Separate names with a comma.
Letar efter ett PS4 i bra skick, gärna med 2 dosor och något spel till.
Köpte ett tangentbord av @Zerge. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
Köpt av @Zerge
Hjälper grabben att leta efter ett nytt mekaniskt tangentbord. Kraven är 65%, vitt och med RGB. :)
Några nya fynd i inställningarna eller något med senaste uppdateringen som kom med iOS 17 och använder ni er av rumsligtljud (spatial audio)? :)...
Sålde AW armband + case till @Ultravald. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
Sålde en Pixel 6A till @tjonken. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
@Karlekskrigaren
PM.
Gärna svart och i nyskick.
Har du ett par till salu så skicka iväg ett pm. :)
Batterihälsa?
Pm.
Eller hitta en AWU Gen 1 i mint condition och spara 4000kr. Ska du köpa en helt ny och det bara skiljer 1500kr så känns Gen 2 givet. :)...
Jag körde på denna kändes givet då jag alltid kört på dom skärmskyddet till telefonerna. Köp Spigen Apple Watch Ultra 49mm Screen Protector EZ...
Fungerar tyvärr inte.
Letar först och främst efter ett original Trail Loop armband i svart/grå färg och storlek M/L annars nöjer jag mig en kopia så länge det är bra...
Pm
Kollar om någon är i behov av dessa annars åker det på tippen. Passar till AirPods Pro Gen 2, 100kr + frakt [ATTACH] Passar även till Rog Ally,...
150kr plus frakt.
Har 18,5cm runt handleden och såhär sitter storlek Large på mig. AWU Gen 1 med gröna alpine loopen. Tog Large pga. att slippa repa sönder laptopen...
Bjuder 100kr plus frakt för minecraft.
Adaptivt ljud, kolla bilderna @wmb laddade upp ovan.
Men jäklar vad nice nya funktionerna i iOS 17 var då, trodde inte att hörlurarna kunde bli så mycket bättre då dom redan kändes perfekta men ack...
Pm!
Hej, Söker efter en Apple Watch Ultra i nyskick komplett med original tillbehör, kartong och kvitto. Helst med Grön Bergsloop (Alpine Loop) i...
@Erkaz
Sålde en Legion 5 Pro till @blueman. Snabb med betalning och riktigt trevlig bemötande, rekommenderas starkt!
PM!
Såld till @blueman
Säljer en Lenovo Legion 5 Pro laptop (2021) i fint skick, inköpt 20/4-2021 kvitto finns. Klarar dom flesta spelen på maxad grafik utan problem....
Endast intresserad av den nya versionen till Series S/X.
Avslutad. Önskar prisförslag för dessa 2, gärna vita. Printables Help your Ally stand tall – Create your own ROG Ally stand
Hej, tänkte kolla om någon har ett ställ som passar till ROG Ally som ligger och skräpar. Originalstället som följer med funkar också men ej någon...
Sålde en Steam Deck till @Zoobo. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
Såld till @Zoobo
Fått bud på 5000kr inklusive frakt i pm av @Zoobo
Hej, Säljer denna vidare då jag blev sugen på att prova en Ally istället då jag är mer van med Windows. * Steam Deck 256gb inköpt i början av...
Letar fortfarande.