Separate names with a comma.
Problemet är väl att låset kommer fortfarande synas som upplåst?
Fitta! Jobbade idag, 5-9 och sedan var planerna att rulla med några polare till Studentskiva. Så klart, så har vi haft sjukdom på jobbet och i...
Haha det var ju de sjukaste lmao! Jobbigt och sitta där och tänka, ja vill jag städa upp skit eller inte? ;P
Bra där polle, det tog en stund.
Bara en fråga, är den plastig?
Jo, absolut. Men det finns en skillnad när en egen företagare ger ut reklam för sin sida och en annan person ger en länk till en sida där det kan...
Oj, kanske inte var allt för många som sökte då :P
Det är alldeles för lätt att bara säga något som att jag är omogen etc än att ta en debatt där du faktiskt har fel, och ni bryter emot reglerna....
Vad är det för sorts jobb då?
Grattis, men det var snabbt svar :P
Saken hör till är att de har redan en egen tråd på :https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=9236&highlight=droidstuff.se Ska de också börja...
Jag ser ingen anledning att fortsätta diskussionen i PM. Är du rädd för vad folk ska tycka? Vi kan gärna be en mod dela tråden, för mig funkar det...
Jag har inget dåligt att säga till själva affären, eller kan du peka ut när jag säger att eran ide är dålig eller att affären är piss? Vänta, är...
Var den till någon speciell mobil? Eller till alla? Köpte du den i Sverige eller utomlands?
Vissa personer får så med tröjor köpta utomlands, min bror tex.
Skit ont i halsen, feber och mår dåligt. Idag är det valborg. Jag ska supa skiten av mig...
Ska väl även påpeka att om man ska RP en post så står detta: Tror det säger allt?
Ja, men förhoppningsvis nu när det kommer lite riktigt bra telefoner som Legend, Nexus One och Desire kan det öka markant!
Problemet är att alla redan vet att du är en av ägarna, du använder det även i din signatur. Ni har en tråd, var nöjd med den istället för att...
Helt ärligt så kan det vara bra att ni får ha en egen tråd, men jag tycker ni inte ska få marknadsföra er här utan betala för reklamen. Kanske...
Har lagt fram lite förslag nu som ska göra röran mindre, dock kunde inte en av dem fungera än, men fick löfte om att de kommer komma vid senare...
Det om för helvete benard var ett skämt, mer som att han kunde gärna skrivit något mer ;P
konstruktiv kritik för helvete bernard
>köpråd? Vilken rubrik du har också;P Android är programvaran, inte telefonen!
Guider & Recensioner glöms helt bort känns det som och används inte på rätt sätt, dvs av "nya användare". Jag vill därför föreslå nya...
Ring banken, om du lagt in betalningen nyss. Förklara hur de ligger till. Annars skulle jag hota jäveln.
Desire alla dagar.
Min Mw6000 funkar UTMÄRKT! Dock har jag märkt en sak. Du kan inte ha den för nära munnen då hör folk dig sämre än på avstånd. Brukar hänga den i...
Inte hänt mig än. Är det så på alla wallpappers nu då? Kanske är annat format på bilden?
Nja, men kan ju bli en sådan här konversation då! Chefen:Ja, vad kan du tänka göra dig för företaget? Du: mh, ja, hmm (tar en lång klunk)...
Hur blir det till mobilen ? :)
Absolut. Dessutom med våra nya moderatorer borde ju kunna klirra ut kassan lite ;)
Colornote är underbart att använda, du borde kunna använda detta. Du har ingen timer, men det står hur längesedan du la till "noten" och därför...
Borde inte denna flyttas till Legend delen av forumet?
Skulle vara extra grymt! Btw, kolla din inkorg.
Om jag får välja hur den ser ut: *Man kan ta bort delar av forumet utan intresse *Man kanske inte behöver zooma hela tiden för att trycka på en...
https://www.flashback.org/t968513
Tror verkligen inte de har något emot de så länge de slipper jobba med de ;D
Har varit uppe där förut, dock har inte admins varit så himla "yeha" om detta.
Isf,skulle det finna så man kan "kryssa i" vilka forum/forumdelar man vill ska visas tex. Slipper en jävla massa text då och skulle göra de mycket...