Separate names with a comma.
LCDn måste tas ur för kunna placera digitizer-chipet bakom. Har provat med ett gammalt glas att trycka igenom digitizern igenom det lilla hålet...
Detta är ett vanligt fel på Atrixen och har hänt mig 3 ggr.. touchen slutar fungera av en lätt stöt eller att man råkar ha telefonen i bakfickan...
Nu finns en läckt ICS för Atrix http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1928569
Nu har Motorola uppdaterat info för Europa, Will remain on Gingerbread (Android 2.3)
Ok, du har skrivit 2.3.5 i din info ;)
Vad är det för originalrom du har? 2.3.5 finns väl inte för europa?
Har man vägarna förbi t.ex. Australien finns den att få med stöd för 1800/2600 MHz som i Sverige: http://www.htc.com/au/smartphones/htc-one-xl/#specs
Funkar för mig men annars kan du alltid skaffa en sån sladd med 2st USB-kontakter där den ena kontakten bara tar extra ström. edit, missade att...
Det är sant, riktigt bra storlek på telefonen. 4.3" hade nog gått att klämma in med lite mindre kanter, det hade varit perfekt.
Ja allt är relativt men står man med en Galaxy S2 eller Arc S i andra handen är skillnaden stor.
Framförallt att den är grymt seg i hela UI:t och i browsern. Kan nog bli bättre med ICS då gamla transformer flyter riktigt bra med det (också...
http://www.droid-life.com/2012/04/03/motorola-kills-custom-webtop-software-in-ice-cream-sandwich-razr-turns-to-tablet-ui-when-docked/#disqus_thread...
Tycker det är en av få saker som är bra med denna mobil. Vid full laddning på morgonen har jag ungefär 40% kvar när jag ska lägga mig,...
Ja inte är dom snabba Motorola. Atrix lär väl va den telefonen som mest av alla Androids idag behöver ICS, laggar nåt hemskt vad man än gör, tom...
ljud/haptisk återkoppling
Om det är en Atrix du har så behöver du få Gingerbread på telefonen för att kunna stänga av det.
Vad gör ni med mobilerna om valet av grafikchip avgör om ni köper eller ej? Vad är det ni inte kan göra med denna telefon?
Atrix 2 är redan släppt. Dockan är dyrare än vad en netbook kostar..
Separat och är dyrare än en netbook så det är ett sådär halvvärt köp.. Skärmen på dockan har inte stöd för touch. Till jul är telefonen 1 år...
Som sagt man får hitta en webshop som accepterar en utländsk billing address, alternativt nyttja din kompis i Texas ;)
Coming Soon: TouchPad fire sale Part 2 | The #1 HP webOS, TouchPad, Pre, and Veer Community | PreCentral.net
Finns väl inte speciellt många enheter i Europa? Vänta till höst.. de lär nog vara helt slutsålda innan veckan är slut.
Om jag deklarerar varans värde till ca 40$ slipper jag moms i sverige enligt bundlebox när jag använder deras total cost calculator. Tror ni det...
I butik? Jag beställde precis från bestbuy med en amerikansk billing-adress man skulle knappa in som international customer.. med frakt till...
Det är för att det inte är deras eget lager på hemsidan, bara priser hos andra butiker. När de sålde från sitt lager gick det bra.
På denna sida HP TouchPad 9.7" WiFi Tablet: 16GB $100, 32GB $150 + Free shipping - Slickdeals.net listas alla affärer som säljer. Efterfrågan är...
HP Touchpad kostar nu 99 dollar i USA för att sälja av de ca 500.000-1.000.000 enheter i lager. Ingen som råkar befinna sig i USA? De har visst...
Killen med koll.
Utan detta köp hade Android inte klarat sig som en öppen plattform för kommersiellt bruk. Så enkelt är det, Google har inga vettiga patent och...
Får hoppas våra Atrix får lite positiv särbehandling framöver :) Official Google Blog: Supercharging Android: Google to Acquire Motorola Mobility
I den franska rom jag har finns svenskt tangentbord som std. Mycket större, snyggare och skönare än scandinavian keyboard!
Prova O3D innan du bestämmer dig, jag pilla lite med den och fick ont i ögonen i 15 min efter några minuters testande av 3D-funktionen och andra...
Issue 2907 - android - Google Bookmarks should be integrated with the browser - Android - An Open Handset Alliance Project - Google Project Hosting
Börjar bli så otroligt trött på Telia när det gäller mobilsurf, för det första är hastigheten på 3G hälften mot tre när jag jämfört med tre på...
Klart flytet spelar roll och självklart ska man ha höga förväntningar när man lägger ut lika mycket pengar på en ny mobil som man idag får en 46"...
Du får en SGS2 "gratis" med tres 3pott399 på phonehouse.se, det är väl rätt förmånligt skulle jag säga. Ringer du inte så mycket kan du ju...
Jo precis, har bara inte orkat ta mig till någon clas ohlson eller kjell än. Men jag håller med om att detta är det bästa om man har en...
Originalladdaren ger som sagt max 850 mA men det är inte det som är "krämen" då telefonen tar så mycket mA den vill upp till max-siffran. Har...
Ser onekligen snyggt ut! [img] http://briefmobile.com/motorola-atrix-gingerbread-android-2-3
Jag upplever Atrixen som betydligt pixligare än min förra Desire med Amoled. Desiren var endast jobbig när man skulle läsa liten text medan jag på...