Separate names with a comma.
Låter inget vidare. Undrar dock hur lika en människas tumavtryck är, känns inte orimligt att dina tummar är väldigt lika varandra, men att det...
Jag tar den gärna för 2800, om jag inte missminner mig så bor vi i samma område, och skulle kunna hämta den på plats ikväll.
Helt ny, oanvänd. Köpte mig en Garmin Fenix samtidigt som jag väljer att behålla istället. Sänker priset till 1000kr + 66kr frakt. (1200)...
Bra med extra säkerhet, men meckigt att inte körkort duger. Jag har körkortet, men varken aktuellt id-kort eller pass, och gissar väl på att det...
Bör väl går att skapa egna aktiviteter också, som du kan döpa till vad du vill och konfigurera som du önskar, om du nu bara vill ha tid och puls?
Du kan nog annars bara välja ett pass som heter Cardio (tror jag, vet inte riktigt vad det heter på svenska i klockan) , sen kan du ändra namnet...
Om Pixel 4 har sämre batteritid än 4a vete tusan om jag skulle vilja ha en överhuvudtaget. Har ägt 3a XL, 4a och kör nu Pixel 5. 4a hade klart...
Edge 30 verkar ju faktiskt ge en "wow-känsla" att hålla i, 155 gram på en 6,5 tums telefon är ju nästintill häpnadsväckande. Recensionerna jag...
Blev ju riktigt bra!
På min Pixel 5 ligger det under inställningar/skärm/låsskärm/lägg till text på låsskärmen.
Va länge sen jag kikade i den här tråden, men jäklar va mkt fina bilder. Fantastiskt att man kan ta bilder i den här klassen med en mobil...
Sålde nyss min 3a xl efter att ha använt den i drygt 2år, men jäklar va bra den har varit. Funkade hur bra som helst, och fortfarande kanonbra...
Tog de exakta inställningarna från Motorolan, det funkade på pixlarna också uppenbarligen.
Jag med, bråkade lite i veckan också, märkligt nog bara på hushållets 2 pixel-telefoner. Finns en Motorola och en iPhone och som rullade på som...
Japp, som rubriken lyder :) Nån som råkar ha ett till övers?
Skickar pm @rince0r
Helt okej. Avvaktar lite och ser om nån mer är intresserad, bjuder ingen högre innan kl 21 ikväll är den din.
Har denna liggandes till övers. Välanvänd Pixel 3a XL. Använd utan skal och skärmskydd så gott om repor finns, och en en liten ding i skärmen som...
Som rubriken lyder, söker en iPhone SE2020 i bra skick och med så god batterihälsa som möjligt. Handlar enbart att medlemmar med goda referenser....
Kan besvara mig själv efter flitigt googlande utan att förstå vad som knasar. Lämnade tillbaka Nos-keyboardet och köpte ett liknande tangentbord...
Verkar som fn+de knapparna ger F10,F11 och F12 men att nån annan kombination då skulle komma åt volymen, men begriper uppenbarligen inte.
Tack, men det funkar liksom inte. Trycker, håller in, men nada. Känner mig lite dum i huvudet, men tycker mig ha testat allt :)
Köpte ett sånt här till grabben, NOS 650, men kan inte för mitt liv begripa hur man justerar volymen på datorn m tangenterna? Ser ju symboler för...
Ok
Bjuder 400 för Nest routern.
Vår förra Bosch höll i cirka 15år, köpte en ny bosch i våras för omkring 5000kr just för den gamla gick i en evighet. Gjorde inte så mkt research...
Exakt, känns ju som nåt knas. Tog 5 minuter att uppdatera också, vilket är orimligt fort med tanke på den påstådda storleken. Beskrivningen på...
Antar det. Han skrev dock Pixel 6 Pro "allt orignal" så därav frågan.
Såg ut så på bilden jag citerade?
Kan man ta bort snabböversikten helt på pixel 6?
Spam-mail är nog vad som händer o_O
Inte riktigt samma, min stod bara och försökte ansluta i en evighet utan att nåt felmeddelande.
Kan svara mig själv då det hoppade igång och nu funkar precis som tidigare. Testade allt jag kunde komma på utan framgång, men efter några dagar...
Är väl rimligast att lyfta frågan med din bank? De är säkerligen bara glada att hjälpa dig att ta ansvar för din ekonomi vilket jag också tycker...
Hmm. Sen uppdateringen lyckas jag inte ansluta Spotify till min Audio pro högtalare via wi-fi. Har funkat exemplariskt tidigare. Startat om allt...
Jo, kan ju vara så. Men kan samtidigt en tycka att Pixeln borde hitta på nån egen likande ikon som de flesta ikonpaket gör. Som det ser ut nu är...
Anpassade ikoner på hemskärmen funkar ju sådär.... Att inte ens Instagram, WhatsApp och FB Messenger blir bra är ju märkligt. [ATTACH]
Upptäckte att låsskärmen ser mkt bättre ut när man har ett larm på. Betydligt lättare att läsa av :)
Tar väl några dagar å vänja sig, och troligen hitta lite mer saker man gillar :) Men överlag gillar jag designspråket. Kan väl inte påstå att jag...
Muttrade lite över samma sak. Alarmet fick en egen bricka i notisfältet, men klart dumt att man inte kommer åt kalendern via widgeten längre......