Separate names with a comma.
Nä, snabbt gick det inte :-)
2000 budat. Hör av dig om du vill ha snabb affär. :-)
Japp, det kom från DHL
Jag fick inbetalning direkt, dvs innan den gick ut på leverans
Clove är ju fantastiska, beställning lagd igår och ute på leverans med DHL idag.
Ni som beställt från Clove, hur lång tid tar tullens administration? Beställde igår vid lunch och redan nu på morgonen hanteras den av...
Beställde precis en Pixel 6 Pro från Clove också, nu orkar jag inte vänta längre.
En fråga! Ni som tränar med en sådan stor telefon som Pixel 6 pro, vad har ni för väska/fodral? Löptränar rätt mycket men misstänker att min...
Lutar åt en 16" med 32 GB minne och 1 TB SSD ~37.500 kr. Jobbar som utvecklare och låter företaget köpa den, annars hade det varit på tok för...
Jag fick starta om min klocka, annars hängde det sig.
Det löste sig när jag loggade in med Chrome och inte Chrome beta
Hej! Jag tänkte jag skulle göra en enkel (till att börja med) Crossfit app till min nya Samsung Galaxy Watch 4 och tänkte höra vad ni som håller...
Den verkar ju dock inte stödja Samsung Watch 4
Vilken urtavla är det? Ser mycket trevlig ut
Hej! Försöker logga in på Samsung Health på telefonen men det är absolut omöjligt, kommer till en sida där man rekommenderas att ladda hem...
Nöjd mer armbandet (suunto 3 urban 2 brown) mindre nöjd mer urtavla men har inte hunnit testa så många än.
Jag behöver en laddare till och kan inte vänta på den man fick om man registrerade sin klocka. Är det någon som vet någon laddare som fungerar?...
Då kanske jag hade tur, beställde en likadan och den är på väg med DHL nu och skall komma idag. Edit: Även det den 12:e tidigt på morgonen....
Jag undrar precis samma sak... Det var iallefall sista gånger jag beställde direkt från Samsung.se. Kundtjänsten har verkligen ingen aning om...
Tror aldrig jag kommer förboka igen, sitter och är konstant inne på Samsung och refreshar för att se om den skickas (nuvarande status är...
Jag är faktiskt lite ovan med ultravidvinkel till mobilen, men är överlag nöjd.
Nöjd med kameran
Jag ändrade precis min beställning till svart, ringde igen senare på eftermiddagen och jag misstänker att dom inte får in några gröna alls....
Jag fick samma svar men till mig sa dom att dom hade blivit "lovade" även gröna men kunde inte ge rakt svar idag utan man fick vänta tills imorgon.
Jag skickade iväg ett mail nu på morgonen, väntar på svar. Meddelar här vad dom säger.
Blev en på Clove.co.uk. Dyrare och engelskt uttag men just nu skiter jag i det, vill ha telefonen NU.
Har inte beställt än, vill se en recension först
Tack för svar! Då är det ju inga problem att köpa från Clove. Med lite tur så är det ju leverans redan kommande vecka. //Niklas
Sjukt sugen på en Pixel 5 då min Pixel 3 har fått fel på USB C porten och kan inte laddas med sladd (bara trådlöst). Har tidigare handlat av...
Något hände utan att jag behövde göra något, nu fungerar det som det skall iallefall. Skönt.
Jag fick problem med Klarna i beta 2, appen kraschar vid uppstart. Lite tråkigt när jag skaffade klarna bara för Google Pay
Blir en vanlig Pixel. Tack för input.
Mobilen är även tänkt som min daily driver. Självklart måste vi testa med andra märken också. Har tidigare haft en Nexus 6p, pixel XL är väl...
Sant. Men samtidigt så kör ju Pixel stock android och det känns spontant bättre att utveckla till stock än mot specifikt märke, tänker jag fel?
Hej, Skall köpa (rättare sagt få) en ny arbetstelefon och står i valet mellan Samsung S8 eller en Google Pixel. Är det fortfarande värt att...
Vilken app är det?
Ingen lösning för Skandiabanken i sikte? Får felmeddelandet "Oväntat svarsformat No value for transactions" som svar.
Nu kan man ju bara hoppas på att S Pen är så bra som man hoppas. Kanske man äntligen kan slänga ut kollegieblocket.
En fråga till. Kan man sänka ljusstyrkan när telefonen är i dockan. Ändrar man ljusstyrka som man brukar göra verkar detta inte slå igenom när den...
Japp, såg det nu. Tack för tipset.