Separate names with a comma.
Sänkte priset med en hundring! :)
Såld till @thompo !
Perfekt! PM kommer :)
Jag är inte kunnig nog att tolka värdena men jag är ganska säker på att det är inga problem eller fel med den här disken alls.
Har en ssd över. Används just nu men plockas ut så fort en eventuell affär är klar. Se bild för info om den. Behöver ett dygn extra innan den kan...
Såld för köp-nu-priset till @Pettapan ! :)
Har uppdaterat med ett köp-nu-pris!
Noterat! Tack! :)
Noterat! Tackar. :)
Noterat!
Funkar konstigt nog! Kameran tar fortfarande riktigt fina bilder. Jag har ingen aning om vad den är värd, så vi testar budgivning från 100 kr +...
Raketsnabb affär gjord med @Maniak01 ! :)
Toppen! Jag skickar ett PM! :)
Har spår av användning men funkar precis som den ska. Batteritiden är också bra fortfarande. Köpt i april 2020. Kartong och laddare medföljer....
Har fått tag på en P40 Pro så säljer den här vidare! Köpt här på forumet. Mycket fint skick. Jag hittar inga repor eller annat. Har dock 4 streck...
Köpte en P40 Pro av @RilleN89 ! Eftersom han saknade omdöme så litade vi på varandra och jag betalade hälften innan han skickade! Allt funkade...
Och affär klar med @RilleN89 ! :)
Måste bara fråga om det är någon special edition med klockan du säljer? Den verka fås för 549 kr med frakt . Xiaomi Mi Watch Lite - Hitta bästa...
Affär på gång med @RilleN89 :)
Hej! Tack för snabbt svar! Han har en 11 Pro Max. Jag hör av mig PM när vi kommit fram till hur han vill göra!
Frågar åt en vän: Hur skulle ett byte gå till om man inte bor i Växjö? Skickar du först?
Gör ett nytt försök att hitta en P40. Jag kan tänka mig att betala som mest 3000-3500 kr beroende på skick. Repor är ok men inga sprickor. Gör...
1 oöppnat. 2 plånboksfodral , ett slitet på baksidan. 3 skal varav ett lite slitet. 250 kr ink frimärken.
Se min annons!
Med en liten skada vid frontkameran. Se bild. Funkar dock utan problem med en tejpbit över. I övrigt är mobilen utan anmärkning. Tappar kanske...
Sålde en SSD till @karhart. Enkel och trevlig kommunikation. Rekommenderas att göra affärer med.
Sålde en S20 Ultra till @Bengan800 . Snabb swish och trevlig kommunikation! Varma rekommendationer!
Köpte klocka och lurar av @king_heisenberg . Suverän säljare på alla plan. Rekommenderas till alla. Hoppas på fler affärer i framtiden. Tack kungen!
450 + frakt!
300 + frakt!
Någon som har i hyfsat fint skick? Repor kan vara okej. Gör affär med medlemmar som har goda referenser. Skicka ett PM om du har vad jag letar...
1 vecka använd, från Webhallen. Kvitto kommer i digital form. I nyskick. 1700 kr ink spårbar frakt.
Sålt till @Choppe ! :)
:) Jag skickar ett PM!
Finns kvar ännu!
Testat under en dryg vecka bara så i fint skick. 350 kr ink. brevporto.
Noterat! Tackar :)
S20 Ultra Snapdragon 865 256/12 svart. Första ägaren köpte den från Wonda i maj-20. Jag är 3e ägaren och köpte den 22 mars 2021 (2a ägaren hade...