Separate names with a comma.
Hallå där! Efter att ha gått igenom lagret så upptäckte jag att jag har lite för många prylar som jag inte längre använder på grund av man bytt...
Hej! Jag har en svart StreamDeck XL som jag hade skulle vilja byta mot en vit på grund av att mina färgpreferenser har ändrats med tiden. :)...
Tjo! Jag är ute efter att växla mina enheter till vit färg. Jag sitter på ett MX Mechanical mini (clicky) tangentbord, och en MX Master 3S mus,...
Nu är det dags att byta telefon. Vill sälja min 13 Pro som jag haft sen lanserinsdagen (09/2021). Har haft skärmskydd och allt på sen dess, ser ut...
Tjo! Dags att sälja min Watch Ultra tänkte jag. Jag älskar klockan och kan aldrig tänka mig gå tillbaka till en vanlig Watch. Kommer att bli en...
Hej! Säljer nu mina AirPods Pro gen 1 pga jag har köpt gen 2. Suttit i fodral sen dag 1 | 2021-04-24 Digitalt kvitto finns Alla tillbehör +...
Hallå där! Börjar fundera på att sälja min klocka nu att Ultra är officiell. Jag har varit väldigt nöjd med den sen jag köpte den men Ultra är en...
Hej! Jag har en sån här fin skärm till salu:...
Hej! Tänkte sälja min PS5 pga minimal användning. Spelar mer på min Xbox nuförtiden. Samtidigt har jag en iPad Air 2020, 64GB, rymdgrå med...
Hej! Nu är det dags att sälja min fina och pålitliga iPhone XR. Inga alls skador/repor Skärmskydd sen dag 1 Kvitto (fysiskt) ingår Ett oanvänd...
Tjena! Det är kanske långsökt men jag är intresserad av att köpa en PS5 med disc-läsare. Jag är baserad i Skåne. Inga galna priser dock, inget...
Hej, Säljer min laptop då jag inte har ett behöv för den längre. Finaste laptop jag har använt, säljer den bara för att jag vill slösa mindre tid...
Hej, Säljer min router som jag inte längre behöver för jag har fått en ny. Den fungerar klockrent, inga alls konstigheter. Pris: 666kr inkl...
Säljer mina Galaxy Buds (vanliga och inte + versionen) eftersom jag bytt till iPhone och Airpods Pro. i väldigt bra skick, har rengjorts noga....
Hej, Säljer min Google Home Mini (1:a generation så inte Nest varianten). 266kr - Slutpris. Finns i Hässleholm för 200kr annars.
Letar efter en Apple Watch i finskick, större varianten och inga konstiga färger. :)
Hej! Nu är det dags att sälja mina datorkomponenter. Jag är inte så intresserad av PC-Gaming som jag trodde att jag skulle vara så ingen mening...
Jag säljer mina Samsung prylar, det är dags för mig att uppleva något annat så ska jag flytta över till iOS. Samsung Galaxy Note 10+ Aura Glow...
Jag säljer mina Samsung prylar, det är dags för mig att uppleva något annat så vill jag flytta över till iOS. Samsung Galaxy Note 10+ Aura Glow...
Hej! Har en Nintendo Switch i grå/svart färg till salu. Originalt paket finns Alla originala tillbehör finns Skärmskydd sen dag 1 Fodral Pro...
Jag säljer min fina och pålitliga Note 10 Plus. Det är dags att uppleva något nytt bara, så tanken är att byta till iPhone. Det är Snapdragon...
Hej alla! Snabb fråga här. Har en kompis som har iPhone 7 och har precis köpt Apple Watch 5. Nu undrar han om han kan ha sitt nummer klonat till...
Hej! Någon som vet hur är det med Samsung Pay i Sverige? Kan man ens få Samsung Pay på en Active2 man köper från Samsung SE utan att behöva göra...