Separate names with a comma.
Det är alldeles för tidigt. Skulle reklamera om jag var du.
Det låter för jäkligt dåligt tycker jag.
Är ni nöjda med köpet? Vilken rom är att föredra?
Hur är batteritiden med EU global på mi 11 ultra jämfört med vanlig rom (kinesisk/global original) ?
Ny uppdatering! [ATTACH]
Hade ZTE axon 20 5g förut som jag verkligen gillade. Har själv varit nyfiken på ZTE axon 30 ultra. Det finns också en Axon 30 pro.
Det är väl det som är hela grejen nu i början. Det stora flertalet vet inte vad som händer och förmodligen vet inte Postnord heller hur dom ska...
Då hade jag en jäkla tur som fick min Oppo reno 5 pro plus från Tradingsenchen i går onsdag innan allt detta. :)
[ATTACH] Tänkte jag skulle berätta lite om mina första intryck av denna Oppo reno 5 pro plus (Oppo find x3 Neo i väst) som är en kinesisk...
Om skärmen är repfri och batteriet friskt så köper jag.
7 days delivery from France stod det.
Jag har fått småsaker levererade med Early bird från Aliexpress nyligen.
Gjorde ett byte/försäljning. Mycket smidigt på alla vis. Rekommenderas varmt!
Fick en Poco x3 pro 6/128gb som delbetalning i ett byte /försäljning. Hade tänkt att den fungerar säkert att ha som arbetstelefon. Blev väldigt...
Jag tycker inte det egentligen. Färre språk då naturligtvis men man kan naturligtvis ha svenska tangentbord. Uppdateringar brukar enligt min...
Har kört en del Oppo telefoner och senast nu Oppo find x2 pro. Har fått regelbundna uppdateringar och jag tycker att deras ColorOs 11 är väldigt...
Har en superfin Huawei matepad pro som jag vill sälja. Inga skador eller repor. Inköpt i april och Huaweis egna tangentbord medföljer, samt...
Oj det va rätt hårda regler. Man kan nog räkna med att det kommer bli dyrare att handla från andra länder.
Ja jäklar den är helt stängd. Undrar vad anledningen är?
Jag kör med ColorOs 11 och dom kommer med säkerhetsuppdateringar varannan månad. Jsg kopplar upp mig mot Tyskland då. Om du kommer från en P30 pro...
Om det är enkelt att installera Google på Harmony OS så kan man undra om det finns en baktanke från Huawei att det ska vara enkelt. Så att Huawei...
Och allt fungerar som det ska efter installation? Bank id?
Hur installerar man då? OTA?
Det verkar som Harmony OS nu bara släpps till Huawei mobiler /tablets som är gjorda för kinesiska marknaden. Jag har en Huawei matepad pro och...
Köpte en Matepad pro. Precis lika smidigt som vanligt och allt i perfekt skick.
Köpte en Matepad pro här på forumet precis. Min sista surfplatta va en Xiaomi mi pad 4. Köpte min matepad pro mest för att inte missa något under...
Fick tag på en precis!
Har du en fin Samsung tab S5e /Huawei matepad pro så skicka ett PM. Krav skärmen måste varai perfekt skick. Något märke för övrigt är ok.
Nu har jag haft min problemfritt i 5 dagar och hoppas att skärmen fortsätter sköta sig. Har verkligen lärt mig uppskatta denna lur. Positivt:...
Funkar Google pay på den?
Fick min Oppo find x2 pro i går och har använt den mycket sedan dess. Keramiska baksidan är riktigt trevlig med sin textur som gör den mer...
Tyvärr blir det så på kina rom. Du kan inte lägga in annan launcher.
Hade kinesisk rom på min Vivo nex 3 och det funkade fint.
Är det inte bara inställningarna för data du behöver ställa in manuellt?
14e maj 2020 på min. Helt otroligt bra batteritid. Har semester denna vecka och suttit och kollat på en massa saker i dag 50% av tiden på mobilt...
Tänkte att eftersom det varit så stora problem med skärmen på dessa lurar så uppdaterar jag här vad som händer. Så här långt är jag extremt nöjd...
Sålde en Samsung s21 ultra. Blixtsnabb betalning och trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
Min låg på ca 65% batteri så den kan inte legat så länge. Precis som du skrev så är den väldigt len och fin, flhter på riktigt fint. Kameran...
Fick min i dag. Så långt är allt bara bra. Väldigt smidig lur och jag har inga problem med formatet. Nu får jag hålla tummarna att det inte är...