Separate names with a comma.
Köpte en klocka av Fredriks, snabb och smidig affär. Rekommenderas starkt!!!
1500:- + frakt bjudet
[ATTACH]
:o. Tack. Trodde jag läst igenom alla trådar på forumet om freija. Gammal och senil får jag skylla på;)
Om man byter telefon måste man till ett ATG-ombud då också? Har letat efter info men inte hittat det. Om så är fallet så slutar jag använda det då...
Just black
Beställde en Pixel 5 från Fnac men fick en Pixel 4A 5G istället. :ehm: Har försökt få kontakt via hemsidan men det är inte solklart direkt;). Har...
Tröttnade på tappad signal och bytte efter att ha provat "allt". Köpte Amplifi HD och den funkar klockrent, ingen tappad signal på en hel vecka....
Han ser det även på denna litegrann.
Grabben hämtade sin S7+ idag. Kanonskärm och ljud.
P30 pro och OP7 likadant efter uppdatering. Funkat utan problem innan.
Ja, det är ingen större skillnad på de kablar jag provat.
Ikeakabeln funkar bra i min Golf 2018 med både Note 9 och P30 pro
Android auto uppdaterades nyss i play butik. Note 9 är telefon modellen.
Uppdaterar nu utan vpn
Har själv inte uppdaterat på ett tag då jag hittat en som som funkar bra. Tycker att det varit olika småstrul med olika versioner hela tiden tyvärr.
Provade precis S9 och Note 9 och det funkade bra det jag hann testa. Tidigare versionen funkade inte.
Inte speciellt, dock kan det vara lite pilligt.
MyTrendyPhone SAMSUNG GEAR S3 CLASSIC, GEAR S3 FRONTIER BATTERI EB-BR760ABE [IMG] ARTIKELNUMMER:192739
Då batteritiden gick från en dag(i bästa fall) till en timme innan batteriet tog slut så beställde jag ett nytt på vinst och förlust. Efter byte...
Det får bli Waze ett tag till då jag inte får upp hastighetsmätaren i Maps när jag kör Android auto.
Har kört Waze länge och trivts bäst med den trots att jag provat en hel del andra, ska mycket till om jag skall byta. Vi får se vad Maps erbjuder...
Jag får upp det nu. Frågan är om man kan/ska överge Waze? Får prova lite först imorgon.
31 dagar
Tänk den som lyckades med en jobbdag utan AOD åtminstone;). Det är nog dags att titta efter något nytt och det är ju alltid kul:cool:
Gear Frontier 3 håller inte ens en halv dag efter uppdatering trots reset. Höll åtminstone ett dygn innan.
Behöver prata engelska imellanåt för att få den att förstå.
I Linköping sa de att de bygger om och uppgraderar för framtiden. Det står dock ingenstans utan man får fråga dem, då hänvisar de till 3G och att...
Då får du ytterliggare en månad då jag precis bytte från Vimla med din länk;)
Det funkade förut för mig men nu med senaste versionen så funkar det varken med S9 eller Note9 upptäckte jag nyss.
Min klarade lätt en dag förut, nu en halv dag efter uppdatering:ehm:
Funkar bra, även till Android auto.
"Okej Google" och Waze funkar. Golf 2018 och OP6.
Gjorde likadant igår och batteritiden har återgått till samma som tidigare. Får se om det är lösningen eller tillfällig fix bara.
Satt och läste detta om batteriproblemen igår och tänkte vad skönt att jag klarat mig från strul denna gång åtminstone. Men icke, på 2,5h från...
Även jag fastnar på B412...... Vissa tillverkare är bättre än andra. Tur att detta är en telefon vi inte använder;)
Tack för tipset. Detta hade jag missat.:)
Nån mer som har problem med Snapchat efter uppgradering? Har kollat runt och verkar inte vara ensam om det men har inte hittat nån lösning....
Idag har Waze funkat två gånger utan problem. Hade det igång ca en timme varje gång:D. Samma korta kabel som tidigare och OP6. Vet dock inte...
De flesta frågorna rör om jag använt betalkort eller inte i butiker jag varit i