Separate names with a comma.
Verkar även som att 1.8 är på ingång snart. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
1.7 rc3 är ute http://forum.xda-developers. com/attachment.php?attachmentid=729968&d=1316907397 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vad är nytt/Fördelen med aos 2.3.5? Känner mig just nu som ett barn på julafton, vill ha leomar 2.7 NU! :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
TS: vad är det som är fult och rörigt? Jag hade sense på min Hero men bytte ganska snabbt cyagenmod för att bli av med sense. Jag kör med...
Jag hade mkt problem med omstarter men läste att någon hade lagt en pappersbit under batteriet så jag testade detta och tror att det faktiskt...
V1.7 funkar kanon än så länge Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kör numera med Siyah-v1.7rc1 Och den är än så länge riktigt smooth och fin, dessutom så funkar bln och den går att undervolta och underklocka...
Gött jag har alltid slagit *#*#9900#*#* Det var ju bra mycket smidigare med din kombination :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hittade ett modem som hette NEKD5 i leomar's kitchen app och det är nog det bästa modem jag haft, bara haft det i någon timme men det är än så...
Hur längre har du haft skärmen på? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag skicka en liknande fråga till Halebop som går i Telias nät och fick svaret att dom inte har/stödjer FD Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
i Premium appen så kan man schemalägga när Bln ska vara igång och på så vis stänga av funktionen under natten. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hejsan alla kära sgs2 användare, det finns många trådar om olika ROM’s men jag hittar ingen riktigt bra samlingstråd om olika kernels så tänkte...
Riktigt läsvärt, blir att införskaffa sig ett större batteri även om det kanske inte behövs :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Som sagt är det möjligt att få igång luren utan Googlekonto? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkade inte bra för mig, enda modemet som jag kan använda är kg2. Hoppas det fungerar bättre för andra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Även jag rekommenderar Leomar, kör med lacus temat Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag fick nämligen samma resultat när jag underklockade, om man inte är intresserad av överklockning så känns det som att det är bäst och köra med...
Finns det något annat program som man kan säkerhetsställa detta med? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Senaste layouten: Leomar ROM 2.6 med PFC lacus tema touchwiz 4.5 Desktop visualizer Simi clock och batteri [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]...
Grymt bra tips, tack så mycket Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Detta var det enda jag hittade vid en snabb googling http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15764628 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Om du öppnar en filhanterare så ska du direkt komma in på mobilens inbyggda minneskort, där finner du sedan en mapp som heter external_sd och det...
Jag började med cog2 gick sedan till touch x och är nu på leomar som funkar kanon, anledningen till att jag byte till Leo var för att få en...
testa appen Green Power den stänger av internetanslutningen när skärmen är släkt men gör regelbundna kontroller (1 gång per 15 min tror jag)....
har ni testar med något annat modem? https://swedroid.se/forum/46634-modem-test-kh3-slappt.html Edit: jag har KG2 (basbandsversion, finns under...
Börja enkelt, ladda ner green power från market (köpversionen har även en widget som jag använder ofta, den gör att internetanslutningen inte...
Få tillbaka lösenordet till sin gmail är inga problem, jag fick min gmail kapad men det löste sig genom kontakt till google och svara på lite...
Har haft min igång strax över 24 timmar dock med sparsamt användande, skärmen har vart på i en timme, 20 minuter samtal och 9 minuter surf + några...
När jag först fick min sgs2 så lyckades jag med att trycka bakåt hela tiden :-P nu håller jag mobilen på ett annat sätt och trycker numera sällan...
Har likadant både svart och transparent, kostade 23 kr styck från Kina, fri frakt. Www.dealextreme.com Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vill bara tillägga att Halebop inte heller stödjer fast d. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Detta verkar ju lovande :-D Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hjälp jag råkade ställa ned volten för mkt så nu hanger sig mobilen nar jag startar den. Kan jag starta mobilen i safe mode eller ta bort setcpu...
Kör med Metallica St. Anger Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kör 200-500 conservative med undervolt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Låter som mitt problem, vad tror ni ska man testa att höja volten på 200 mhz, eller avvakta då det bara hänt två gånger? Sent from my GT-I9100...
Jag har råkat ut för något skumt två gånger så har mobilen har stängt av sig och går sedan inte att starta utan att man tar ut batteriet först....
Tror att detta är tråden dom TS söker: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Off topic, har aldrig använt org. Rom :-P Sent...
Hade samma problem, bytte radio och det vart genast bättre. Kör nu på kg2, ska utvärdera den några dagar och se om det verkligen blivit bättre...