Separate names with a comma.
Jag har för mig att det ska finnas en inställning för att ha skärmen på eller av vid laddning i dockan. Har sökt här på forumet, utan att lyckas...
Kolla på denna site om det finns någon uppdatering för din telefons "Custom number". http://scavenger.ch/sonyupdate/
Jag har nu gjort en systemåterställning och installerat om alla appar. Inställningarna hade jag tagit backup på för att sedan återställa. Ingen...
Efter 4.3 har jag noterat att så fort jag roterar telefonen blir bakgrunden svart. Måste då manuellt ändra tillbaka till min bakgrund. Har den som...
Har du bockat i alla veckodagarna? Det räcker inte med att det står Må, Ti, On, To, Fr, Lö, Sö under Upprepa.
Jag använder Handcent SMS för att skicka MMS. Det fungerar hur bra som helst. Stock meddelandeappen har jag inaktiverat. Man behöver göra en...
BH90C5 13W38 Absolut vit färg på Google-sidan. Har ett anti-glare skärmskydd köpt på eBay. 30-40:- för ett 10-pack.
Den senaste heter 14.1.G.2.257
Någon som testat ett "0.7 Ultra-thin metal bumper" med laddockan och det fortfarande går att ladda telefonen? Antar att 0.7 står för 0.7 mm....
Kan man se temperaturen i service menu?
Behövs ingen root för att få bort dessa bokmärken. Inställningar -> Appar -> Alla. Scrolla ner till com.android.providers.partnerbookmarks och...
I Inställningar är bakgrunden vit, men var det så från början? I mina andra Androider är det svart bakgrund i Inställningar. Kan jag ha kommit åt...
Egna bokmärken kan jag ta bort. Inaktiverade com.android.providers.partnerbookmarks och en till rad. Efter en omstart är de förlagrade...
Det är Chrome.
Jag var lite otydlig. Jag menade bokmärkena som finns i mobilen, som var förlagrade. Och de jag själv sparar som bokmärken. Har inte...
Efter 1 dag med Z1 har jag ännu inte lyckats radera bokmärken. Fungerar inte som tidigare att långtrycka på ett bokmärke för att få menyn radera....
Dockan är alltså enbart för laddning via USB? Ingår inte dockan vid köp av telefon, eller är det en annan docka som ingår?
Två tryck på "Hemknappen" och en ny meny dyker upp.
Namn: Tele2 Internet APN: 4g.tele2.se MCC: 240 MNC: 07 APN-typ: default,supl,a-gps APN-protokoll: IPv4 Övriga är Ej inställt, Inga eller...
Tack! Varför har man gömt det så där? Det var inte Android-version man skulle picka på, utan Version som är det sista alternativet i "Om...
Hittar inte Utvecklaralternativ för att komma åt USB-Felsökningsläge. Hjälp!
Innan 4.2.2 hade jag Voice Search inaktiverat och den fanns inte bland Mina appar. Efter uppdateringen finns den bland Mina appar. Går jag via...
Var hittar du den inställningen? Har sökt utan framgång.
Hur tar jag bort den nya upplåsningsskärmbilden? Vill ha som tidigare med "riktig" knappsats. [IMG]
Enligt Sony Moblile så är det en 4,3-tums reptålig TFT-pekskärm. http://www.sonymobile.com/se/products/phones/xperia-acro-s/specifications/
Nu är också screen lock bugen fixad. Vilket för mig är den mest uppskattade förbättringen.
Jag har blå notifiering vid SMS, lila vid mail.
Hur tar man bort eller redigerar kontakterna i favoriter, utan att ta bort kontakten från adressboken? Vid långtryck på kontakten kommer inte upp...
Jag har valt att spara fotona på SD-kortet. Väljer man inget så hamnar fotona i interminnet. Man väljer detta i kamerans inställningar -> Datalagring.
Det fungerar fortfarande.
Samma här. Skickat från min Sony Xperia™ Z via Tapatalk 2
Du skriver följande: *#*#7378423#*#*
Någon som testat tipset på Xperiablog? Alltså en fabriksåterställning, men utan att göra en återställning av inställningarna från en backup. Man...
Den är 5" med on-screen knapparna.
På min står 4G. Det är data som går via 4G och inte samtal. Skickat från min Sony Xperia™ Z via Tapatalk 2
64 Mbit/s med Tele 2 4G. [ATTACH]
Vid långtryck på startskärmen så får jag följande alternativ att lägga till på startsidan: Genvägar Widgetar Mappar Bakgrundsbilder Launcher...
Kan du se vilken beteckning själva öronpropparna har? Jag har en enhet som heter MW600, som jag aldrig använt. Till den så är det proppar med...
Min Z kraschar då jag väljer att skapa en genväg och infoga ett specifikt bokmärke. Det gäller mobil.sl.se. Det är inget problem att skapa...
Jag la min beställning 2013-02-13, men än har inte status uppdaterats. Ser att många som har beställt långt senare har fått sina status...