Separate names with a comma.
Vill bara berätta om mitt Pixelköp. Min tanke var redan från början att sälja klockan. Detta är avrundade siffror. P8P 256GB med Watch LTE för...
Detta är en tråd för sparkar :) Denna borde vara lämpligare: Elcyklar - motoralternativ, märken och rekommendationer
@MultiMan Tack så mycket. Perfekt svar :)
Så hör står det på Tradera: Alla betalningar granskas av Tradera för din säkerhet. Hur fungerar det egentligen när man väljer att swisha? Swishar...
Ner till 12% sen upp till 100%. Mitt batteri ligger på 5092 mAh gäller min P8P- Kollade min 4a 5G, den är specificerad med 3885 mAh, men jag hade...
Den ligger bra till som årets roligaste särskrivning :D
Jag beställde precis ett transparent skal med magnet (MagSafe). Tänkte det skulle vara smidigt och sätta en MagSafe-hållare i bilen. Alltså enbart...
Finns tydligen inte med klart skal på amazon.se
Någon som har eller eller bara testat Ringke Fusion Clear? Köp Ringke Fusion Case Google Pixel 8 Pro Clear online (phonelife.se)
Jag ska ner under 20% och sen ladda till 100% så får vi se vad den visar. Tror jag hade ca 50 mAh mer än specificerad på min förra 4a 5G när den...
I vilken app får du fram det? Håller du i telefonen eller ligger den på t.ex. bordet?
Spegelglas eller svarta glas, misstänker inte det fungerar? I-landsproblem :D
Jag blev bara nyfiken för att flera skriver om att deras telefoner blir varma. Jag har själv aldrig upplevt det, men jag tänkte att jag skulle...
Ja, du har rätt, kollade nu, det är batteritemperatur på båda :) Ändra: Var kollar man telefonens temperatur då?
[ATTACH] [ATTACH]
De visar faktiskt exakt lika hela tiden.
"AccuBattery Pro" Vilken använder du? Ändra: Testar nu "CPU Monitor - temperature" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glgjing.stark...
Jag kollar temperaturen med "AccuBattery Pro" och då har jag ca 29 grader vid surfande och att jag håller telefonen i handen hela tiden. När jag...
Jag använder "Simpelt galleri Pro" har öven testat "Google Galleri". Det blir likadant oavsett vilken. Men det är som du skriver, det har inte...
Kampanjkoden du angav kan inte tillämpas på ditt köp.
När jag tar ett foto (P8P) så hamnar det både i Google Foto och min Galleri-app och det är helt okej, så vill jag ha det. Men om jag raderar fotot...
Datum går inte att ta bort, men temperaturen kan du välja bort.
Hade fel. Hennes iPhone 11 är 22 månader gammal och har 85% batterihälsa. Batteriet är ordentligt misskött, laddar alltid till 100% och det är...
Exakt :D Men nu fick jag äntligen rätt på det. Blir nog bara att jag använder det vid lite tuffare förhållanden :)
Bluetooth drar minimalt med ström.
Nej, inte hänt mig än så länge. Ändra: Minns att min 4a 5G gjorde det många gånger när den var ny.
[ATTACH] Okej. Jag trodde den ramen var till för när skärmskyddet skulle monteras :D Fanns ju inte med någon monteringsanvisning i kartongen....
Vad tror du om fläkten, kylen den telefonen något? Låter den mycket när man ska sova?
Ja, det är mycket konstigt.[ATTACH]
Ska kolla när dottern kommer hem. Gissar på under 70% efter mindre än 2 år.
Jag hade en 4a 5G i 3 år innan jag köpte P8P och jag har inte vant mig vid knapparnas placering än. Jag tycker fortfarande att det är så urbota...
Idag provade jag skalet, men det är ju för stort för telefonen. Konstigt att ingen skrivit det i recensionerna på Amazon? Vad säger ni andra som...
Vill du förklara hur det fungerar?
Jag tycker du har rätt i allt du skriver. Men det är ju inget som säger att man ska ha samma batteri som det finns uppdateringar. Jag känner t.ex....
Inställningar - Nätverk och internet - VPN
Jag tycker att det tar lååång tid att öppna webbsidor eller en del appar så jag har stängt av "VPN från Google One" Någon annan som märkt samma?
Fungerade för mig, 68 MB.
När jag vill snabbladda så använder jag min Pixel 4a 5G laddare som ger max 18W. Jag vill inte ha mer än så, därför köper jag inte Pixels nya 30W,...
Hade otur när jag försökte tänka :D Blandade ihop med nya laddare som har 5 - 21 V.
Fel ordval av mig :D Menar 5V 1 eller 2A laddare.