Separate names with a comma.
Det går att lösa med ett skin av samma färg men jag stör mig på kamerorna. Det hade varit OK om sensorerna var avgränsade som i iPhone eller...
En video som påstås visa Pixel 6 Pro [MEDIA]
Tänk på att det är skillnad på Liquid och Ultra Hybrid. Vet dock inte om de gör båda för Google
Jag TROR inte att det är dags så pass tidigt. Kan vara något mjukvarurelaterat eller hörlurar Jag fick ett mejl av Google Store ikväll och...
[IMG]När man blir glad att Google satsar på marknadsföring men minns hur mobiltillverkare får tillbaka pengarna
@night77 Man kan alltid hoppas. Jag ser det som att 6 är i samma klass som 13 medans 6 Pro är i samma klass som 13 Pro. Fast det verkar vara...
Såg ni Apples event ikväll? Tror ni att iphone 13 och 13 Pro priserna kan påverka Googles prissättning av Pixel 6 ovh 6 Pro eller kommer de köra...
Kan du utveckla hur antalet länder är kopplat till att konkurrera med flaggskeppen eller inte?
För presenterna av Pixel mobilerna? Nja. Om Google skulle hålla event idag så hade alla nyhetssidor skrivit om det plus Googles sociala medier
Borde inte priset vara lika hos återförsäljarna? Bundle och lanseringspris var lika förra året med 5an hos Google och fnac *edit* jag ska chatta...
Då antar jag att man för säkerhetsskull skriver a eller o istället för åäö när man beställer från fnac
Hoppas att girighet inte förstör prissättningen
De är smarta som undviker att skriva ”AI”. Folk som inte litar på en ”ny” tillverkare och AI kmr undvika den isåfall
Inte bara det. De verkar också ha klurat ut hur man marknadsför en av de största orsakerna till varför teknik nördar har valt Pixel i 5år: AI
Jaha ok! Tack
Använde du forwardingtjänsten när du köpte mobilen? Måste man alltså ange samma adress vid beställning av bundle hörlurarna som vid köp av...
Jaha wow! Kanske för att du beställde mobilen via Fnac och inte GoogleStore DE med forwardingtjänst.
Egentligen är jag glad att det inte funkar och så önskar jag att det inte blir någon bundle i år. Jag vill helst vänta först och se recensioner av...
Förbokningserbjudandet Pixel 5 och 4a 5G (Bose QC 35) Ögnade igenom denna tråd men ärligt hade jag inte tid att se alla 35+ sidor. Låt oss säga...
Ja juste det har du rätt i. Fast den blir kanske baktung om man placerar den på bordet med övre halvan ”utanför”. Om inte batteriets vikt håller...
Sökte "Google Pixel 6" på Amazon.se och blev förvånad över hur många skal det redan finns. Vilken lösning tror ni är bättre för "camera bump...
Så tolkade jag det också
Den kan finnas i Sthlm norrort i helgen
Knappt använd. Specs i bilden. Pris 1000kr, prutbart vid snabb affär [ATTACH]
Hej jag har 2 gamla laptops (WINDOWS) som jag inte behöver. Jag har inte besiktat de på länge så jag vet inte deras skick. Kanske går att använda...
Vet att det mesta kmr vara annorlunda för 6:an jämfört med tidigare modeller men har Google som vana att ha sin nyaste mobil på Black Friday REA?...
Än en anledning att satsa på fnac, eller vad tkr ni?
"Sundar Pichai kommer att spotta på varje Pixel som skickas utanför de 8 länderna" Skämt åsido är jag inte förvånad att de inte skickar med adaptern
[ATTACH] Mejlade Telefonshoppen och frågade om de kommer att sälja Pixel 6 (svar i bilden). Ganska uppenbar info för de av oss som kan men bra för...
Tack! @night77 och @jnsson
Passar på att fråga om det finns funktioner som inte fungerar i Sverige med en importerad Pixel. Exempel: Google Pay? Google Assistent på svenska?...
Tack! :)
nyfiken på vad du menar ”(förutsatt att man köper från Fnac då)” Är inte de officiell Google återförsäljare och har samma priser som Google Store?
Ok! Glömde nämna att mobilen bör väl kosta mer om den säljs och marknadsförs i fler länder för att tillverkaren måste tjäna tillbaka pengarna på...
Behöver diskutera För och Nackdelar med import och översättning av pris bland länder. Förut när en mobil kostade 599USD i USA eller 599EUR i...
ja även om tekniken har blivit bättre, färre feltrycknimgar, men ändå liksom :)
Ok kan någon referera till en bra jämförelse video mellan SD880 och Nyaste Exynos, tack? Mrwhoistheboss hade en bra för förra årets modell tror...
och nu blev det hela lite mindre roligt exynos är ju något jag helst undviker. Om jag nånsin ska köpa samsung så importerar jag hellre från en...
Lite så som jag tänker men jag drog ett streck över Pro när jag läste att dess skärm är böjd. Det är en funktion där nackdelarna väger mer än...
Jaha ok jag läste hastigt. När mobilerna släpps och trycket ökar på Google Store så hoppas jag att Google inte blockerar den möjligheten. Minns...