Separate names with a comma.
Självklart tråkigt men jag förstår inte hur man kan lyckas köra in i någon bakifrån. Visst nu vet jag inte exakt hur olyckan gick till men...
Kört en 320d nu. Hur kan en sån liten motor ge så mycket kraft!? Måste bara hitta en 325d nu och jämföra 4 mot 6 cylindrar :P
Dock får man ju inte reda på mycket mer än namn och ort :p Visst har man ett ovanligare för/efternamn så är ju ett fika besök lättare hänt :D...
Vart? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Aha jo tack det är bra att veta :) Har dock tänkt mappa om den av något seriöst företag... ska provköra en med 163hk motorn så får väl se vad det...
Någon som ägt/äger/kört en BMW 320d 08-10? Åsikter? :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Hehe var och tvättade min för 2 dagar sedan, nu är den ju lika smutsig igen :( Aja det var kul så länge det varade :D
https://swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=13 ?
Jaha det har jag inte märkt ännu. Är tänkt att morsan/farsan ska använda det mest, så får väl hoppas att det funkar stabilt :) Nja den säger typ...
Hehe såg det :) tänkte äh detta är väl så pass nytt och fullt med buggar så det funkar säkert obegränsat överallt men icke ;) de håller koll på en...
Hehe har faktiskt ingen aning... kollar knappt på sport :ehm: Är lite mer av en TV4 komedi/BBC liknande TV tittare :p Är nog en himla smaksak. Ex....
Magine, siken smart idé, så in i h mycket billigare än digitalTV via parabol Räknade på det lite, med canal digital hade det kostat oss 24k för...
Börjar väl gå lite väl OT nu... ;) ;) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Hehe 400 då backar jag ur :) Om han ångrar sig skicka bara ett PM :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Vad ska nästa sandlåda heta???
Kvitto/Kartong/tillbehör spelar ingen roll :) Hur tycker du skärmen står sig mot den du hade original då? Syns det någon speciell skillnad? Har...
Så skärmen/touchen är helt fungerande? Är det original skärm eller något Kina skräp? Bytt på verkstad? :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Tröttnat på din Chromecast? Skicka ett PM isåfall med prisidé :)
Dags för TOP GEAR!
Hmm jag skaffade precis All Access utan VPN. Hade bara en annan address till kortet. Kan det bero på att jag haft All Access en kort period förut?...
Äsh vet inte... Mitt kort paja så drogs inga pengar så premium tog slut. Brukar alltid sluta med att jag är tillbaks på Spotify pga katalogen :(...
Spotify, Gmusic eller Rdio?
Kommer ju ha råda att köra hela tiden :D Och med 200hk! Men suck vad mycket som KAN krångla...
Jag vet inte riktigt varför jag fick ett vill ha begär på denna http://bytbil.com/nyheter/9vckvkyg Jag vill ju ha en BMW o.O Är nog den första...
Hmmpf. :p [img]
Hehe mjo, den vänstra kanalen började glappa och jag ville ha ett par nya lurar med inriktning musik så blev utan mic :p nu bara ligger G35orna...
Hehe jag har lite blandat, har en Logitech G9x mus, Corsair K90 tangentbord, steelseries musmatta, Logitech G35 som mic :o och ett par...
Logitech! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Någon som vet om det på något sätt går att köra Quickoffice på Chromebook? Alltså...
Jag plockar fram plånboken och köper åt de 5 första som skickar PM till mig ;)
Har varit max -8 här denna vintern typ och det ska nog gå bra :) Min Nexus 7 satt i förra vintern när det var -16/18 och den är fortfarande hel,...
Kom precis på att jag förväxlade den med den stora 3.0L dieseln my bad :D
Jag vill installera min iPad i bilen, min bils instrumentpanel vill inte. Idiot Saab.
such syntax, wow, much wrong
Hur länge har du haft den? Har den krånglat mycket? Alla jag pratat med som ägt en sådan har haft några enorma problem tydligen... otur kanske? :p...
Such sandlåda, wow, much mad
Äsch billigare än Saaben, jag ger bara 2100kr mer i årsskatt än dig ;)
Vart ser du att den kör android? Den enda jag kan hitta är WinCE 6.0
Inte min bil men VILL - HA http://www.blocket.se/alvsborg/BMW_325_d_M_Sportpaket_Navi_51810302.htm?ca=22&w=3
blocket.se funkar väl om du ska vara så himla gnällig och bekväm att du inte ens orkar läsa reglerna eller ens försöker söka när du stöter på problem?