Separate names with a comma.
flat7 har en cube u65 med retina, 3g mm. Den är ev. till salu.
Uppsala
1 gen. 32Gb med skärmskydd och cover. Kartong och tillbehör finns. Mint condition. 1000:-
Byter gärna mot en annan surfplatta. Android eller Apple.
Varan såld. Tråd kan låsas
Ett byte kanske?
Vad hade du tänkt för 1s? Kanske kan göra deal med Coolpad 7320?
Hej. Vill inte ha nån skavd/repig telefon. Låter iof intressant.
Är väldigt nöjd med den men tyvärr upplever jag den för stor. Använd en vecka och har skärmskydd och cover sen dag ett. Ev byte mindre telefon.
Inte intresserad
Jo det är ju standart har jag förstått.
Toshiban då isf.
Den vill jag ha 3800 för. Kostade 5000:-
1400 nånting
Det är en 8" med 32Gb. Den kanske skulle intressera?
Inte riktigt samma prisklass men vad kan du tänka dig att ge emellan?
SÅLD. Bara ligger. Har HDMI och sitter case och skärmdkydd på. Bytes mot ? Kom med förslag.
Totalt nyskick. I princip oanvänd med Lenovos original magnet cover och läder smart cover. Oanvänt tangentbord följer med. Inköpt i Maj för...
Som vanligt har kinagrejerna lite issues men det vet man ju om när man handlar därifrån. Most bang for the buck är det ju ändå.
Hur är ljudet om du använder lurar? Testa att forcera gpu i inställningar och se om du märker skillnad.
Körde antutu och fick 28600 nånting. Wifi är stark och bra, skärmen är fantastisk. Gps'en låser inomhus så jag gissar att den är pålitlig. Har...
Vilken maskin.. Har inte klämt på den så mycket än men den är riktigt sjysst.
Neken N6 kanske?
Satsa på en 9x
Vad bra. Tycker den gör ett bra jobb
Kör med vanilla AOSP i min 7320. Debloated och jag är nöjd med den än så länge.
Behöver du kalibrera om efter omstart?
Finns flera olika roms till denna inkl. Kitkat. Sett att det medföljer flashprog. när du tar ner zip-filen.
Firewall?
Riktigt bra. Måste säga oxå att kameran tar bra bilder. Tom. autoläget producerar bilder med bra vitbalans , färgåtergivning, komtrast mm.
Kan man få en rapport vid tillfälle om hur den rullar?
DHL är ofta snabba och det ska de vara om man väljer expressfrakt. Återstår att se om den anländer hel och fugerar. Issues har den men det kan jag...
Tackar. Tydligen börjar det hända lite på rom-fronten oxå. Hoppas den nu kommer fram oskadd. Blir nog mod det första jag gör.
Inga problem.
Va. Har inte sålt nåt här. Lås tråden tack. Denna har inget syfte längre.
Det blev en order ikväll.
Gurex; du har PM igen.
Skall vara i absolut nyskick. Stödja wcdma 900Mhz. 1000-1500 kr.
Tror jag hoppar av. Tack iaf.
Ska kolla mina optipns. Återkommer i morgon.