Separate names with a comma.
Okej då får du ursäkta mig. Var lite snabb där :/
Skadar väl inte att testa hencas förslag iaf.
För att se vilka ingredienser som är miljövänlig finns ju alltid appen: "Grön guide" Kanske finns något intressant där :)
Hej, Jag eftersöker ett program likt detta: http://www.techsmith.com/jing/ men för Android. Jag vill alltså kunna "spela in" vad jag gör på...
Haft det problemet ca fyra gånger nu och tröttnar på att google inte kan lösa det.... Det enda som funkar för mig är:...
Du har ingen IP-TV eller? De brukar sno mellan 4-7Mbit.
Hört att man skall lägga elektronikprylar som hamnat i plurret i ris. Torrt ris såklart. Någon som kan bekräfta eller dementera att det hjälper?
Hej, Testa: Inställningar --> Program --> Hantera program --> Market --> Avinstallera uppdateringar Det löste mitt problem när Google...
Okej, Skulle gissa på att de kan fixa det utan problem.
Borde du inte kunna flytta pengarna från kontantkortet till abonemanget. När jag bytte mellan Halebop och Telia så flyttades mina innestående...
Trevlig midsommar allihop! :D
Åååhhhh Nintendo gör det igen!!! Är riktigt sugen på Nintendo 3DS.
Jag är också nyfiken om detta kommer fixas. Borde ju inte vara så svårfixat kan man tycka. / Jonas
Det verkar snarare som de släppt 2.1 versionen till T-mobile Pulse mini vilket är väldigt konstig iom att den bara funnits några veckor. Men...
Jag tappar 3G ofta, kanske varannan gång jag surfar. Ett "R" syns vid teckningsstaplarna och den kopplar ner för att sedan återansluta. Detta...
160kbits gäller som max för premium via mobilen. På datorn är det fortfarande 320 om man har premium.
Hello, Sitter med en Spica med 2.1. Är låst till Telia. Tyckte till en början att 2.1 va riktigt bra tills jag hitta buggarna. Mindre...
Är det bara jag eller är inte Sagemcom Spiga och Samsung Spica rätt lika när det gäller namnet...... :) Sagemcom Spiga
Min är på väg från Götet till Borås.... Skall bli intressant och se om den är så bra som alla säger. / j0nte
Hmmm Katshing har fått in den och Dustinhome har 1-2 dagars på den. Skall själv antagligen beställa en imorn eller.... menar ju senare idag från...
Hej, jag har haft problem med att montera SD-kortet innan och det var lösningen för mig var att undertiden telefonen va igång att ta loss...
Den jedi länka till verkar riktigt prisvärd. Vill man kunna köra 720p/1080p ut via hdmi så skulle jag tatt compaqen. Men bara för att lyssna...
Tror du gör ett bra val. Sitter själv och funderar på att köpa den. Hade vart perfekt att ha bärbar och htpc i ett. Verkar som minnet är...
Mmm jag har sett det med men hittar ingen app som både kan backup och restore. Eller vet ni någon? / Jonas
Hej, undrar om man kan spara sms på simkortet med android? I så fall hur? Tack på förhand / Jonas
Hej, har gått och blivit nybliven Spica ägare efter mycket velande av vilken mobil jag skulle skaffa. Men en grej som stör mig är att jag...
Hej, ny ägare till en Samsung Spica men har en fråga. Kör med Telia abonnemang och Telia surf 500 Mb. Det jag undrar är om den går över till...
Hej, precis pratat med Telias kundtjänst om deras "data paket" Mobilsurf Alltid. Frågade angående deras text om det abonnemanget: "All...
Är lite i samma tankebanor, men 16M färger får man ju först när 2.0 kommer vad jag fattat det som. Sedan tror jag själv skulle klara mig med...
Behöver man installera något program på datorn också? Kollade på deras sida men blev inte klokare. / Jonas
Skall snart skaffa en lur med android och jag ser möjligheten att skriva ut via nätverk som en viktig sak. Så finnas den en sådan app? / j0nte
Jag vill börja med att säga att jag inte i dagsläget äger en Pulse, men kanske kan svara på någon fråga tills någon som verkligen äger en svarar....
Får jag fråga var du köper dina saker någonstans? Angående Netonnet: Netonnet binder ihop kunden med produkten för att kunden skall inte...
T-mobile och AT&T kör olika "band". Enligt rykten så har de "banden" som T-mobile kräver för en 3G anslutning men inte AT&T. Men tror Google är...
Rykten Jag hoppas och tror att att prislappen på 530$ inte gäller. Om det är Google som "läckt" ut det så tror jag att det är ett trick som man...
Gott Nytt År !!!
Tack! Äntligen en film. :)
God Jul !!! :)
Hej, vet du hur det är med garantin vad gäller Pulsen? Fick du med kvitto eller något annat för om den peppar peppar skulle pajja? Har...
Själv har jag inte hört om när den skall släppas i Sverige. Den har dock dykt upp i Frankrike: U8230 i Frankrike med priset 279 Euro. Men som...