Separate names with a comma.
http://db.tt/ugyELaMz Lät den ligga i nästan två timmar. Drog 5 procent. Tycker jag verkar bra. Dock tycker jag att den drar lite för mycket när...
Hmmm. Såg det nu också. Var helt säker på att den hade laddat fullt. Hade nämligen börjat ladda den när den låg på 41% och sen lät jag den ladda...
Laddade den till 100% och lät den ligga sen i nästan exakt 3h. Slutade med att 68% av batteriet var kvar. Den drog alltså lite drygt "10%" i...
Asså den stod på "since Unplugged" när jag tog dumpen så den visar bara precis dem får sekunderna som det gick mellan att jag drog ur laddaren...
Har lagt den i public folder dock så visar den bara ca 10-20sek så den är nog inte mycket till hjälp. Ska jag dumpa en från det jag har använt...
https://dl-web.dropbox.com/get/Public/BetterBatteryStats-2012-08-09_083154785.txt?w=3d37bfe3 Här är den. Laddade ur den igår och satte sedan i...
Ska jag posta den filen sen då?
Nu är jag kanske helt dum i huvet... ;) men vad menar du med "Meny-more-dump to file"? Edit: tror jag fattar nu... För att ta en bild på allt, va?
Jag upplever också min batteritid som dålig. Exempelvis så kunde jag, idag, ha igång telefonen i 11,5h innan den lade av, och om jag inte använder...
Har beställt detta. Tycker det är riktigt coolt faktiskt, hoppas det blir bra också. www.mytrendyphone.se/shop/samsung-galaxy-s3-81473p.html
Japp, Tre. Får väll kolla lite på Odin då :p
Ah. Trodde Odin krävde Root :P Men det var ju kul att den inte gör det då. Sitter på NELF1 som jag fick OTA. Men den är ganska gammal då va?
Liten fråga bara. Är detta endast via Kies eller är det OTA också? Och en annan fråga också, Odin, är det root som gäller då?? :/
Fick min S3:a idag och efter någon timme så slutade det så här. Vet inte om jag är riktigt klar men... Lockscreen [IMG] Vänster [IMG] Mitten...
Hej! Tänkte bara kolla om det är någon annan som har eller har haft detta problemet eller om något har löst det. När jag startar...
Hej! Håller på med touchstone moddet och jag är nästan helt klar :). Eftersom att själva spolen inte får plats mellan batteriet och baksidan...
Hej, någonsom vet något bra ställe att ladda ner emulator roms? Hittar verkligen inget bra ställe. Hade tänkt testa SNESDroid som emulator men är...
De måste fått en liten leverans då. Eller så ändrar dem den inte till icke restnoterad förän idag för vissa. Vi får helt enkelt se idag, dem...
Jo precis de så på deras Facebook sida att den 30 gäller för de som förbeställt och den 10 för ny beställningar. Man skulle tydligen kolla på sin...
Yes! Denna har jag själv beställt men den kommer dock inte förrän på måndag senast tisdag ;) http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=BAG-MALU-B
Tycker inte vi ska vara så negativa nu ;) Du vet det är ju bara dem som har fel på sin platta som rapporterar. Dem som inte har något fel på sin...
Jo börjar bli lite Kaos här nu ;) Har själv väntat i 3-4 månader på detta så får man vänta ett par dagar extra så är det ju inte hela världen...
Jo det känns ju som långt tid. Fast iochförsej så har man ju väntat i 3-4 månader sen man först fick nys om Prime. Så nu när man vet att man...
Tror inte det kommer vara så dåligt. Enligt Swedroids test på Prime så presterar Prime Lika bra som TF101 men sen om det är bra eller dåligt vet...
Det är ju absolut inte säkert att den kommer den 24, men Dustin har sagt detta och de låter säkra. Detta är iallafall vad jag fått höra:
Jo jag vet men jag har frågat dem och de säger 24. Frågade de faktiskt så sent som idag.
Absolut inte omöjligt. Har själv fått svar från DustinHome att det är den 24 som gäller ,Skeppning den 23:e Jan framme hos kunden den 24:e Jan,...
@bykkarn Jo vet det men jag har själv personligen frågat dem och dubbel kollat så att de inte kollade fel. Dessutom tror jag inte Dustin skulle...
Frågade Dustin när vi kunde tänkas få dem därifrån och otroligt nog så svarade de att de skulle skeppa dem den 23 januari och att man skulle kunna...
Du lär ju inte sitta utan GPS. Det finns ju GPS men det är inte världens bästa bara. Den lär väl antagligen fungera hyfsat iallafall. :cool:
Nej, ett SD kort skulle aldrig gå att knäckas om det bara sticker ut så där lite. Antagligen har folk klagat på det för att de tycker att det...
Asus Sverige har precis skrivit på sin sida att ASUS har gått ut med intressanta uppgifter. Tex så kommer de börjar rulla ut ICS 12 januari...
Jag har svårt att tro att de har tagit bort den. Varför skulle de ta bort den och ändra produktionen när de redan har dåligt med enheter redan. De...
Man får ingen "fördel" då om man byter RIL? Bytade en gång, för att dem så att det var bra att göra det. Gjorde det i samband med att jag Bytade...
Lite OF TOPIC nu men, det någon som vet var det finns en RIL till nyaste radion? Eller är det helt onödigt att flasha en?
Nja vet inte. Det roliga vara att jag testa precis detta innan jag frågade. Körde en WiFifinder men den hittade ingenting. Men problemet är löst...
Nej det var ju inte så svårt :p Det ända är att jag inte hittar hur man kan ändra färgen på program ikonerna och välja original ikonerna till...
Måste man göra ett själv eller finns det att ladda ner färdiga någon stans? Har tänkt göra ett själv, men måste lära mig först, och om det finns...
Hej! Jag har fått ett väldigt konstigt problem med min WiFi. Den kan inte ansluta till något alls längre... den bara står och skannar. Den...