Separate names with a comma.
Hej, Har precis börjat plugga igen och behöver en surfplatta för att läsa alla böcker på. 7-tum har jag märkt räcker ej, utan 10 är minimum,...
Har en Mediapad och är grymt nöjd. Har dock ej uppdaterat till 4.0 än, men är på gång (nedladdningen tar ett tag). I solljus funkar den väl ok -...
Ah, ok, då missförstod jag det hela. Det är inget jag måste implementera, utan det är redan implementerat i min manifest-fil. Det är inga...
Har precis laddat upp min apk till Google Play, men då dyker en gul text upp som säger: "This apk requests 2 features that will be used for...
Oj, det var onödigt krångligt och illa dokumenterat, tycker jag. Men efter att ha bökat med consollen osv. så var det ju bara att skapa en...
Har precis utvecklat en app som ska läggas upp på Google Play, men förstår inte hur jag paketerar appen så att den blir en apk-fil som jag kan...
Tittade på en sån men tyckte den såg lite halvdan ut i kvaliten på bilden. Kanske skulle beställa en sån också. Men vad var det för "gift" du fick...
Den var det inte många som kunde :) Är väl inte så aktivt här med utvecklare iofs...kollar vidare och återkommer om jag hittar något svar själv.
Köpte precis en Huawei Mediapad på telia och har fått hela två lysande pixlar. Döda pixlar är väl ok så länge de är svarta och inte lyser en i...
Jag använder Mediaplayer för att spela upp ljud (mp3) i en app som jag utvecklar. Det funkar utan problem i emulatorer från och med Android...
Beställde ett sånt här silikonfodral: http://www.ebay.com/itm/330689669360 Får väl se om det dyker upp någon gång :P Det var inte den säljaren...
Precis köpt en Huawei Mediapad, men har svårt att hitta fodral till den. Någon som har lite tips? Är ute efter ett stryktåligt fodral då jag...
Nån som testat mkv-filer i 1080p än? :)
Vad bra, då finns det lösning iaf. Tack för alla svaren :)
Beställde en 3G precis från siba.se, men undrar om det går att ringa med den. Antog det, men 3G'n kanske bara är för datakommunikation?...
Satte in den här koden längst upp i funktionen "playWebViewSound" och nu rensas mediaplayern ordentligt :) if(mPlayer!=null) { mPlayer.stop();...
Det fungerade! :D public void playWebViewSound(String soundName) { Context context = main.this; int...
Tack för svaret. Det fungerar faktiskt med din metod, men det hade blivit ett väldigt jobb att göra då jag har över tusen mp3-filer och alla är...
Jag använder en funktion för att spela upp mp3-filer. Problemet är att jag behöver spela upp massa filer dynamiskt. Denna kod funkar alltså...
Försöker uppdatera till 2.1 via samsungs egna New PC Studio. Problemet är bara att nu har den visat "Uppdatera enhet"-rutan med 0% i snart en...
Går det att köra skype på spica (1.6)? Isf vilken app fungerar bra?
Något nytt om när uppdateringen ska komma?
Ok, då lämnar jag de tomma :) Och tack för förslaget, men tyvärr ger det samma resultat :/
APN till Palm Pre + Tre? Köpte precis en Palm Pre för programutveckling (kör eg. en Acer Liquid), och stötte på just detta att jag skulle...
Nä, finns fasiken inte det. Jaha, får väl vänta :P Tack för tipset iaf :)
Ser bra ut, MEN: "Shipping Time: Europe, East Europe, Russia & India: 20 to 30 working days (4 to 6 weeks" Då är min splajjans nya telefon...
Nu har jag letat runt som en liten dåre efter ett siliconcase till min nyintjackade liquid, men hittat nada. Tips pliis?
Jag kör Eclipse 3.4 och har installerat sdk 1.6 och 2.1 med hjälp av Android SDK och AVG managern. Men, nu när jag försöker starta den från...
Jo, det var också den första tanke som dök upp i min naturligt konspiratoriska hjärna, och när det gäller storföretags agerande så kan man vara...
Det låter konstigt då de flesta andra mindre aktörer (Palm, Nokia, Apple) har lyckats med detta utan problem med banker. Nu betalar förvisso Palm...
Nån som har nyheter/rykten/vad som helst om när svenska utvecklare blir tillåtna att pula fram betalapps till market? Och är det nån som vet vad...
Jag läste i nån recension att ljudkvaliten skulle vara bra på den här mobilen, men börjar undra om inte deras standard var väldigt låg eller om...
Nu fick jag det att fungera genom att slå på WiFi via "Switchers"-knappfältet. GPS var ju påslaget så jag antog att det räckte, men tydligen...
Får inte min GPS och Google Maps att fungera, trots att jag aktiverat "Använd trådlöst nätverk" och "Aktivera GPS-satieliter" i inställningar ->...
Har precis köpt en Galaxy Spica, och fick ett fesigt 1 g sd-kort med telefonen. Men trots att det är nytt och jag sätter in det korrekt får jag...
Köpte min olåst på eshop247.se för 2670 kr. Borde komma på torsdag, men vi får väl se hur seriösa de är. Återkommer om ngn är intresserad.
Jag vet inte om jag tolkade ditt svar rätt, men jag hade bestämt för mig att jag som svensk utvecklare kunde ta betalt för mina apps i RIM's butik...
Vet att det inte gäller just android, men eftersom det förmodligen finns en del här som inte bara programmerar till just denna plattform tänkte...
Jasså, hur då? Skrev du upp dig som svensk utvecklare eller som tysk då?
2 månader sen jag postade den här, och fortfarande inga nyheter om när det blir dags för svenskar? Ingen som ens hört något skvaller?