Separate names with a comma.
Hej! Har en Volvo v70 som har en aux-utgång Denna har jag då en aux-kabel i som sen är kopplad till en aux till usb-c. Den första aux - usb c...
Hej! Köpte en oneplus 7 pro till sambon och hon har tagit lite kort på lillgrabben men menar på att när han rör sig lite och hon tar kort så...
Hej! Är ute och letar efter en BRA FM sändare till noten men tänkte också fråga om det kanske redan finns inbyggt i mobilen? Så att man kanske...
Det var i röst in och utdata som jag däremot hittade att bil var on. Men inte när jag tryckte 2 ggr på home knappen. Där stod den off. Men det är...
Tack min noble man! Du ska prisas av gudarna när din tid är kommen! :cool:
starta om luren funkade inte. Har inte installerat några appar heller hatar sån där talk skit.. :ehm: vad är det nu igen som försvinner vid...
Hej nu är det så att jag på fyllan gjort något med mobilen som gjort att varje gång jag får ett sms så säger en kvinna " New message from xxx "....
Hej! Råkade få massa vatten på luren och la den i ugnen. 50 grader i några timmar. Sen satte jag ihop den och den funkade. Men imorse på min rast...
Så nu kan jag meddela er som vill veta att detta var batteriet som var paj. Köpte ett nytt på teknikmagasinet i norrköping och sen funkar den som...
Ska till teknikmagasinet i norrköping och testa ett batteri och se ifall det hjälper. Får bli imorn. För er som är nyfikna så kan jag skriva här...
Är det konstigt ifall mobilen står som fulladdad när sladden är i? Vet inte riktigt vad jag ska tro men tycker det är så jävla givet att det är...
Kan detta bero på att jag använde appen " Torch "? Använde mobilen för att lysa upp när jag skruvade på datorn. Men okej nytt batteri säger du,...
Hej! Har fått ett problem med att mobilen dör så fort jag drar ut laddaren till den. Varför blir det så? Mobilen är ju just nu helt obrukbar!...
Hej skulle fixa igång tjejens nya lur och skulle börja med att lägga över hennes kontakter från gamla simkortet till mobilen. När mobilen...
Hej grabbar! Skulle vilja ha en liten mer koncentrerad tråd angående radio till cm7 då jag faktiskt tycker att det behövs. Det är ju en väldigt...
Fixade precis den, 6.3. Funkade bra har dock inte märkt något markant.. :ehm:
Okej ska fixa kernel. Finns standard, HD & UE. Vilken använder ni och varför? Standard verkar ju bäst om man inte vill skryta utan bara att...
Så nu har jag fixat det. Laddade ner gapps för cm7 och passade på att lfasha om "RIL" för den rekommenderade radion som jag nu återgått till....
Har redan testat det men det funkade ej.
Hallu.. Fixade 7.1.0 RC1 men får fan inte igång market stänger lika fort som när man tryckt på den. "Forced closed". HJALP! o_O
Tja, undrar bara hur man gör en batteri reset och vad jag bör tänka på innan man gör det. t.ex Ska batteriet vara fulladdat först eller...
Jo precis, att det finns att köpa råder det ingen tvekan om. Men Medföljer det inget gratis eller går det att få tag i något gratis? Borde väl...
2.6.32.39 använder jag. Förstår inte riktigt vilket program som i grunden innehåller gps tror jag. För jag har då inte lyckats få igång någon....
Är det ingen som använder gps?
Tja tja. Skulle vilja veta hur ni kör gps med dhdn. Använder cyanogenmod och verkar inte kunna fixa någon gps... hur gör ni och vilket program...
Är det helt dött för denna rom? Har folk gått över till något annat? Isf varför?
Haha ja, jag är sugen på att göra något med mobilen. :D Gps finns det några bra gratisappar?
Okej så Miui är ungefär ett nytt gränssnitt? Sen den uppdateringen var väl bra men knappast något större egentligen? Men det var ju precis vad...
Någon som har koll ifall det kommer komma någon update i samband med den officiella updaten? Känner att jag skulle vilja ha något nytt nu. Något...
Ja men va trevligt! Ska hålla ögonen öppna! Har du testat denna? Funkar den bra i sverige ändå?
Den länken var ju lite skum fick inte upp en riktig sida. o_O HTC locations?
Hej! Satt i bilen någon dag och tänkte få igång GPS:en, men jag förstår inte riktigt vilket program som ska köras för googles funkar ju inte...
26.08.04.07_M3
Måste medge att senaste 7.02 var bra för mitt mobila nät. Ska testa på jobbet sen som är i en annan stad som inte har lika bra täckning så...
Hur gör man battery wipe och ger det något att göra det?
Har börjat få riktigt strul nu efter jag fixade "RIL" till romen efter min radio som är den rekommenderade. Kan inte gå in på profiler på...
Nu blev jag nyfiken på att veta vad du mena med det. Vart är den inställningen?
Ja det har du rätt i. Har testat runt lite med det där och det är ju så att den är vit en liten stund innan nätet på mobilen är helt ok. Samma...
Vet inte riktigt ifall det är romen men har en fråga kanske lätt kanske svår.. Nätsignalen samt wifisignalen på mobilen. Den skiftar mellan vit...
Ja jag har den radion med. Hade ju inte märkt att efter förra flashen så försvann root. Men det ordnade sig när jag la in nuvarande radio. :p