Separate names with a comma.
Jag antar att du testade att starta om telefonen? Har nämligen själv råkat ut för detta då har det räckt att starta om luren.
Jag har upptäckt två problem med min 5T och tänkte kolla om någon annan upplevt det. 1. Bilder/MMS - när jag klickar på en bild som jag mottagit...
Då tror jag du minns fel, :-) Jag försökte på många sätt att få till just detta och kunde till slut konstatera att det inte går. Google stödjer...
Jag använder kabeln från min gamla Nexus6p. Men jag tror jag testade med en random ebay-kabel med gott resultat.
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-8-5745-release/#downloads Funkar utmärkt
Det får man verkligen hoppas eftersom artikeln är över ett år gammal.... :teeth:
Jag har lika sprickor undantaget den vid 3.5 mm uttaget.
Lustigt detta. Jag hade exakt detta problem i samband med första versionerna av KitKat. Kommer tyvärr inte ihåg hur jag löste det!
Rent tekniskt har du rätt, men det du länkar till är inte uppdatering utan factory image, vilken inte går att lägga in som uppdatering utan att...
Say what? Adb sideload? Gjorde det nyss, funka hur bra som helst.
Köpte min i fredags och fick den igår. Insåg efter halva dagen idag att jag inte inte riktigt "får ut" nåt av den så jag tror bestämt den...
Vet inte om jag bara inbillar mig men det känns som att batteritiden blivit mycket bättre efter senaste (4.4.3) uppdateringen. Någon annan?
Jag tolkar det som att du använder Dolphin Browser? Provat med Stock/Chrome? Om inte kanske det är läge för det?
Jag har haft exakt samma problem men lyckades lösa det. Men, jag måste ha varit på fyllan när jag gjorde det för jag har inte en aning om hur...
Nu kan det vara lite svårt med flata kablar, men du kan prova att ha kabeln över örat: [IMG] Jag brukar göra det när jag t.ex. tränar.
Nocs gör generellt bra och prisvärda lurar. Jag har ett par NS200 som funkar ypperligt. Satsa på varianten med en knapp, tror bara att play/pause...
Nej, du med flera försöker konstatera att det är fel på telefonmodellen, jag påstår att det är fel på din/era specifikatelefoner. Jag har haft...
Fast det är väl en rätt dålig jämförelse? En tablet skulle jag tro används med hörlurar majoriteten av tiden. Formfaktorn känns inte...
Antalet knappar. Den för Android har 3 knappar (bakåt, play/pause/svara, framåt <-- tror jag), den universiella har 1. Jag har den senare eftersom...
Då vill jag påstå att det är fel på antingen din hörsel, din telefon eller dina lurar. Jag har som mest volymen på fyra-fem klick ner från max,...
Samsung har faktiskt ett par lurar som låter helt ok: http://www.clasohlson.com/se/Stereohandsfree-Samsung-EHS60ANNBECSTD/Pr384482000 Om man...
Jag blir mest förvånad över att man väljer att lyssna på musik/titta på film utan att använda hörlurar. Har aldrig hört en telefon, eller en...
Hämtade ut min från Samsungservice i Kista igår och de hade bytt laddkontakt. Funkar numer utan problem, dessutom var de väldigt snabba, tror jag...
Fick precis uppdateringen till 4.0.4, yakjuxw. Nu ska vi bara se om de är tre månader sena jelly bean med...
Till att börja med låter det som att du kanske har ett gammalt sim-Kort, ett E indikerar edge, alltså 2G. I så blir det med gammalt sim-Kort som...
Pocket Casts! Kan kännas lite svår i början men man vänjer sig snabbt. Jag använda Google Listen tidigare men de hade inte den funktionen, då,...
Saknar Widget, men jag antar att det kommer, det är ju trots allt en Beta. :)
Har köpt denna: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140736992600#ht_1268wt_1142 Känns stabil. Lite surt att det inte finns...
Jag är generellt emot hetsen mot Samsung, speciellt eftersom vi inte har någon egentlig insyn i processen. Jag tycker ofta också att Google i...
Ah, har inte tänkt på att det är så eftersom det inte är tydligt i settings. Kanske därför jag tycker det funkar lite dåligt.... Låser nästan...
Det kunde man göra redan i 4.02, däremot fungerar det inte alltid...
Den där bakgrunden tar jag gärna en länk till.
Jag lyckas inte uppdatera appen o_O Kan det har att göra med om man har Yakju eller vad nu den nordiska varianten heter? På Market i telefon...
Detta köpte jag och är nöjd, betydligt bättre kvalité än jag trott. Hade bara tänkt använda det när jag var ute och pysslade hemma, men det har...
Titta ca 8 inlägg upp. Varför läser man inte innan man postar?!?! :mad:
Euhm, va? o_O
:)o_O:p;):D:money::teeth::cool:
Aha, tyvärr har jag inget svar på det! Vad händer om du långtrycker på Smiley:en?
Jag läste men valde att inte förstå :) Jag får också fram en headseticon om jag trycker på headsetknappen på min N1 samt min NS, men det är...
Vill minnas att det bara är Sense-lurar som visar när headsetet är inkopplat, ingen av mina tidigare nexusar har haft den iconen.