Separate names with a comma.
Såg nu att om man väntar typ 30 sekunder efter man zoomat (i Album-appen) så blir bilden snyggare. Antar de kör lägre upplösning först för att det...
Har bara haft telefonen några dag och sitter och går igenom bilderna jag tagit. Trots att jag fotat i 20MP läget så är bilderna riktigt dåliga....
Det är näst intill omöjligt att bara byta glaset. De sitter ihop med dubbelhäftande tejp och även om du får bort den (värme, pill och tålamod)...
Har du fått igång den nu? Beteendet låter precis som på min Nexus 4 när den legat oladdad en längre tid. Tar inte emot laddning och vill inte...
Har Invite att dela ut. Pm:a vid intresse.
Inte krypterat telefonen. Det funkade! Vågade inte prova tidigare för jag visste inte vad om raderas. Tack för tipsen
Har CM nightlies och synkade tidigare jobbmail via Exchange server. Då krävdes PIN kod men nu har jag tagit bort kontot och även raderat under...
Jag vänder skärmen utåt innan den återställde. Väldigt känslig skärm. Tror både LG och OnePlus kollar närhetssensorn vid dubbel tryck just för att...
Det började med att kameran inte fungerade utan det stod något om att den inte var tillgänglig. Startade om telefonen och det gick att fota....
Det var ju riktigt bra. Tack så mycket!
Köpte min från eBay tyskland. Säljaren hävdar att det är Sony original och jag tycker det ser ut att stämma. Igår kväll vickade jag lite på...
Haft telefon och laddningsställ i en vecka nu. För det första tycker jag det är lite krångligt att att pricka rätt. Men det som hänt varje natt...
Hur växlar man snabbast/enklast mellan ljudprofilerna? Vill snabbt stänga av ringsignal m.m. när jag ska in på möte och sätta hur länge ljud ska...
Klart man inte orkar. Enklare köpa en begagnad telefon på Blocket. Eller så går jag tillbaka till min N4. Alla senare telefoner har jag gett bort....
Hopp ja, men när om man kör Oxygen? OnePlus är som alla andra företag. De överger förra årets mobil när de har en ny ute eller på gång. Vill inte...
Kanske skulle prova den. 20% batterförbukning över natten i flygplansläge är för mycket (Oxygen).
Samma här. Märkbart sämre batteritid nu med LP.
Oxygen original. Helt obegripligt med tanke på att jag köpt Nova Launcher Prime. Kanske läge att byta... Edit: använder Nova Launcher Prime
Har haft Android sedan 1.6 och håller med om att LP inte bara varit till det bättre. Har provat CM12 och Oxygen till min OnePlus One men känner...
Löste sig när jag provade på en annan dator.
När jag försöker uppdatera med LG Mobile Support tool stannar den efter nedladdning och så står det något typ: PC? ???? ??? och en massa fler...
Löste det själv. Snabbt tryck och micken stängs av, långtryck för att lägga på. Kunde man räknat ut tidigare ;-)
Vet inte om det är typiskt Oxygen eller Lollypop men när ansluter mitt trådbundna headset så kommer det inte upp någon headset-symbol. I vilket...
1. Kolla dina APN inställningar att de är EXAKT som din operatör säger. Inställningar > Mer (under Trådlöst och nätverk) > Mobilnät >...
Inte haft problem med ringandet men med mobilt internet och mms. Löste sig genom att kolla och ändra APN inställningarna enligt operatören så att...
Bytte till OnePlus One pga mer minne, större skärm och snabbare uppdateringar. Det sistnämnda var ju på håret men LP kom något tidigare till den...
Kollade just och hityade en ny OTA. Får vänta med att ladda ner tills jag kommer hem. Surt att behöva vänta en timme till :-P Vad var det för...
Förmodligen en bug fix som ligger bakom men man säger att det är en feature som tillkommer. Vilket säkert också stämmer. Men det låter bättre så....
Kan hålla med dig. Nu har jag uppdaterat manuellt, vilket var smidigt som f-n men varför inte skicka ut den uppdatering de har OTA och sedan...
Det var ju så enkelt och smidigt att det inte finns någon anledning att vänta på OTA. Mina touch problem är borta! Såååå skönt.
Då är det nog dags för mig idag. Enkelt att få robot?
Verkar finns invites i överskott nu men lägger ut mina också ifall någon vill ha. 64GB Sandstone Black...
En fråga om CM12; hur funkar touchen? I 11:an är den inte helt perfekt på min där första trycket på PIN lås skärmen inte alltid registreras och...
Donadoni var visst lite snabbare :-)
Jo, det är just det som är OTA (over the air). Dyker upp i telefonen som en uppdatering, du väljer att uppdatera, uppdateringen laddas hem,...
Ingen OTA här ännu. Finns det något sätt att snabba på det? Har ingen lust att flasha.
Har väntat 3 månader på invit för bambu skal. Inte jagat ihjäl mig men de verkar hopplöst svåra att få tag i. Men så läste jag på OnePlus forum...
Fortfarande på jakt efter en invit för bambu skalet. Om någon har någon på g så tar jag tacksamt emot en. Är sååå snyggt och det skulle vara kul...
Imorgon är det dags för Oxygen om datumet håller. Vad tror ni, behövs en invite för att uppdatera :P
Min telefon blev, i alla fall inledningsvis, mycket varmare vid spel som tidigare hade fps drop. Har provat senare igen efter omstart av telefonen...