Separate names with a comma.
Om någon är intresserad så har Rocker en tävling där man kan vinna Rocker Premium i ett år: [ATTACH]
Du kan också prova att surfa i inkognito-läge. Det kan hjälpa om det är några cookies som ställer till det.
Som andra har skrivit så beror det på hur mycket cashback du har jobbat ihop. Har du 1% cashback så måste du handla för 50.000 per månad och har...
Lite basic grejor att kolla vid såna här problem: 1. Får du någon IP-adress till router eller modem? 2. Prova att pinga IP-adress till default...
Fick ett mail från Rocker nu att mitt Touch-kort (det biometriska kortet) är på väg till mig. De länkar också till en artikel som beskriver lite...
Standard paketet är gratis.
Vimla vill inte kommentera den inträffade incidenten när tusentals dolda nummer avslöjades enligt ett inlägg i Vimlas forum idag: "Tusentals...
Intressant! Om detta är Skatteverkets slutgiltiga beslut så innebär det att Rocker behöver ändra sina rutiner för redovisning till Skatteverket...
Tyvärr tror jag inte Vimla sköts efter normala ekonomiska företagsprinciper. Vimla utgör ju testbänk för Telenors nya WG2-plattform. Så länge...
Idag finns artikeln om Vimlas miss med dolda nummer i pappersversionen av GöteborgsPosten. Jag kan inte lägga upp hela artikeln här p.g.a....
Som av en händelse verkar det vara en annan skandal på gång hos Vimla. Jag har inte fått fram någon mer info ännu men GöteborgsPosten skriver...
Jag har heller inget konto på Vimlas forum eftersom jag blev utslängd och min användare på det forumet blev raderad. Men det går att läsa mycket...
Som jag skrev så är nog lösningen att flytta antennen. Det kan ibland räcka med att flytta antennen en halvmeter för att få in kanaler som inte...
Det var förr. Efter omläggningen till mpeg4 i höstas kan man se TV4HD utan programkort. SD-varianten är avskaffad. Fri-TV
Du borde få in TV4 utan problem. Kolla på denna sida vilken frekvens TV4 sänds på hos dig: Frekvenstabeller tv Gör sedan en kanalsökning på den...
Cashback taket är 500:-/mån eller 6000:-/år. Man kan bara få 1,20% ränta upp till 50.000:- på sparkontot. På belopp över det är räntan 0,89%....
Premium lönar sig väl främst för de som har lyckats jobba ihop mycket cashback. Får man 500:- i cashback varje månad så kan man nog tänka sig att...
Jag fick detta på mail idag. Touch-korten sägs börja skickas ut i vecka 14 och 15: [ATTACH]
Ja, du. Ärligt talat har jag ingen aning om vad Vimlas eller någon annan operatörs kunder har för fördelning av fabrikat och modeller på sina...
Mycket intressant! Som du säger kan man nog anta att en del av dessa tjänster kommer att lanseras av Vimla framöver.
Det kanske är en bit kvar till att Vimla erbjuder VoLTE till 80% av kundernas telefoner innan mars 2022 är slut dock.
Vimla har lagt till några fler Samsung modeller på listan så här sista dagarna innan mars är slut: [ATTACH] Information från vimla.se/volte
Det som förvånar mest är att Vimla inte sjunkit något utan har samma resultat som förra året. Jag trodde att Vimlas betyg var i stadigt sjunkande...
Det är flera år sedan jag köpte något där. Men då levererades det som vanligt brev.
Intressant! Jag kunde också se filmen i appen. Det framgår att man får en liten dosa med kortet. När man ska programmera in sitt fingeravtryck...
Ser nu att det står i bilden: [ATTACH] Om det är sant så borde det inte vara några problem alls. Inom EU blir det inga avgifter och frakten blir...
Svårt att säga om du kommer att åka på avgifter. Formellt sett borde du göra det om det inte uttryckligen framgår att de betalar EU-moms. Men...
Vet inte. Det framgår inte riktigt av Rockers information. Men jag tänker mig att man kommer att kunna blippa med Touch-kortet. Rocker skriver ju...
Jag beställde det biometriska kortet den 28 februari. I bekräftelsen jag fick angavs att det skulle vara 2-7 veckors leveranstid. Sedan har jag...
Ja, det är väl rimligt att tro att Vimla arbetat vidare med VoLTE de senaste månaderna och gjort justeringar av tjänsten.
Nej, det var inte alla som fick det valet. Jag tror att vilka val man fick berodde på hur hög cashback man lyckats jobba ihop eller hur mycket man...
Nja, det är ju uppenbarligen inte bara ett informationsproblem eftersom det uppstått tekniska problem för en del av de kunder som provat att...
Jag pratar om officiellt stöd. En del av de telefoner som inte har officiellt stöd men där det ändå fungerar har drabbats av olika problem, t.ex....
Jag pratar om officiellt stöd. Att fler modeller under vissa förutsättningar kan fungera är inget som Vimla lovar. Tvärtom avråder Vimla från att...
Som man kunde förvänta sig har inte utrullningen av VoLTE hos Vimla gått i den takt som Vimla utlovade. När Vimla nu för första gången på flera år...
Oftast fungerar det bra med befintlig antenn. Det finns några ställen i landet där man börjat sända vissa kanaler på VHF-bandet och då kanske det...
Som andra har skrivit är det troligen så att din TV inte klarar av att dekoda kanaler som sänds i mpeg4, vilket alla marksända kanaler är numera....
Det låter bra. Jag har funderat på att testa vax men det har inte blivit av ännu. Vet inte riktigt vilka grejor jag ska skaffa till det. Fördelen...
Ja, det händer att man nyser. Inte för varje ryck, det verkar bero på lite var håren sitter. Jobbigast/känsligast är de hår som sitter på...
Jag kör den hårda vägen och rycker ut synliga näshår med pincett. Alla trimmers jag provat har efterlämnat oskön stickig stubb i näsan. Fördelen...