Separate names with a comma.
Sedan igår har jag haft problem med samtal. Ringer jag någon eller någon ringer mig, så kan vi prata i ungefär 1-2minuter innan min röst börjar...
Här kommer ett tips. Har varit väldigt missnöjd med batteritiden på min s22 ultra sedan jag köpte den för ca 1 år sedan. Men har inte hittat något...
Väntar på leverans av en ngenic. Vet du om det går att ställa in så att den ignorerar elprisstyrning automatiskt, ifall inte elpriset ska gå över...
Tips, GodEl.se har en väldigt bra deal just nu. Ngenic smart termostat - GodEl
Fick laddaren idag :) beställde den när det bara fanns Norge som alternativ, men testade ändå och det gick ju vägen :)
Min s22 ultra gör likadant och sambons 21 ultra med
Men det jag inte förstår är hur "snabb trådlös laddning" kan ge typ 5w. Då borde det inte stå snabb trådlös laddning?
Men om den inte var kompatibel borde de väl inte stå att den tar emot snabb trådlös laddning? Står 9m till full för att jag har begränsat...
Kollar man på kompletts sida så står de att den trådlösa laddaren är optimerad för snabb trådlös laddning till Samsung och iphone. Belkin BOOST...
Snabb trådlös laddning är påslaget och telefonen säger på låsskärmen att den tar emot snabb trådlös laddning.
Fast den trådlösa ska ju ge 15w och den trådade 18w. Borde inte skilja så mycket på dem 3 watten?
Köpte den här trådlösa laddaren Belkin Boost Charge Dual Trådlös Laddare 15W - Svart - Köp här | Teknikdelar.se Men den tar typ 3x så lång tid att...
Har bara skummat igenom tråden, så vet inte om någon annan nämnt, men ska man använda s pen mycket så ska man nog undvika skal med magnet i.....
Är det bara för mig det blir mycket bättre bilder vid 15x zoom än 10x zoom? (Har inte läst igenom tråden) Edit: Verkar bara var vid dunkla...
Trist! Hämtade ut min runt lunchtid idag. Så nu lämnar jag denna tråden. Hoppas ni andra får era snart med.
20:55 plingade det till i PostNord appen :D
Nopp, börjar bli rätt otålig haha..
Kommer här med ett litet hopp för oss. Fick ett sms för en stund sedan, att min nummerflytt till Comviq var påbörjad och att mitt simkort var på...
Beställde samma konfiguration 9e feb kl 16:34. Min status är också bara skapad och har inte fått något i PostNord appen .
Chattade också med Comviq precis och dem skrev 22e mars som leverans till mig också. Totalt ointresserade av att ge kompensation för nästan 1...
Att dem skriver att leveranstiden är från den 25e februari måste ju vara bullshit? Kollar man på sin beställning på Comviq, så står det ju " den...
Inte jag heller.. beställde 9e feb
Har samma problem under samtal relativt ofta.. riktigt tröttsamt och när jag tänker på det har de varit ett återkommande problem med Sony mobiler...
Jag har tyckt att autoroteringen varit för snabb/känslig innan så har haft den avstängd. Då kanske man kan sätta på det igen :)
Vet att detta är en tråd för portabel AC, vill bara säga att efter problemen med qlima pes7125 tröttnade jag och slog till på en luft/luft IVT...
Nu klagade min qlima pes7125 på att vattentanken var full. Lyckas inte tömma den, man hör hur den försöker pumpa ut vatten men det kommer ingenting..
Har nu fått tillbaka min telefon, dem bytte mainboard, NFC fungerar perfekt igen.
Har kört min i 1 1/2 vecka nu och inte fått lack of water ännu. Undra om man kan köra avfuktningsfunktionen för att fylla på den? Förövrigt tar...
Kan bekräfta att den inte ska låta så, min är väldigt tyst. Dock har min börjat trilskas med vingarna som riktar luften i utblåset.. varken öppnas...
Använder inte quick settings eller någon annan mod. Lämnade in telefonen för reparation. Fick en galaxy j5 från 2016 som lånetelefon, nästintill...
Fick hem min qlima pes7125 i fredags. Mycket nöjd än så länge, men har ju inte varit någon direkt värme ännu. Att vattnet blir varmt snabbt...
Har nu "roat" mig med att fabriksåterställa telefonen. Nu lyser nfc snabbgenvägen blått och den går att trycka på, men nfc fungerar dock ändå inte..
Ska tillägga att det händer ingenting när jag trycker på NFC snabbgenvägen och den ser likadan ut oavsett om jag stänger av eller på NFC i...
Har provat detta
Antar att du svarade på mitt gällande Xperia 5 II och inte zenfone ;) När man kollar i inställningar så är NFC påslaget, men när jag kollar i...
NFC har plötsligt slutat fungera på min telefon. Märkte det först i torsdags när jag skulle betala kontaktlöst, men trodde bara det var fel på...
Min volymknapp känns också rapplig. "Löstes" med ett skal som täcker in knapparna.
Ja, Chrome fryser väldigt ofta för mig. Instagram är något buggigt med precis när man öppnat appen
Gör ett långtryck på appen du vill ta bort, när telefonen vibrerar till börjar du dra appen mot toppen av skärmen, så kommer där upp 2 alternativ...
Stämmer nog, kollade på kamerorna när jag öppnade kamera appen nu och mittenkameran hoppar till lite samtidigt som det klickar.