Separate names with a comma.
Köpte från Telia, finns att hämta ut två st ikväll :D
Tre har nog officiellt tappat det helt.. har ändrats en hel del på Mitt3 hela tiden gällande leveransdatum.. Idag ändrades min order som...
Antar att det är en del av oss som väntar på leverans från Tre? Är det någon som har fått en update under helgen? Min iPhone 15 Plus har fått...
Uppdaterades det idag eller var det igår?
iPhone 15 Plus 128GB Blue. Svärfarsan beställde en iPhone 15 Pro 128 GB Blå titan, hans leverans har skjutits från v.41 till v.44.
Wow.. pratade precis med Tre supporten då de flyttat mitt leveransdatum ännu en gång.. nu är beräknat leveransdatum vecka 43 istället för vecka...
Exakt samma sak på iPhone 15 Plus hos Tre.. blir ett samtal till dem direkt imorgon! Så jävla trött på Tre då de förra torsdagen och fredagen hade...
Jag var inne hos Telia igår och de kunde få in telefonen tills på Tisdag, problemet för min del var att min syster gick före mig i kösystemet.....
Helt sinnessjukt, jag beställde en iPhone 15 Plus 128GB Blå från Tre, 26/9 och fick leveransdatum v.42. I torsdags och fredags kunde man...
När jag la min beställning så var det runt V.48 , var inne och snackade om min leverans i 3 butiken igår och fick till mig att det är den maximala...
Nja tänkte på 30W Power Adapter USB-C | GaN Technology
Någon som vet var man kan få tag på Nomad laddare, tänker på den lilla 30W laddaren de har, sökt lite på Amazon men hittar inget.
Beställde en Naturlig Titan Pro 128GB från Tre den 21:a september, fick först leveranstid 1-2 veckor, sedan ändrades det till v.48 och sedan till...