Separate names with a comma.
Har inte lusläst alla inlägg här så jag reserverar mig för att min fråga redan finns besvarad annorstädes. Jag har fått problem med att Spotify...
Vilken spelare startar den då? :)
Mitt sim-kort är gammalt som gatan men jag får ändå upp 3G-ikonen när jag kör. Något som jag tyckt mig märka är att jag måste ha roaming aktiverat...
Kanon, det gjorde susen!
Jag har också bara en sorts engelska i MoreLocale 2 och den ger "fel" sorts format.
http://www.dhl.se/publish/se/sv/tools/Kontakta_DHL/kontakt_express.high.html DHL Express kundservice: 0771-345 345
Telefonnumret står oväntat nog på deras hemsida. ;)
Det låter jag vara osagt. ;)
Jag vill inte heller avskräcka någon från att handla där, jag beställde den sent en kväll och de skeppade den nästa dag och sedan var den hos mig...
Vilken faktura som helst med din hemadress på. Eller så ringer man och säger att man inte har någon så slipper man. ;)
Laddarstickkontakten passar hemma i min lägenhet i Solna i alla fall...
De skeppade min telefon någon timme efter att jag laddat upp bilderna på deras server, så där gick det undan. :D
Ring till dem, jag hade inget brev med min adress på så som de ville ha som bevis för att jag verkligen bor där jag bor men jag ringde och pratade...
Jag sa det också, det hade tagit dem 3 minuter max att åka dit istället, men det blev ett rungande Nej som svar. Nu på förmiddagen hade de på...
Till mig ringde DHL när de stod utanför min port igår, jag var på jobbet tjugo minuter bort så det var kört. Då fick man bestämma en tid nästa dag...
En ny tråd kanske för lite första intryck? Den här tråden kan väl knappast bli mer offtopic i och för sig men man kan ju göra det lättare för nya...
Min skeppades idag under eftermiddagen. :D
Problemet var att jag är på jobbet och inte hade med någon sladd för att föra över bilden från mobilen till datorn (ja det är stenålders här och...
Pratade just med Expansys på telefon, de hade 11 stycken kvar som de kunde skicka idag och sedan skulle det komma in 100 nya imorgon. Jag valde...
Nu kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att lägga en beställning. :D
Gjorde detsamma för Tele2. Så jag får avsluta med att ber om ursäkt för att jag rört till det. Efter min genomgång av diverse hemsidor igår...
Nu har jag forskat vidare lite mer och enligt en chat med deras kundtjänst så ska det funka.
Går man in och faktiskt försöker beställa ett nytt Snackisabbonemang så verkar det gå att välja surfpaket som tillval i alla fall så jag kanske...
Från http://www.tele2.se/bestall-mobil-tillaggstjanst.html Jag kan ha fattat fel eller de kan ha skrivit galet men så tolkar jag det i alla...
Fast om jag förstått rätt på deras hemsida kan man inte välja till surfpaketet till mini, jag kunde bara välja till det till de abbonemang som...
Mailade Dustin och frågade om de kunde säga något om när de får in lurarna till sig. Fick svar på bara ett par minuter!
Funderade också på att skaffa snackis 24 månader (har något gammalt abbonemang hos Tele2 som inte finns längre så jag ville ta med mitt nummer och...
Det lutar åt en pixmaniabeställning för min del, enda som hindrar mig är att man inte riktigt vet leveransdatum. Jag ska flytta om två och en halv...
Såg just att den finns hos Dustin nu med. http://www.dustinhome.se/pd_5010372081.aspx
Tur att någon är uppmärksam, jag var så inne på Liquid att jag inte ens märkte att det stod fel. ;) Fast det var saxat från Liquids...
Nej jag läste också på acerliquid.net om den interna gps-antennen men där står ju också 1GHz-propp och det har ju framkommit senare att den ska...
Har suttit med fingret på beställningsknappen för en Acer Liquid ända sedan den dök upp på Expansys för förbeställning, nu såg jag den också på...
Är det någon som hört med några andra än Dustin? Jag behöver en ny telefon innan 18:e december och har siktet inställt på denna. :D Har väl själv...