Separate names with a comma.
Söker 1st Ryobi batteri 4-5A
Någon som har några nearplugs medium liggandes till airpods pro gen.2 och kan tänkas vilja sälja dom
Garmin Venu 3 köpes. En Garmin Venu 2 Plus kan också vara av intresse.
Någon smartwatch som funkar bra ihop med iPhone förutom Apple:s egna klockor. Vill kunna läsa/svara på meddelande och kunna svara/ringa på samtal...
Söker ett par AirPods Pro (2nd Generation) 2023 USB‑C
Blev plötsligt med en iPhone 14 Pro…. Söker skal å skärmskydd till den.PM:a om du har nått å vill sälja
Söker en iPhone 14 pro eller 14 pro max med 256gb eller mer i minne.
Söker nått eller några schyssta skal till AirPods pro liggandes som inte används å vill sälja dom för en billig peng. Gärna hårda case.
Funderar på att skaffa mig ett par AirPods Pro 2 Kollat på marketplace, Tradera å Blocket lite grann men hur kan man på nått enkelt sätt att kolla...
Söker en Apple TV 4K. Har försökt lite på Tradera men kollar här om någon har en att sälja.
Söker en Apple Tv 4K
Någon som har en till övers
Söker ett läderfodral till en iPhone 13
Gör ett försök och kollar om någon har en iPad Mini 6 256gb att sälja. Funkar bra med wifi modellen. Eventuellt kan en 64gb funka åxå.
iPad Air 4 eller iPad Air 5 köpes
Söker en iPad Mini 6 256GB
Söker en dashcam
Söker en iPad Air 4 eller nyare.
Söker två såna här adaptrar (se bild). Kollar här om någon har några som inte används och vill sälja dom innan jag beställer nånstans på nätet.
Någon som ett ryobi 36v batteri och inte har användning för det och vill sälja. Ska ha till en ryobi gräsklippare.
Söker en extern ssd hårddisk på 1TB
iPhone 13 leather case och wallet köpes
Sugen på att skaffa mig en elsparkcykel (elscooter). Någon i Kalmar som har en att sälja?
Söker en iPad Mini 6 Någon som har en att sälja
Söker 1 eller 2 externa ssd hårddiskar 1TB…..
Söker externa ssd hårddiskar med 1TB lagring.
Söker en Garmin Zumo XT
Någon som har några foam pluppar till Airpods PRO att sälja för en billig slant.
Nån som ligger på några schyssta skal till en iPhone 13 typ otterbox eller liknande skal som tål ett tapp i backen å vill sälja…
Söker en iPad mini 5 eller 6
Någon som har ett sånt liggandes och vill sälja det…
Någon som har och vill sälja….. Gärna ett 3-pack…
Någon som har en schysst iPad 9 eller nyare att sälja.
Söker en iPad mini 6 Känner att det är dags att byta ut min mini 4 nu Någon som har en till en schysst peng att sälja. En mini 5 kan åxå vara av...
Nån som har en sån här till övers som inte används för en billig peng. Kulan ska passa till Garmin navigator.
Söker Apple Earpods gärna 2 eller 3 par.
Någon som några airtag’s att sälja
Nån som har några schyssta Earpods med lightningkontakt till ett schysst pris att sälja. Kan tänka mig att köpa 2 eller 3 styck.
Söker en Powerbank med minst 20000mah eller mer.