Separate names with a comma.
Vilket sammarbete, känns som LG ljugit för Google.:eek:
In my ass heller, aldrig att du kan få telefonen billigare/gratis mot 4500 för en olåst och utan abbonemang. Men samma gojja som alla operatörer...
Sure man:D...
Såg på prisjakt nu att Katshing har lagt upp Nexus 4 på deras hemsida. Prel. i lager: 2012-12-14.. Får hoppas det är nästa vecka for sure:D
Okej. Och nu då? Ska du köpa någon annan stans eller tjura? Det är väll bara att vänta på det datumet, du kan liksom inte tro att du kan få tag i...
Kan vara så:D Kan inte vara så:) Tyvärr vet man ju inte. Bara man vet att tomten kommer hinna leverera julklappen innan jul, då är jag mer än nöjd:)
Det var ju någon här tidigare i tråden igår som hade skrivit vad comviq hade skrivit, eller var det brightpoint(Rätta mig gärna) som hade sagt att...
Nej precis, haha, 14 kr:) Hade ju räckt till en påse med godis;) haha men men:D Hittade ett flipcase på ebay, kanske man skulle ta och beställa...
Inget är ju fel så länge man själv trivs med det, jag är också ett tekniknörd och har alltid varit extra spänd när jag köpt ny mobil.D Det är ju...
Ni måste tänka positivt. Nästa vecka händer det grejjer. Jag känner på mig det.:p:p Haha, joo egentligen är det ju jäkligt töntigt, men man...
Hahah fick baksideskydden jag beställde från ebay idag.. Ska inte klaga, vad förväntar man sig när dem är billigare än vad frakten skulle kostat...
Jooo, det är ju sant.. Det gör ju inte saken bättre att vi bor i ett kallt land där temperaturen är som värst nu också:/:(:( Kan ju alltid hoppas...
Jag vill inte låta tjurig eller något, men visst alla telefoner har glas på minst en av sina sidor, n4 råkar ha det på båda sidorna. Och ja glas...
Ja så är det säkert, med tanke på att comviq hänvisar till brightpoint om man har frågor angående sin order. Samt att när man gjorde sin order...
Till mig skrev han att han kunde inte se några köuppgifter. Lustigt att just brightpoint skulle veta det.. Det kanske är så att telefonen skickas...
Hahah bääst. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Fast hon skriver ju före jul. Vilket kan också stämma på mitten av december. Det är väll före jul då?:p
Ja hoppas verkligen det stämmer. Däremot är jag orolig om hur många lurar som comviq kommer få:( Men känns som jag ligger ganska så bra till i kön...
Ja det får vi verkligen hoppas. Man tycker ju att LG borde veta betydligt mera än vad som kommit fram, det vill säga inget. Tycker verkligen att...
Hah nej vet att det inte är något vidare skydd, men tycker ändå för mig att det räcker. Visst köper jag en bumper, så förhoppningsvis skyddar den...
Så om jag förstått det rätt så är siffran 100+ efter förbokningarna? Förlåt, förstår nog inte vad du menar riktigt. Men känns som det är att de...
Blir att köpa en sådan. Och nej jag gör inte det bara för alla fjortisar och modemänniskor har det till sin värdefulla iphone....
Lite intressant att se att lite olika datum, men ändå känns det som att v50 känns mest aktuell. Alla har lite olika, såg att proshop hade 7...
Någon som vet vilket datum som Comviq lade upp produktsidan så man kunde för köpa den? Jag lade in min beställning den 4 november, och jag tycket...
Jag har aldrig köpt en mobil ink abb på avbetalning och kommer aldrig någonsin göra det. Olåst menas att du kan köpa mobilen hos tele2, och sen...
Ja jag såg också det nu, 1-2 veckor passar ju in i tidsramen som webhallen, cdon har, alltså den med start den 10/12:) Hoppas hoppas:D Har...
Går det att få reda på sin plats i förbokningskön må tro hos comviq?
06/11
Det återstå att se. Ska jag vara ärlig, tycker faktiskt att väntan på någon pryl som är sprillans ny och som nte kanske många har är spännandr....
Tror inte det är kolfiber.
Kan vara att det inte räcker till alla i början så att du får ett senare? Eller så har comviq bara satt lite datum här och där bara för dem är...
Yeeah, https://www.youtube.com/watch?v=C1c5sg61JEg Sånt där skulle jag kunnat tänka mig:) Inte just gult, men man ser ju att det kommer ju i rask...
Antar att brightpoint är distributör till comviq också? Aja, innan jul så är jag absolut nöjd:) Börjar jobba igen efter vart arbetslös i några...
Fy Fan Google.
Det bästa egentligen skulle ju vart om LG hade haft hårdare plast, eller iafall ja som ser ut som glas på baksidamn, tror alla hade varit positiva...
Tror absolut det kommer att komma, men inte än på ett tag. :D
Hej. Jag har en liten fundering, jag har flashat in 4.2 tangentbordet i min Nexus S. Men kan inte hitta eller ladda ner svensk tilläggs...
Hoppas innerligt inte att alla andra affärer flyttar fram sitt datum till januari också. Så att allt blbivit försenat :-( då är detta sista gången...
Precis. Men det absolut värsta tycker jag är att LG har varit/ är ur usla på att ge ett datum. Det är ändå de som står för tillverkningen, och de...
Känns ju lite fishy. Varför skulle proshop ha fått in Nexus 4 i lager och börja sälja innan alla andra svenska återförsäljare? De borde ju...