Separate names with a comma.
Några tips.. "champagne" -färgen verkar i själva verket vara silver/gråaktig.. så det kanske inte är sådan extrem skillnad i utförandet av den...
hur är det med "bloatware" eller vad det nu kallas.. som vissa lägger in? tex. samsung har ju valt att lägga in en massa bonnier-dynga etc på...
ingen som hade koll på det här med inkopplingsbara tillbehör? har prime en usb - eller blir det nån typ av konverter från hdmi? och kan man...
Har några snabba frågor om Prime, hoppas någon vänlig själ har svar :) Funderade först på en samsung tab 10.1, men nu när denna står vid dörren...
självklart, men man kan koppla in diverse olikartade tillbehör (ett åt gången) förmodar att du provat detta, då du är säker?
med andra ord skulle förmodligen PLEX och streamningen fungera bra för din del nu när du kör original rom/kernel? nja att konvertera om...
det kan inte vara för att du kör bärbart med mindre prestanda i grafikkort etc? men esfile explorer, kan den streama till plattan då menar du?
galaxy tab 10.1 | eBay där har du en massa tillbehör till väldigt bra priser :)
Tack för synpunkterna.. Det lagg du pratar om uppstår alltså via wifi i hemmet? är det pga. datorkraft eller vad? det borde ju egentligen inte...
Jo jag är medveten om det.. men det är en väldigt intressant sak :) frågan är ju, rent generellt.. är det bara datorkraften i min pc som...
Intressant svar du gav mig.. men eftersom jag till 99% säkerhet kommer streama allt material som är 720, alt. någon på 1080 - så kommer denna...
Ajdå.. då förloras ju lite av smidigheten om man måste ha ström för att driva.. men antar att det fungerar att koppla in en liten kort-läsare med...
Du menar att alla appar kommer fungera efter uppgrad. till 4 ICS?
Det var just GO Launcher jag hade i tankarna, men den andra verkar ju ok! Hur är det egentligen med de appar som finns för mobilen nu.....
Har funderat fram och tillbaka på en surfplatta under det gångna halvåret.. sneglade först på ipad, men gillar egentligen inte iOS.. eller...
har det redan installerat, men det funkar ju inte till 100% ibland flimrar den gamla låsskärmen förbi innan GOTO går in.. och ibland så måste...
drog hem en ny låsskärm som heter GOTO, funkar perfekt, men nu ligger sense-låsskärmen kvar i bakgrunden.. (har alltså dubbla!) den här...
jo men funkar det att både köra en sån + GOTO lockscreen? jag menar, tar de inte ut varandra?
undrar om man kan stänga av Galaxyns inbyggda lock-screen ? har installerat GOTO och det gör att jag nu har två lockscreens, först galaxyns...
Fortfarande problem.. lyckades hitta .android secure -mappen men fanns ingen fil som heter "smdl2tmp1.asec" därinne läste hela tråden som...
Har köpt både versionen av "launcher pro" och "GOTO lockscreen" men ingen av dessa går att varken hämta eller installera, dock står det "köpt"...
Men helv.. alla jag skickar mms till får "meddelande trasigt /skadat" och kan ej se bilden har en desire + telenor abb. har gjort...
Är det fler än jag som har problem med APN inställningarna för mms med Telenor?
jo jag testade det, den var inställd på 300kb men ändrade den till 200kb för säkerhets skull.. fortfarande ingen skillnad.. men e det nån...
till i princip alla, bla. halebop, alltså telia.. tele2 etc.. jag kör inte htcs rom nu vad jag vet, om det är homescreen du menar?
Har försökt att söka igenom forumet efter liknande krångel, men ännu inte hittat nåt som överrensstämmer.. Har telenor, men kan för bövelen...
då undrar jag var jag hittar standardkontaktlistan? för det där programmet buggar rejält.. måste typ ta bort det och lägga in widgeten på nytt...
Körde tidigare htcs inbyggda kontakt-widget när jag bytte interface så bytte jag även widget har nu en "contact widget 2x4" som är...
Antar att detta är rätt forumdel för lite allmänna funderingar.. Har nyss lagt in Launcher Pro.. hästlängder snabbare än htcs egna!...
För inte alltför länge sen såg jag här på forumet att nån lyckats få in bild-albumet från google nexus 1 till Desire.. alltså att själva...
Som tråden tyder.. söker ett bra Facebook-program som fungerar med Launcher Pro alltså ett som faktiskt uppdaterar i realtid.. och inte...
Har sedan en tid tillbaka endast stårr "inga nya uppdateringar" på min friendstream-widget.. undrar nu om detta är ett vanligt problem? har...
Haha.. Nån jävla komunikationsmiss måste de ha blivit i denna tråd?? Har flertalet gånger efterfrågat VAR i Desire jag kan ändra...
Ej wifi... Svar Nej.. ej uppkopplad mot Wifi.. har aldrig så varit heller, kör datapaket så jag har mobilt bredband i själva telefonen.....
Nej tom de som har typ senaste SE-mobilerna får samma problem.. OP sa att jag skulle kolla inställningarna manuellt i Desire.. men vars gör jag...
Har haft stora problem med att skicka MMS.. varje mottagare får ett råd om att gå in via operatörens hemsida för att se mms.. vilket gör det...
Det är just det.. vars hittar jag APN-inställningarna?
Har hela tiden haft detta problem och nu är det dags att ta tag i det.. Varje gång jag tar kort och skickar i ett mms, eller bifogar befintligt...
Nope.. ingen kortläsare.. har kunnat ta kort förut, men detta började för ungefär 1v sedan..
Hur kan jag hitta en widget för facebook, med landscape mode???