Separate names with a comma.
Hejsan! Köpte min Note20 Ultra från Samsung och skärmen är repig efter bara några månader och jag har en luftbubbla i den vilket gör att jag...
Hejsan! Eftersom min email provider one.com helst plötsligt bestämde sig för att ta ut 10.- i månaden för sin Exchange server per konto så blev...
Hejsan! Jag har kör Swiftkey sen det kom nån gång 1932 på våren och aldrig haft problem. Nu med Note8:an oc WQHD upplösning så blir knapparna...
Mitt batteri håller i max en dag när jag inte använder den och kollar jag battery usage så står Android System för merparten av användningen.....
Började för nån månad sen.. Skriver man ett sms och kollar på nedräkningen innan den gör ett nytt sms så hoppar den från 160/160 till 68/70 om...
Tjena.. Skulle precis pröva att söka efter ett ämne med sökfunktionen och trycker jag på textraden för att få upp tangentbordet så stängs...
Under ett par veckor har jag mailat fram och tillbaka med Sony supporten om bl.a. bristen i 4k inspelningen.. Sammanlagt 3-4 mail från mig...
Felen på den här luren bara ökar och ökar.. :mad::mad::mad: Om jag pratar i telefon (när den faktiskt fungerar) så kan jag trots att proximity...
Ja nu gäller det kanske inte just Sony Z2:an eftersom jag har samma problem med min Nexus 4 men när jag snackar i SBH80 BT headsetet så är det...
Tjena! Efter allt tjat om det där lilla problemet med Heartbeats funktionen som kanske inte var helt rätt implementerad.. Eller ja, problemet...
Den 15/5 fick jag nya Hangouts och därmed nya Google Play Services och då gick nåt sönder.. Iom nya google Plays services så börjar Google...
Sen jag fick JB så har jag fått duktiga problem med IMAP mailet.. Den kan syncha nån gång om dagen. Men sen är det helt kört.. Den står och...
Meningen med livet ska ju vara 42.. Men enligt min HOX så är det 63.. :eek: Imorse när jag kollade på telefonen så står siffran 63 längst...
Tänkte bara kolla om det är nån mer som upplevt samma sak eller om man ska börja bli orolig... :) Snackade i luren samtidigt som jag laddade...
Har precis hämtat hem och installerat senaste uppgradering på min One X som jag köpte idag och direkt börjde den tjata om att det fanns en...
Uppgraderade frugans Incredible S till ICS och allting funkade jättebra, ja det klart den var duktigt laggig i början men det var ju rätt mycket...
Är det någon mer som fått problem att höger klick nu har samma funktion som vänster klick efter ICS uppgraderingen?? Ja alltså bortsett då...
Min kära far bestämde sig för att bli med Android och det var väl väl det.. bortsett från vissa nybörjar misstag.. Leta efter svaraknappen när...
Har precis återkommit till verkligheten efter en vecka i fjällen utan tillgång till vare sig ström eller internet..:eek: Slog på paddan och...
Tänkte bara göra er uppmärksamma på att dagen gratis app på Amazon store är Swiftkey X! Hur man skaffar ett Amazon US konto för dom som vill ha...
Vad tycker ni om G+ ni som fått tillgång?? Är det fler än jag som tycker appen saknar en hel del?? Förvisso i beta stadie men lite...
Jag kör så länge jag pallar alt. så länge det går.. Posta bara komplett adress... inget "at" och annat.. [email protected]
Tänkte bara kolla om det är nån mer som upplevt att väderwidgeten inte klara svenska tecken när det gäller Location.. Jag bor i Viksjö men den...
Bestämde mig för att rensa ur telefonen och börja om från början.. Eftersom MoDaCo har en viss förmnåga att stoppa alla appar i systemmappen så...
Har fått nåt skumt fel på luren eller ja.. Nån app troligtvis.. Jag får slut på RAM.. Eller ja.. Slut och slut men nästan.. Efter en dags...
Okay... Vem är det som varit rolig och slängt in en smiley längst ner på framsidan?? :D Allra längst ner så finns det en liiiiiiten smiley...
Nån som vet vart i hela friden .png filen för folder ligger?? Har kollat framework.apk Rosie.apk Men inte nånstans... Nån som kan peka...
Frugan har kört Launcher Pro ett par veckor nu men den äter batteri nå så ini !"#¤#!¤!! Kollade med Spareparts och det visade sig att telefonen...
Jag har tydligen fipplat bort en favorit till en sida som visade hur man kunde göra om animeringen när man öppnar och stänger fönster så att dom...
Har nu suttit hur jefla länge som helst och pillat på alla inställningar i Agenda Widget för att få den genomskinlig men icke... Den verkar...
Såg precis att dom släppt Gmail 2.3.2 samt uppgradering till Voice Search.. Försökte dra ner dom till luren och när den ska installera båda...
Har uppdaterat samtliga maskiner hemma från Xp till Win7 och det fungerar förvånansvärt bra.. Dock har jag ett litet aber med att få Neorouter...
Nån som vet något navigationsprogram som har kartor över Vietnam, Kambodja och Thailand?? Kollade CoPilot men dom har bara över Thailand och...
Inte direkt förvånande med tanke på vilka nötter som sitter i dagens domstolar men men.. ser väl inte riktigt skillnaden på The Pirate bay och...
Enligt IntoMobile och flera twitter användare så är Gingerbread på väg ut till Nexus användare... Mer info...
Enligt Androidguys så har HTC och Soundhound startat ett samarbete och fr.o.m. Desire HD och framåt så kommer den med i mobilen.. :D Synd att...
Okay men nu har jag ett duktigt knepigt fel på luren som jag inte fattar hur jag ska bli av med... Om jag ringer så får jag dubbla toner i...
Näe, jag vet, inte Android men någorlunda liten.. Tänkte kolla om nån har erfarenhet av Samsung NF310-A03?? Finns som inga bra reviews på...
http://i.engadget.com/2010/10/07/htcsense-com-goes-live-only-desire-hd-and-desire-z-supported-at/ Dock endast för nya lurar än så länge.
Fick precis meddelande om att Dropbox har släppt en uppdatering.. Men jag får faen inte ner den.. Står bara "Download unsuccessful" inom en...