Separate names with a comma.
Tack för du skrev de va nära att uppdatera genom den appen
Jaha okej. Oj sjuk batteri tid du fick kör du Qhd o 90ghz ?
Detta fick jag idag[ATTACH]
Jaha brukar du inte låta batteriet sjunka under 30%
Hur länge räcker era batterier?
Ingen??
Är de någon här som fått uppdateringen utan updater appen med ram.minne på 12gb?
Ingen annan skillnad du märker?
Jaha synd :/
Va är den största skillnaden du märker med uppdateringen?
Har ni gjort uppdateringen än :p
Ska bil intressant o se hur android 10. Någon som vet om man kommer kunna ha Always on display
Hej vill byta min Huawei p30 pro 128gb svart mot en Samsung s10 plus eller en oneplus 7 pro. Telefon en är köpt 30/06 alla tillbehören kvitto o...
Vilken samsung hade du innan?
Men kan man avbryta detta om man provar beta?
Känner ni någon skillnad eller ner något nytt förutom front kamera nattläge?
Fick 193 nyss
Har du fått super Night Mode på front kameran?
Batteri tiden blev bättre igen 3 ca 2 dagar efter patch uppdateringen
Då borde den komma inom 1 månad för våra också :)
Vet inte med hoppas de känns drygt att dom flesta mobiler har de o inte våra p30
Hoppas emui 10 gör så man kan filma 4k med 60fps. Va tror ni om de?
Där är inte så stor skillnad på uppdateringarna så de är inget du går miste om
Såg att dolby atmos flyttas från smart till music efter uppdateringen så jag satte inställningen på smart igen så blev de lika högt igen :)
Ingen skillnad på ljudet att de är lägre?
Har du märkt något skillnad på uppdateringen?
Fick en till uppdatering på 185 just nu. Upplever att högtalare ljudet blev längre :/
Från 15h till 10h på batteriets hårbarhet 33% kallar jag faktiskt mycket
hej någon som gjort uppdateringen till EMUI 9.1.0.185 (4.10gb) och känns att batteriet tiden försämrats rätt mycket
pm skickat :)
hur mycket vill du ha för 7 edge o s7?
är en p30 pro av intresse?
men va är dom största skillnaderna på ex och sd :)?
jaha men hur gör du om du behöver fixa mobilen på garanti är du tvungen att skicka den utomlands då:)?
haha nyas är bäst :p men sd går väl inte o köpa i Sverige?
jaha haha jag har jätte svårt o skriva me p30 pro lättare me s10 plus. om du fick välja p30 pro eller mate 20 pro snabbt val inget tänkande:p
men tycker inte du de är svårare o skriva på p30 pro jämfört med s10 plus jag köpte en s10 för o prova den för att sen lämna tillbaka den haha....
haha ja vi e här för o dela våra olika åsikter de e de som gör detta intressant:p. tyckte du inte s10 plus va extremt stabil i filmningen :)?
jag prova att jämföra Note 9 4k filmning med p30 pro även där är samsungen sjukt mycket bättre även stabilare