Separate names with a comma.
Yes. Började med uppdateringen till 2.2.1 om jag inte minns fel.
Prova minska på skärmen med fingrarna, sätt två fingrar på skärmen och för dem mot varandra, dvs zooma in. Då kommer du att få fram hela...
Enligt uppgift så BLIR telefonen brickad ifall du försöker fixa 3 knappscombon på en telefon som redan har det... Men jag har inte provat själv så...
Om du endast är ute efter att få en fungerande telefon så kan jag iaf rekommendera Docs rom. Sedan jag började använda hans romar i november har...
Hej Körde in 6.2 wipe i tisdags vid 22-tiden, efter att ha surfat lite, installerat några apps gick jag och lade mig vid 01, då låg batterinivån...
Det tordes väl göras via recovery-menyn. Om det fungerar som på tidigare Doc romar... Edit: För sent ute med svaret :-)
Måste vara första gången jag hör det påståendet :-)
Om jag inte minns fel beror det på att SGSen använder en annan cpu än vad orginalkoden är skriven för vilket gör det något svårare att...
Nej han kan ju inte det eftersom han inte kommer åt det interna minneskortet och således inte kan kopiera över zip-filen. Sent from my GT-I9000...
Kan väl kanske vara två saker. 1. har du kvar i fb inställningarna att fb ska skicka mail? 2. Har du kvar synkningen i telefonen, så att...
Misstänker att han menar Samsungs Social Hub som synkar med bla facebook så du får upp nya uppdateringar i mobilen.
Och du menar att du inte hittat en fix för det att flasha in? Jag som trodde allt gick att lösa med Android ;-)
Men om du nu körde både Voodoo lagfix och dessutom 500 hz speedmod kernel, ja då var det ju inte ren stock du körde, vi tolkade nog de flesta som...
Ja det låter väldigt märkligt ifall du inte märker någon skillnad alls. Det måste ha blivit något mycket fel, för många problem har jag hört om...
Du får nog skriva något mer om vad för rom du lade in, bara Doc hjälper inte så mycket med tanke på att det är en uppsjö av rom:ar som kommit......
Jag kan inte säga att jag är särskilt förvånad över att jag just den kvällen i nästa vecka arbetar...:eek:
Helt korrekt. Bara att lägga in på interna SD kortet och sedan flasha från CWM.
Testade detta, och de personer som igår hävdade att de inte kunde höra vad jag sade, hör mig i dag alldeles utmärkt. :-)
Tillhör också dem som fått problem med ljudet med v8.0.1. Ska testa lösningen som diskuteras på XDA, nämligen att flasha in en annan modemversion,...
Löste problemet genom att installera vending.apk och en re-boot på detta. Men är det bara jag som fått detta problem med att Market inte fanns med...
Har kört in v8 nu, men saknar Market, finns inte den med?
Gå in och skrik att du älskar iPhone, kolla sedan vilka som tittar snett på dig.. :-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Har du kollat så du har senaste versionen av Kies? Prova uppdatera den först. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag förstår inte varför ni alltid lyckas hitta kvällar då jag arbetar (eller så arbetar jag får många kvällar...), får hoppas på nästa gång. :-)...
Finns ju mindre vetande individer som med just det argumentet hävdade att Vhs var bättre än betamax.. :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag tar tillbaka allting jag skrivit och hävdar från och med nu motsatsen... Vet inte i vilken galax jag befann mig när jag fick för mig att...
Ja här blev det ju lite tokigt, många trådar att hålla reda på. :-) Jag menade guiden för flashning av jp6, där du även har lagfixen med. :)...
En sak jag tror en del kan reagera på är det som står om Odin under "Uppdatering till JP6 med Odin" Under punkt ett står det att man först...
Är det bara jag som saknar facebooks "Gilla"-knapp nu? :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Min Nokia e72 hade en bra funktion, men det var nog den enda!, och det var att om kopplingen hade brutits så återtog den den vid nästa inkommande...
Har samma problem med mitt Plantronics BT, har även problem att få dem att koppla ihop sig ifall jag sätter på headsetet före jag sätter på...
Hur kommer jag dit då? Prefixen fungerar inte.. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hej Har försökt leta trådar som avhandlar detta problem utan att finna några. Gpsen har inte fungerat särskilt bra tidigare, men med 2.2 så blev...
Hihi :D
Nja, jag köpte min veckan efter att den kom ut och körde JF3 fram till för någon månad sedan då jag ledsnade på alla problem körde in JM1, vilket...
Du kan även under varje app i Market bocka för uppgradera automatiskt. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kanske en dum fråga, men har du bockat i ikonen för auto rotering i statuslisten?
Nej, telefonen kommer fortfarande att vara från tyskland, dvs tysk. ;)
Grattis! :)
Jo vi har förstått att du trodde det ;-)