Separate names with a comma.
Tycker helt okej batteritid. 1. Med våldsanvändning, 2-3 timmars spel, bt på hela tiden och lyssnar på streama musik med Google Music appen. Sen...
En sak jag undrar över är fungerar Samsung Pay även med plånboksfodral på med MAT eller NFC? Kör med Spigen Wallet fodral och när viker ut den så...
Jup, såg det på Facebook och funkar att lägga till mitt MasterCard. Ska testa imorron på mitt jobb att betala för frukosten och kaffeautomaten som...
Innan 2018!?`Dom har banne mig sagt under 2017, innan 2018 betyder under 2018 för sega Swedbank!...
Bygg kvalité handlar om material. Hållbarheten återkommer jag om 11 år respektive 25 år och då får du svar vilken av dom har bättre hållbarhet....
Om jämför med de RGBWW jag har, är bygg kvalité på Yeelight bättre. Fast kan inte uttala mig om RGBCCT som jag inte ens visste att dom fanns.
Jag pratar om Xiaomi smarta prylar nu. Du tar upp allt som Xiaomi säljer och självklart har inte alla prylar Wifi som dom säljer. [emoji14] Om du...
Jaha, då är det nyare version som släppts än de som jag köpte då. Kör med RGBWW som fanns den tiden jag köpte och då kunde man endast välja mellan...
Alla har inbyggd WiFi , Mi Smart Plug stödjer både WiFi och ZigBee. Man barar pairar ihop alla med Mi Home app och sen fjärstyrr allt med appen....
Det är av/på alla som gäller. Om du vill ha enstaka så finns det Broadlink MP1 och där kan man styra individuella enheter. Finns timer också för...
Under laddning med kabel. 1 person fick det direkt ur boxen.
Inte vändbar men bytbar: http://ewolt.com/ [MEDIA]...
De flesta har väl läst om detta problem och nu har 5 fall rapporterats om svullna batteri. En användare säger att det är 9 incidenter nu, vilket...
Max 6-7000:-, inte mer och aldrig tänker jag betala 10K för en dumb telefon. Dyraste lurar som jag köpt är Note 2 för 5-6K och senast S8+ för...
Enligt olika källor så är det försenad till Dec med ca 1 miljon enheter bara. Yielden för 3D senor till kameran är endast 10%. Sen har Samsung...
Hände för mig också när flashade in NEE ROM. Men på tyska romen funkade det direkt. Fast om man öppnar Samsung Pay och går in i inställningar där...
310
Testa dessa steg: http://techbeasts.com/galaxy-s8-not-registered-on-network/ Annars, ha Telia SIM kort isatt och kör factory reset. Kontakta...
Har du testat slagit på Håll skärmen avstängd inne i Display?
Du tog en bild men exkluderar det viktigaste informationen som ligger längst ner: Operatörsprogramvara. :P
Samsung har inte exkluderat någonting, utan ligger på utvecklarna att inkludera API23 för app data backup och många har inte brytt sig om det....
Verkar detta är känt problem med Nougat 7 och Google lovat släppa dig 21 Sep. Men har ännu inte sätt nån fix. Nån som har samma problem och...
För mycket! Köper alltid det bästa som finns på marknaden, men har lugnat ner mig och prisvärd är det som gäller. Blir på det viset, ju äldre man...
Det du skriver utgår du ju också från din egen synpunkt. Dessutom motsäger du ju dig själv det du skrivit. De icke teknikintresserade bryr sig...
Bara söka i Amazon så finns det en hel del....
Inte konstigt då iPhone 8/Plus har i princip samma design som 4/5/6/7/ alla S. Tror folk tröttnat på samma design år in år ut och mera väntar på...
Om den klarar bätte än "Most durable glass ever made on a phone" så gissar jag den är mycket tålig? :P [MEDIA] Hur glaset spricker lätt beror...
Att microsd kort blir skadad när tar ut den medan mobilen är på, är väl liten, även chansen finns. Har gjort det själv många gånger på både...
Man får också med DeX även köpt efter release i butik eller webben. Bara regga på Samsung member appen nåt sånt. Finns i Note 8 tråden. Gäller att...
Detta påminner mig om det hände samma sak när S6 lanserade och man fick skaka på telefonen för få det att fokusera. Men efter uppdatering så...
Det där har jag också tänkt på. Men tycker det är överblåst. Gäller ju inte bara FaceID, utan alla telefoner med biometrisk inloggning och...
Aboslut 16:9! 18:9 är korkat format som inget stödjer. Vid video/foto blir det svarta bar och crop så försvinner en del. Hellre större bezel ut...
Har alltid viljat köpa en elcykel för pendling till jobbet och en vettig elcykel kostar över 10k. Vilket är för dyrt. Hoppas prisdumpningen hittar...
Finns ju DeX som kostar en slant. Annars billigare: https://www.amazon.co.uk/dp/B019HOG9DG?tag=xdadevelopers-21
Då jag läser att en del stör sig på den högljudda fläkten. Är jag villig att hjälpa er bli av med plågan. :D
Kan möjligen vara image retention, vilket kan hända på OLED display. Testat stänga av telefonen en stund och se om det kvarstår?
Om säger på detta vis att iPhone X verkliga display inte ligger på 5.8" och mera 5.6". Ta och jämför Essential 5.7" och dess dimensioner mellan...
Amazon hanterar garanti ärenden mycket bättre än många andra. Sen har Samsung EU garanti, så man skickar telefonen till Samsung verkstad här i...
Anledningen att den har mindre % är p.g.a det konstiga cutout i fronten för få plats med alla främre kameror. Därför har iPhoneX sån konstig...
Bara räkna ut det själv. http://phonesabout.com/screen-to-body-ratio-calculator-for-smartphonetablet/