denna via nfc om man har Google pay på sin telefon?
Såld till @polly .
PM
Huawei P30 Pro 6/128. Färg svart. Ny i obruten förpackning. Inköpt av mig på Elgiganten. Digitalt kvitto. Finns i Malmö. Inga byten. Bud från 4500kr.
Såg precis att det finns en ny bank som heter Froda. Rörlig ränta, för tillfället 1%. Insättningsgaranti. Räntan kapitaliseras årligen. Froda...
Office 365 Personal 299kr hos Elgiganten. Microsoft 365 Personal (Digital nedladdning) - Programvara och Antivirus
Någon vänlig själ som har en rabattkod till Apohem?
4500kr + frakt är lägsta jag kan tänka mig.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=x2WFP9k_bhA
Elgiganten hade en kampanj där man kunde teckna ett abonnemang med Telenor där det angavs att telefonen skulle kosta 80kr/mån med en minsta...
Min faktura betalades idag. Som jag tidigare nämnt så fick jag den för minsta total kostnad som Elgiganten annonserade om. Som alla andra så...
Huawei P30 Pro 6/128. Färg svart. Ny i obruten förpackning. Inköpt av mig på Elgiganten. Digitalt kvitto med garanti tom 2022-04 (kan vara längre...
Söker en kod till Bodystore.
Har du koll på hur räntan kapitaliseras hos Klarna?
Denna tänkte jag på, är kanske inte den du letar efter: Fodral Huawei P30 Pro, Ny.
Finns original på Tradera för 99kr + frakt.
Huawei P30 Pro 6/128. Färg svart. Ny i obruten förpackning. Inköpt av mig på Elgiganten. Digitalt kvitto med garanti tom 2022-04. Finns i Malmö....
Framgår inte hur räntan kapitaliseras hos Klarna. De skulle skrivit högsta sparräntan i Sverige, om man bortser från Komplett. Jo jag vet att...
Gäller allt som är släppt efter P30 modellerna.
En gammal mobil med ansluten laddare och ett kontantkort kanske fungerar. Själv porterade jag mitt gamla fastnätsnummer till ip-telefoni där det...
Jag har beställt två gånger den senaste tiden men inte tänkt på det där med tysk/svensk moms. Lägger de på mellanskillnaden, säg 25-19, 6% moms...
Läste det nu efter lite snabb sökning på nätet. Hittade denna artikeln där det står att de nu använder sig av Checkout.com istället för Wirecard....
Fick avslag på köp i butik genom Google Pay. Testade ändra till annat underliggande kort men fortfarande avslag. Lirar kanske inte med Google Pay...
Amazon.de har om du kan tänkas beställa därifrån. Verkar vara lite begränsat utbud, kanske för att modellen är nyutkommen.
På min senaste beställning tog det en extra dag för att jag missade hemleveransen. Jag hade bokat leverans mellan 8-13, kl 12 hade det inte kommit...
Ok, så Euro och sen med tex Revolut för att slippa växlingsavgifter. Fick tyvärr betala med mitt vanliga bankkort som där nog inte är nån vidare...
La en beställning sent i fredags kväll. Nu fick jag information om att paketet är på väg och är sökbart i postnords app. Beräknad leveransdag är...
Får rätta mig själv här. Sparkontot med högst ränta – Klarnas nya giv | SvD Räntenivåerna är ännu inte helt fastlagda men det rör sig om cirka 1...
Läste att Klarna ska börja erbjuda sparkonto med ränta. Rörliga räntan kommer (iaf inledningsvis) att vara 1%.
Det enda sättet att få reda på det är att testa. Kanske det går att lägga in någon annan launcher och minimera antalet appar för att få den att...
Ser prisvärd ut. Dock ser det ut som den "bara" har 2GB ram.
Rebi.. Northmill höjer sparräntan. Hej Här kommer två glädjande nyheter. Nu höjer vi räntan på ditt rörliga sparkonto till 0,95 % per år. Den...
Såld.
Ja skönt att det löste sig till slut. I dagsläget väljer jag att inte dela informationen om hur jag gick tillväga.
Jag kommer få slutfaktura från Telenor nästa månad som tillsammans med de 251kr som betalades vid beställningen motsvarar minsta totala kostnad...
Lite förvånande faktiskt då många andra sänkt räntan på sistone. Blir att flytta en liten peng till Komplett efter detta glädjande besked.
Noterat.
Bud på 4900kr+frakt av @laserturken .
Hjälper en vän att sälja denna. Helt ny inplastad och oöppnad iPhone SE 2020 128GB Svart. Kvitto finns. Garanti gäller från dagen då telefonen...
Hund och kattmat läste jag att det ska vara bra annars. Om de inte är kräsna dvs.