Separate names with a comma.
Ungefär två dagar. Skärmen är alltid på och jag får ganska mycket notifikationer. Styr musik och sådär med den i övrigt.
De som är sugna får passa på nu! Komplett kör 6h rea. Denna timmen är G Watch R sänkt till 1990:- https://www.komplett.se/lg-g-watchr-sort/829084...
Jag kan inte ta bort någon av de jag testade, men jag kan inaktivera dem. Då försvinner de från appdrawern men lägger sig som en uppdatering på...
Näst på tur är en till blandad kompott. Batteriet, sömnläget och pulsmätaren står i fokus. [IMG]...
Har precis blivit klar med ett till inlägg om Withings Pulse O2. Där tas bland annat precisionen och appen upp! Blev lite konfunderad av hur...
Det verkar lite oklart. Kan mycket väl finnas, men det kan lika gärna vara avstängt eller sakna antenner. Skummade väldigt snabbt igenom tråden...
En hetlevrad debatt om alla enheter är angående deras med följande program. Vissa tycker att det ger ett mervärde, medans andra skyr det som...
Kör vidare med att känna och klämma på produkten! http://www.apetech.se/2015/03/14/asus-memo-pad-7-uppackning-och-forsta-intryck/ Överlag blir...
Inga problem! Tror att alla klockor med Android Wear har det eftersom att det är tänkt att det ska vara den primära inmatningsmetoden. :)
LGn har mikrofon ja. :)
Det stämmer med ungefär 46mm. :)
[IMG] Har fått tag på en Asus Memo Pad 7 och tänkte gå igenom plattan i denna tråd! Riktigt kul att få testa på en sufplatta, speciellt med en...
Tycker jag absolut. Det som skiljer sig mot annalkande klockor är mest utseendet.
My bad! Hade ingen aning om vad som var bekräftat eller ej.
Fick ett sms från Tele2 härom dagen! Ökning på Maxi Unlimited till 50GB/mån precis som ryktet sa. Riktigt nöjd.
Här kommer min genomgång av klockan, något sent! Men ni vet vad man säger. ;) https://lgambassadoren.wordpress.com/2015/02/10/lg-g-watch-r/
Ungefär fem dagar, som utsagt.
Min gör precis likadant och den fungerar som den ska! :)
Jo jag håller med. Är den jag gillar mest av de jag har provat.
Det låter som att du behöver byta ut ditt armband!
Drog du ur laddaren innan du la dig? 80% är annars det vanligaste talet som den fastnar på, fast det står 100%. Om du förstår min förklaring....
De har haft problem med tidiga exemplar att själva modulen glappar mot ladduttaget. Det står att den har laddat fullt men tar man loss laddaren...
Har redan en inomhus, och en i kylen. Har inte så många rum i min lägenhet. [emoji4]
Just det, det var hygrometer i den med! Låter bra att den är pålitlig. Kanske blir ett inköp. I så fall ska den sitta lite gömd utomhus så det...
Har faktiskt funderat på att införskaffa den modellen också. Hur tycker du att den fungerar? Finns något billigare på Teknikmagasinet:...
Min andra fråga då? Har du gjort en återställning?
Kom och tänka på att det kanske är ett par stycken så att man kan göra om det ifall det blir fel. Eftersom det klagades på damm. :)
Sorry att det dröjde, citera nästa gång så tjongar det till i mobilen. :) Händer det enbart på ditt hemnätverk eller är det överhuvudtaget på...
Får man fråga vad det var för superskydd du köpte för 400kr?
Vad är det för telefon och hur blev den kass? Du har gjort en återställning va? Det rättar många fel.
Blir det ett införskaffade av version två, om den är såpass bra som den är på pappret?
Nu har det gått alldeles för länge sen jag skrev ett inlägg här. Men nu är det dags igen! Denna gång handlar det lite snabbt om sensorer. Kan det...
Gjorde ett lägg inlägg, med gott om bilder(!), på hur man installerar sin Withings Pulse. Piece of cake för de flesta här förmodligen. Men är det...
Den kopplar förmodligen ifrån för att spara batteri. Kolla under Wifiinställningar ifall "Behåll Wifi när skärmen är av" finns. Sitter på G3 nu...
Telefonen underhållsladdas när den når 100% vilket betyder att den inte sjunker under det.
Jag håller faktiskt med dig i helt och hållet. Första G Flexen var alldeles för stor för mig och jag övergav den ganska snabbt på grund av det....
Vore väldigt skönt om det kom tillbaka så slipper man att både klockan och telefonen vibrerar. Kan irritera en rejält ibland! Sen är det inte fel...
Du äger kanske en iPad Mini? Då får man en sådan laddare. Detta kan jag styrka. Skulle ladda min One X i polarens iPad 4 laddare, gick hur segt...
Om någon är sugen på Withings Pulse O2 så kommer jag gå igenom den i ett par serie inlägg. Undrar ni något är det bara att hojta till! :) Något...
Jag tyvärr inte testat med Endomondo, men jag gissar på att du måste ha deras egna app. Speciellt eftersom att du måste initiera en kontakt...