Separate names with a comma.
från motorola micro tac.
det låter ju spännande det, ingen som har någon länk till där detta diskuteras mer ingående?
är det någon som ver hur denna inbyggda fjärrkontroll fungerar? skulle man kunna ha telefonen som en multifjärr likt harmony remote?
om man betalar 800:- och gör ett displaybyte, tror ni då att man kan få den gamla displayen från reparatören?
fungerar själva displayen? har du kartong och tillbehör kvar till den?
det var i göteborg jag frågade,då stämmer alså 800:- nu har både jag och tjejen varsin s3 med spräckt skärm :( om man nu skulle prova att byta...
det verkar knasigt,hoppas att sensorn går lätt att byta, billigt var det ju iaf, gick det lätt att ta bort glaset den andra gången? behövde du...
pratade idag med ett samsung service ställe,och priset har höjts till 800:- för ett display byte, stämmer detta?
tack så jättemycket!!!
tack kallt_kaffe, det ser ju riktigt bra ut det där,ja man ser att displayen är ljusare på den som är utbytt,hur fungerar touch knapparna...
ok, tack för svaret, det där med att lcd dör när man trycker för hårt har jag helt missat. och så får det bli en tur till apoteket med. sedan så...
låter kanon det, var det samma kvalitet på det nya glaset? klarade du kanterna på telefonen i och med att du måste bända med kniv/rakblad för att...
jo det ser ut som ett riktigt skit göra, men det är lite kul på samma gång och göra det själv,skulle man sedan krasha den igen så är det betydligt...
jag tänkte köpa mig ett bluetooth headset till s3:an , jag har ägt ett mw600 som var hyffsat bra, men problemet med den vara att fm radion var...
jo det är så att mitt glas på s3:an är spräckt, och garanti har jag inte, jag har kollat in diverse reparations videor på youtube och jag tänkte...
hur funkar det med root? kollar dom det eller, känns ju inte som att dom egentligen behöver starta telefonen..
finns det något ställe i uddevalla som utför detta för 500:- jag tappade den idag och fick en spricka i glaset,tittade lite på ebay och ett nytt...
då har man uppdaterat via keis, jag tappade dock rootningen, men det var jag medveten om, men är det bara att dra i gång samma rootnings process...
nu har frugan skaffat sig en s3 från tre, jag förmodar att den är låst till tre. är det samma förfarande av rootning när det gäller en låst...
jag har med tittat på dessa, men måste man verkligen byta bakstycke på telefonen för att få den trådlösa laddningen att fungera? jag har även...
fungerar det här till en s3 som är åst till tre?
men då kanske det inte är en kopia??
jag tröttnade på detta och rootade telefonen, sedan var det bara att leta upp ljudfilen som låter vid fulladdat och inaktivera den. men man ska...
bra förklarat, tack så mycket!
om det nu kommer en uppdatering till s3:an och jag har en rootad telefon,kommer telefonen då att indikera på att det finns en uppdatering att...
hej! jag har läst runt och försökt förstå det här med att flasha in en annan rom,jag tror att jag fattat allt men jag vill ändå kolla med er en...
tack för hjälpen!
ok, då förstår man lite mera,nu så har jag gjort dels en backup i recovery mode till externa sd kortet, sedan så har jag lagt in titanium och...
finns denna kamera filen som ipk fil någonstans?
sådär då var det rootat och klart, smidigt som bara den, det var lite problem att få ner programmen som behövdes bara. om jag nu vill...
. ok, det låter ju bra, så då kan jag allså följa guiden som finns här? och när man rootat telefonen så e det bara att lägga in titanium...
hur är det nu om jag rootar telefonen,tappar jag allt som finns i den nu? jag vill nämligen behålla telefonen som den är,jag vill bara roota för...
går den att installera på en orootad s3?
hmm, jag har en filemanager installerad men jag hittar inte dessa filer du beskrev, eller måste telefonen vara rootad?
det kanske är kina cloner av s3:an, dom ligger på runt 1000:-
jag har provat alla tips här, men tyvärr är det inget som fungerar förutom stänga av ljudet helt, vilket inte är aktuell då jag vill kunna ta emot...
ok e det det som ställer till det alltså, men kan man inte ha på energispar läget och samtidigt stänga av det ljudet?
hur stänger man av den irriterande ljud notifikationen vid fulladdat batteri? jag blir väckt varje natt på grund av detta.
då blir det 3, tackar!
japp jag har tele2, då förklarar det saken,jag ska byta operatör då mottagningen där jag bor har totalt försvunnit senaste året,så då löser sig 3g...