Separate names with a comma.
Nä, snabbt gick det inte :-)
2000 budat. Hör av dig om du vill ha snabb affär. :-)
Japp, det kom från DHL
Jag fick inbetalning direkt, dvs innan den gick ut på leverans
Clove är ju fantastiska, beställning lagd igår och ute på leverans med DHL idag.
Ni som beställt från Clove, hur lång tid tar tullens administration? Beställde igår vid lunch och redan nu på morgonen hanteras den av...
Beställde precis en Pixel 6 Pro från Clove också, nu orkar jag inte vänta längre.
En fråga! Ni som tränar med en sådan stor telefon som Pixel 6 pro, vad har ni för väska/fodral? Löptränar rätt mycket men misstänker att min...
Lutar åt en 16" med 32 GB minne och 1 TB SSD ~37.500 kr. Jobbar som utvecklare och låter företaget köpa den, annars hade det varit på tok för...
Jag fick starta om min klocka, annars hängde det sig.
Det löste sig när jag loggade in med Chrome och inte Chrome beta
Hej! Jag tänkte jag skulle göra en enkel (till att börja med) Crossfit app till min nya Samsung Galaxy Watch 4 och tänkte höra vad ni som håller...
Den verkar ju dock inte stödja Samsung Watch 4
Vilken urtavla är det? Ser mycket trevlig ut
Hej! Försöker logga in på Samsung Health på telefonen men det är absolut omöjligt, kommer till en sida där man rekommenderas att ladda hem...
Nöjd mer armbandet (suunto 3 urban 2 brown) mindre nöjd mer urtavla men har inte hunnit testa så många än.
Jag behöver en laddare till och kan inte vänta på den man fick om man registrerade sin klocka. Är det någon som vet någon laddare som fungerar?...
Då kanske jag hade tur, beställde en likadan och den är på väg med DHL nu och skall komma idag. Edit: Även det den 12:e tidigt på morgonen....
Jag undrar precis samma sak... Det var iallefall sista gånger jag beställde direkt från Samsung.se. Kundtjänsten har verkligen ingen aning om...
Tror aldrig jag kommer förboka igen, sitter och är konstant inne på Samsung och refreshar för att se om den skickas (nuvarande status är...