Separate names with a comma.
Har också samma problem..
Om du gör en sim upplåsning borde väl du kunna göra en vanlig OTA uppdatering som alla andra? Eller har jag fel?
Om jag skulle låsa upp min telefon så kommer den alltså inte vara HTS eller VDS längre? Kommer HTS eller VDS automatiskt att försvinna så fort jag...
Är du säker? så Samsung planerar att inte uppdatera S4+ alls? Varför har dem slutat sälja vanliga S4 i över ett halv år nu och ersatt den med S4+,...
När kommer uppdateringer för oss med låsta telefoner? Jag har en som är låst till tre och ännu inte fått någon uppdaterig..
Har en galaxy S4+ och har följt denna tråden ett tag. Har försökt uppdatera min telefon via kies samt ova men det står att jag redan har senaste...
prova det nyss men fick inget om tillverknings datum där.. Men där stog en massa annat om tesa skärm, wifi osv men inget om telefon info...
Ja det hade varit bra att veta ifall dem med "insane chipet" även får problem eller någon gång haft problem. en vän på jobbet har galaxy s3 från...
Japp det stämmer vad du säger, det är kernel versionen som står där... Har googlat lite och det ser väldigt svårt ut att hitta tillverknings...
Vi tycker lika... Men jag har töttnat på alla företag... Det är ju inte bara samsung som gjort bort sig ibland. Har haft strul med annat ochså....
Hur har du kollat upp detta? min lur köptes i slutet av feb 2013. Jag har insane chipet och vill veta när min lur tillverkades..
Japp jag har kollat.. Det är den insane chipet jag har men funkar det så skiter jag i vilket.. XXELLA släpptes för ett tag sen ja men vi fick ju i...
det släpptes ett nytt kernel igår.. XXEMB5 kan det vara en mjukvaru fix kanske? Vad ska man göra om man ser att man har detta "insane chip"? Jag...
har också insane chipet.. köpte luren för någon vecka sedan och det är skumt att samsung fotfarande tillverkar dessa telefoner med dessa chip. Kan...
ok. så man får alltså ladda hem stockrommen och sedan via odin flasha. sedan skall det gå att uppdatera via kies ifall samsung släpper ny uppdatering?
Går det att gå till baka till stockrom ifall man inte är nöjd? alltså stock 2.3.3 för sverige?
jag undrar om det är officiellt om samsung kommer släppa en uppdatering till denna lur i Sverige? Annars känns det lite hopplöst med denna tråd,...
jag fatta ingenting... root? kort antart jag att svaret är nej... jag kommer inte kunna uppdatera via kies i framtiden om jag inte rootar dessa...
Tack! är detta 2.3.3? enligt trådskaparen var det föregående version som han länkade till som man sedan fick uppdatera via kies till 2.3.3. går de...
länken som du angav funkar inte... inga av saiterna har kvar filerna... finns det några andra alternativ?
Tack för denna! Kan komma till användning någon gång!
har kört dennna ett tag nu. allt ser ut att funka bra. Batteritiden upplever jag som antingen oförändrad eller bättre än stock 2.3.3...
är det ett måste att rota med Chainfire's CF-Root ? kan man skippa denna del helt och hållet och köra? jag fattar inte varför jag behöver den?
Helt sjukt, jag håller med.
Lämna dina smarta komentarer till någon annan, och detta gäller alla andra som tycker att ett företag som inte släpper iallafall nått bättre än...
det handlar inte om det utan det handlar om servicen man får efter man köpt en telefon som för drygt ett år sedan var samsungs bästa. Detta får...
skojar samsung nu? de skall istället för att erbjuda Icecream till SGS erbjuda en valuepack uppdate... Vad är det som gör att SGS inte kan köra...
Hur vet ni att nästa version av android OS kommer fixa till problemet?? Vet samsung/google att ens problemet finns så dem sedan kan åtgärda det??...
Ser ut som att många har upplevt detta problem.. Konstigt att Samsung inte gjort något åt det.. Frågan är om det är ett hårdvarufel eller...
Testa med att återställa telefonen.. funkar inte det kan du sätta ett litet papper under locket så att batteriet sitter lite bättre.. Annars vet...
Hej! Är en laddtid på 3.5-4 h normal för en galaxy s?? Är inte van vid sånna här laddtider, då jag kommer från en SE P1i vilket laddades på 1.5h..
Något lag upplever jag inte alls... GPS:en kunde varit bättre... Tycker den inte är jätte exakt. Min Galaxy mini var enligt mig bättre... Men den...
nej ingen setcpu är installerad. telefonen är helt stock och har bara copilot, handy calc samt skype på den... Hur gick det för dig LewmpZ??...
Jag var hos Teknikmagasinet idag och delade med mig av problemet och dem säger att DOA är på 7 dagar och eftersom jag nu har haft telefonen i 9...
Jag har inte på 3g. Men eftersom telefon är inställd på att ta emot både GSM/3G så kan det vara det. Men jag vet inte... Det är ingen som vet.....
Min är precis som din ochså köpt från teknikmagasinet för ca 1 vecka sedan och jag har samma problem som dig. Har läst på många utländksa forum...
Hej! Jag postade samma fråga för någon dag sedan. Min är precis som din ochså köpt från teknikmagasinet för ca 1 vecka sedan och jag har samma...
Telefonen är 1 vecka gammal. Om inte den legat i någon annans byxficka..:ehm:
Har du och folk du känner haft samma problem som jag med "slumpmässiga" avstängningar vilket löst sig efter en reset? Elller menar du att rent...
Hej Jag vet inte om detta har uppmärksammats tidigare men jag har en ny galaxy s, 1 vecka gammal bara, och nu har jag märkt att den stänger av...