Separate names with a comma.
Vet faktiskt inte. Eventuellt är det för att hon en gång laddat för 300 och sedan när pengarna var slut, bara fyllt på med 150.
MEN FÖR I HUNDAN. Jag pratar inte om POTT 149 utan om KONTANTKORT FRI 150. Det står ju flera gånger. Min sambo har det,c hon pressar 4-6gb i...
Alltså skaffar du Telenor Fri 150 vilket är det absolut billigaste du kommer undan med. Att det skall behövas en smärre doktorsavhandling i den...
Tråden var öppen för länge (14) dagar utan att du blev av med den och nu bryter du mot reglerna genom att skapa den här tråden för tidigt. Klaga...
Har inte sett någon - kontors / budget marknaden är alltid prioriterad vad gäller laptops. Är 12k maxbudgeten så spara istället och köp en G...
Telenor är inte ett abonnemang - fri 150 är ett kontantkort. Deras ab. Har inte frisurf förens pott 449, dock högre hastighet då. Skickat från...
Stämmer. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Helt omöjligt för mig. Håller jag den för att använda den med en hand kommer jag tappa den. N2 är ju bredare än min MP Pro när den är utfälld......
Du har fel. 10gb surf i 4g och i princip flaterate för 399 från halebop, 249 så får du 3gb i 4g med men mindre samtal o sms/mms (200 samtal). Min...
Finns två Acro S på blocket om du kollar östergötland. Nya/nyskick. Den ena släpper den för 2.1k och den andra 2.5k. I andra län lär priserna vara...
Tveksamt om det blir någon profit direkt. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Jag har ju mina teorier vad det beror på, helt klart är att det finns ett samband när jag kollat statistik över den variabeln och vart folk som...
Så är det, de gjorde om det för ett tag sedan, tecknade du innan så har du det. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Jag använde en idag. Jag vet inte, jag gillade Note men N2 känndes helt sjukt, HELT SJUKT stor. Är yttermåtten mycket olika? Eller är jag bara...
Hur fasiken går det till? Ursäkta att jag frågar, jag gör det själv men då betalar ju inte jag och majoriteten ringer till mig i jobbet. Skickat...
Mjo, men två hundra samtal är ju mer än tillräckligt för alla - annars ringer man ju endast ut och aldrig tar emot typ. Skickat från min U20i via...
Smakfråga. Jag själv tycker Cod är kass MP men gillar de styrda enkla SP delarna. Bf badcompany 2 och bf 3 tycker jag MP är hur bra som helst -...
Halebop kortet är bättre. Någon som vet om man kan hämta halebop kort i teliabutiker? Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Enkelt - köp kontant och använd kontantkort. Du är fri att göra som du vill och i slutändan blir kostnaden ungefär densamma, speciellt om du är...
Finns en uppsjö acro s på blocket - tålig och bra batteritid. Prisbilden är mellan fem och niohundra lägre än du tänkt dig. Skickat från min U20i...
Eller inte. Jag har sett en handfull på Blocket som inte blir sålda för tvåtusen. Jag budade 2100 på en acro s igår och fick det accepterat, inte...
Sådana saker i lägre prissegment som de har större kvantiteter av och som fler är intresserade av, typ. Nu är det ju i praktiken ingen vidare...
Till surf, streams etc - absolut. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Sådana här produkter reas aldrig ut - det som reas ut är hög marginal produkter. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Enligt vissa är ju exakt detta förfarande olagligt. Hur som, lagom till jul finns de nog att köpa. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Asus och Msi har rena spel laptops idag för runt tio-tolv lakan beroende på hur stor skärm du vill ha på den. Kolla lite på, kors i taket,...
Kör bara rena länken så går det Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Sluta mata trollet Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Bort skänkt till @boltis Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Först till kvarn. Skicka PM Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Ej fått något PM :(
Mjo, fast jag kom hem med min nya telefon på kvällen... Vem orkar då vänta tills dagen efter? =P
Detta var även min tanke... Jag har faktiskt aldrig stött på kompatiblitets problem. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Haha. Finns väl liksom INGEN som vill Nokia illa. Förstå om de gjorde en android.... Vilken hype det skulle vara! Nokia är ju förenat med kvalitet...
Neh. Men en vass nagelsax är bra till mycket, och fotfil vet jag inte ens varför jag hade. Hur som, liten vass sax grovklipper du med, fila sen...
Tyvärr tar de inte riktigt en sådan på allvar... Telenors ktj sitter i Norrköping på transcom - det är skrämmande att höra hur de talar om kunder...
Kan verkligen inte rekommendera den, och är nog rätt få som gör det. Missförstå mig rätt, telefonen känns ok osv. Men når inte. Riktigt hela...
Man skall ju även ha i tanken att JB troligtvis blir den sista uppdateringen till S2an. Visst är det en finfin budget telefon idag men i Feb/Mars...
Samma problem här. Telesnor går riktigt uselt, nåstan tele2 uselt. Skickat från min U20i via Tapatalk 2
Verkar kul. Kräver det någon speciell telefon? Tar gärna en invite hur som helst då jag planerar att skaffa ny i dagarna. Skickat från min U20i...