Separate names with a comma.
Hej. Jag behöver använda en bild över android arkitekturen som finns på android developers. Eftersom man behöver tillstånd att använda andras...
Hej. hittade tyvärr lite tråkig information om att htc loggar användandet av våra kära mobiler:ehm: Why HTC logs behavior data, and why it...
Hej. Jag har varit och hälsat på mina kusiner i Tyskland. Jag stängde av mobildata, roaming, och satte mobilen på endast gsm ( Borde inte ha...
Hej. Tjejen har en X10 mini..... Jag ringde till henne och hennes mobil började vibrera men det kom inget ljud. Det gick inte att svara i...
Ville bara meddela det :D
Hej. Har ni också problem med att ansluta till servern i htc hub? Jag kan navigera och ladda ner saker från appen men den kan inte...
Hej. Om jag avinstallerar snesoid och sedan installerar det igen. Vad händer med sparfilerna? Försvinner dom också? Och hur blir det inne i...
Hej. När jag kopplar mobilen till datorn så är den inställd automatiskt på att välja bara ladda. När jag stoppar in usb kontakten i mobilen står...
Som rubriken lyder. Någon som testat? Jag provade på min brors samsung som stödjer dlna men jag fick inte det till att fungera. Min dhd hittade...
Hej. Ska uppdatera tjejens mini till 2.1. Räcker det med att göra backup med det befintliga backup programmet som finns i?
Hej. Har ni testat appinventor med er dhd? Jag får blockeditor till att ansluta. Lyckades inte heller med min desire. Allt är installerat...
Hej. Någon som kan några bra bildredigerings program för mobilen?? Jag har redan Photoshop Express men det möter inte riktigt mina krav. Kraven...
Jag gjorde en återställning av mobilen precis. Men hur gör jag för att få fram backupen???? Jag har sökt på forumet utan att hitta. FAN! Nån...
Hej. Jag funderar på att sälja min Desire för att inhandla den nya fantastiska HD:n :) Därför behöver jag svar på några frågor. 1. Jag måste ju...
Hej. Nån som vet varför vissa appar får mer än en uppdatering på samma dag? Det jag menar är att man kollar och ser att det kommit en uppdatering...
Hej. Idag poppade det upp på tjejens mini att det fanns en uppdatering tillgänglig. Vi skulle uppdatera men det krävdes att man skulle koppla in...
Hej. Undrar om någon skulle kunna snickra ihop en widget som ändrar nätverksläget mellan Automatiskt och Endast 3G (WCDMA)? Det skulle vara bra...
På XDA Developers är det nån som har lyckats lösa wifi problemet. Då menar problemet när skärmen släcks och mobilen går i viloläge så stängs wifi...
Hej. Hittade en sida med lite flash spel som ni kan spela i webbläsaren. Tänkte dela med mig av denna ;) Det flyter nog på bäst om ni har Froyo....
Längt upp på skärmen vill telefonen att jag ska välja aktuell tid. Det kommer upp när man startat om telefonen. Sen försvinner efter en stund....
Kanske lite tidigt att fråga men ändå ;) Jag e riktigt nöjd. Synd bara att dom inte fixade så att mobilen inte tappar wifi connection när...
Hej. Nån som har testat om X10 mini laddaren fungerar på Desire? Min flickvän har en mini och jag en desire men jag vågar inte stoppa i...
Hej. Går det att förhindra att skrämen slocknar i google maps och i navigation? Det är ganska irriterande när man använder programmet som...