Separate names with a comma.
Enligt rubrik, hör av dig. Glad midsommar!
Det ligger en hundring under nypriset, och är i nyskick. Så jag går nog inte ner mer på den i nuläget. :)
Arkham Knight, 200:- inkl frakt. GTA V, 350:- inkl frakt Uncharted 4, 450:- inkl frakt. Bra skick! Paketpris 950:- inkl frakt.
Nej tack.
Inga konstigheter, allt fungerar precis som det ska. Har fyra kontroller, men aldrig haft fler än 2 kompisar på besök samtidigt - så känns lite...
Har en svart i bra skick. 400 inkl frakt.
Se ovan. :)
Perfekt! PM:a mig med din adress, så skickar jag imorgon!
Hej, Fick en naked slickwrap på köpet när jag köpte en iPhone 6S Plus här på forumet. Har dock ingen användning av den, därför "säljes" den. Som...
Ok, då finns det säkert nån annan som kan tänka sig lägga mer. :) Jag la bara det jag hade råd med just nu. Lycka till!
Lägger ett bud på låga 3000:-, dock är det ett absolut tak. Vi har gjort affärer förut iaf, så affären blir ju komplikationsfri om inte annat. :)
Enligt rubrik, hör av dig med skick och färg. Har swish.
Köpte en iPhone 6S Plus av Daniel, grymt bra kille att ha och göra med! Allt enligt beskrivning, inga konstigheter. Rekommenderas varmt!
Har en på gång, återkommer om det skulle bli aktuellt.
Fått erbjudande av en lokal säljare, återkommer till dig på PM för vidare diskussion om det blir aktuellt.
Tjena, Nu när gamla luren är såld är det dags att leta efter ny. Enligt rubrik, helst mellan fyra ögon. Skick Pris Kvitto Hör av dig.
Nej tack. Bara slå till.
Linköping, har dock goda referenser för distansaffärer.
Linköping
Tänkte kolla om någon är intresserad av mitt paket med LG G4 black leather och LG G Watch R. Säljer inte separat då jag inte vill ha det ena om...
LG G4 Leather + G Watch R klocka + 2500 kr?
Är byten + pengar aktuella?
Har en fräsch LG G4 som jag köpte i januari, dock bor jag i Linköping och har ingen möjlighet att mötas upp nånstans. Lägger pengar imellan så...
Hehe, kan ju fråga i alla fall. :) Byte mot LG G4 black leather + 3000 kronor? Kan slänga in ett spel till PS4 på köpet. :)
Om det finns kvitto och kartong och du kan lösa en säker affär för mig så bjuder jag 4000 kr inkl frakt.
Avvaktar apple-eventet 23:e, och återkommer. Varit tveksam pga vibrationerna, men i brist på bättre alternativ så är jag lite intresserad iaf.
Inget köp-nu pris?
Jag köpte en iPhone 5S av @Timpppa. När vi väl bestämde oss för affär gick det oerhört smidigt och snabbt. Telefon i toppskick som utlovat, inga...
Hej, Pga ändringar i nätverkskonfigurationerna hemma så har min gamla trotjänare blivit överflödig. Funkat stabilt i flera års tid. Modellen...
Hmm, vet du om den fungerar felfritt?
Ja fråga honom vad han vill ha för den. :)
Ja, telia/halebop kör en huawei-modell som man också kan köpa löst några hundralappar billigare från andra butiker. Men det blir fortfarande över...
Tack, känns dock som jag hellre köper telias modell löst än den där. :) Men hade vart gött att komma en bra bit under tusenlappen känner jag...
Tjena, Någon som har tips om en billig och stabil 4G-router? Den ska ha så man kan stoppa in simkortet direkt i den, och inte en sticka via en...
Antar att du inte kör via Linköping. :)
Har inte funderat så mkt på det om jag ska vara ärlig, ska försöka få med den i en bytesaffär i första hand för att höja värdet av paketet. Om jag...
Ok, nej tack. Tyvärr för lite minne.
Nej tack. Specs?
Nja, nä jag tror inte det. Men var sugen för ett par månader sen. Får fundera och isf återkomma.
Har en LG G4 svart läder i kanonskick och en G Watch R i använt men helt skick. Telefonen köpt av mig från Netonnet jan -16 och klockan köpt här...