Separate names with a comma.
Hm måste kolla... [IMG] När jag läser mejlet om att jag kan följa min order så står det i det finstilta att "Informationen uppdateras minst en...
Jag fortsätter att citera mig själv.... Gjorde beställningen den 8 november då sa bekräftelsen vecka 48 som leveransdatum, 2 dagar senare flyttas...
Jag har aldrig varit kund hos Tre och jag har en gammal mening att dom inte är så bra, basserat på flera vänner som haft dom, iofs för länge...
Min beställning hos Tre ändrades från v48 till v52 på ett dygn utan att få någon info, jag funderar starkt på att avbeställa
Tack för alla tips och råd, vidarebefordrar dom till min bror som åker förbi i kväll, är så tungt att hära min far förtvivlad över "vad han...
Skall vidarebefordra det och försöka, tack!
Kollade idag bara av nyfikenhet på "följ din order" Och jag har inte fått någon uppdatering från Tre men nu står det leverans Vecka 52 :sealed:...
Hej Dålig ämnesrad jag vet... Min far är gammal och på rehab sjukhus så jag kan inte åk dit och hjälpa honom och personalen har så mycket att...
Beställde den 8 Nov en "Apple iPhone 12 Pro Max Silver, 256GB" från Tre, beräknad lev v 48. Sjukt misstänksamt mot Tre som operatör men...
Jag förbereder mig för en 12 Pro Max och är helt inställd på ett skal och orsaken är (sedan jag tappade min Iphone 6) att skydda telefonen från...
Jag kommer absolut att återkomma! Min nuvarande lur ser man i "signaturen" eller vad det kallas till vänster? Pixel 4 XL (har haft Android sedan...
*Uppdatering* Då blev det.....En Iphone 12 Pro Max 256 Gb Silver, färgen spelade nästan ingen roll för mig då jag kommer ha ett skal och denna...
Belkin har gjort en Magsafe ventialtionshållare Car Vent Mount PRO with MagSafe Jag är skeptisk...
Någon som har en aning om Tre och deras status om man skulle beställa nu? "Snart i lager. Leveranstid: Obekräftad från leverantörer" Min gissning...
Stort tack alla för eran hjälp, det är mycket uppskattat! :D Jag har räknat om och om jag väljer Tre så "sparar" jag minst 2807 kr över 2 år, det...
@BrearedsDea Passar på att kolla OM du vet vad man har kvar att betala när ett 3 abb är slut efter 24 mån? är det inte någon kostnad för att...
@Porta fan vilken "lysande" idé :D
Tror på allt du säger men jag är nog ingen "pyssel" kille, då skulle jag inte behöva ställa dessa frågor :o (kan vara brist på intresse också..)...
@BrearedsDea & @iterva Mycket bra info/råd skall kolla detta när jag kommer hem. Jobbdatorn är så "säker" att den har svårt med 75% av...
Jisse...vilken tomte jag är glömde bort min nuvarande abb kostnad :o jag tar en skämskudde och sätter mig här borta, ok? :P:)
@BrearedsDea Tag 256 Gb... :o var inte så stor skillnad
Kollade precis ditt tips och kostnad när jag lägger in luren blir "minsta totalkostnad" 19167 kr på 2 år, vet dock inte riktigt vad minsta...
Det är lite så jag också känner, jag är "otrogen" och väljer från gång till annan det som känns rätt just då. Jag har sagt det tidigare, jag tror...
Det är just det jag var så sugen på, precis det du beskriver! men då jag köpte ny PC precis nyligen så kände jag inte att mac var ett alternativ...
Som ett allmänt svar på abonnemang, så var planen att köpa allt kontant och det har att göra med att min data mängd jag gör av med är så pass...
1. Det där med data och telefoni var en nyhet för mig intressant! Nu surfar jag så lite att det inte är värt det för mig i nuläget. 2. Airpods...
Jag ber om ursäkt om jag är otydlig! Jag menar som man ser på svaren nedan, att telefonen "vaknar på tal" är vad jag är ute efter, Vet inte om...
Följer upp min tråd Om IOS funkar så här på Telefon och Dator kanske jag byter... med lite med frågor som jag inte har koll på. Min plan ser ut...
The Queen¨s Gamit Netflix The Queen's Gambit (TV Mini-Series 2020) - IMDb Ser andra avsnittet nu och den har stor potential! otroligt snygga...
För mig blev det denna, har haft den i ett år nu och mycket nöjd! (sannolikt funkar den bra till min kommande Iphone 12 pro Max också....)
@Finskpinne Jag tror dig absolut! och då undrar jag på om lösningen är en oändligt stort minne på en telefon? Jag menar har tu testat att backup...
Jag kommer mest troligt att prova denna lur och hade nog tänkt den med 125 Gb minne för jag kan inte riktigt se varför jag behöver mer? Jag tar i...
Jag har ingen djupare fundering kring ämnet, men av livserfarenhet är en stor del av oss människor (troligen alla mer eller mindre) ofta...
Jag bara måste berätta... Efter att ha varit på jobbet hela dagen och läst och skrivit här kommer jag hem, tänker att då testar jag som du sa att...
Tack för länken, dock måste jag tydligen ringa för det finns bara återställ lösenord där (så vit jag kan läsa...) Så det får bli på måndag nästa...
Jo det mystiska är att jag har handlat från amazon i väl över 10 år och denna säkerhetsfråga/sms är det första gången jag stöter på som jag kan...
Jupp på både sidorna, samt med fulla numret samt tagit bort "nollan" och inget funkar
Kom hem och skulle testa att logga in, fick upp ett meddelande att bekräfta mitt gamla konto med ett sms, men inget sms kommer....vilket pajas...
Jag använder GA flera gånger dagligen enbart på svenska, jag har 4 enheter, 2 Nest Hub, 1 Google Home Mini, 1 Google Nest Mini i varsitt rum....
@holyjoe åfan, bara antog att dom inte hade det så jag kollade inte, tack för tipset!