Separate names with a comma.
Poland fick i september 4.04 hoppas snart kommer till oss! Finns på sammobile.com
Jag hade sama problemet och testade lite: ladningen funkade inte endast med ladare, funkade med dator (usb från ladare satte i dator) men mine i...
Har öpnat port 80 till min nexus ip adress och nu funkar tunein utan problem. Testade sveriges radio play men den bryter kvar, kanske använder...
Jag var idag hos en kompis och koplade mig på hans wifi och testade tunein, allt funkade perfekt. Tidigare skrev att på min routern/wifi tunein...
Jag har samma problem med tunein, sveriges radio. (os 4.0.2) Efter ungeför ca 30 sec återkommer på ca 3-4 sec och så hella tiden.
postat på fel plats, raderade allt
Jag har inte fått (gt p7500)
Spärrad från operater
Går det att ringa med taben i 3g nät som med vanlig mobilen???? Finns någon apk lyksom phone.apk att man kan installera?
Det är igen något med mine!!! Hos mig visar App2SD 162,50 upptaget och 66,54 ledigt och det är långt borta från 512, eller jag kan inte matte!?
Kan inte starta recovery läggen, går det fixa?? Funkar inte market, appbrain, osv.. och det går inte uppgradera nåt som upgraderas över recovery...