Separate names with a comma.
Jag hoppas på en hel del öppningserbjudanden! ;)
Jag saknar Air Video. Nästan så mycket så jag funderar på att byta tillbaka till iPhone när 4G/HD kommer i sommar. Testade ORB men vilket skit...
Måste bara tipsa om denna underbara app! Med Squeeze Commander kontrollerar du dina Squeezeboxar. Och du gör det med stil. ;) Appen gör der...
Jag kastade ut alla mina 500mA för ett tag sedan och köpte nya 1A till alla enheter. Kostar inte många kronor att köpa nya 230V och 12V adaptrar....
Det verkar som WiFi ligger på hela tiden. Trotts att skärmen är låst och ingen app behöver anslutningen. Jag har suttit hela dagen och försökt få...
Bookmärken i browsern måste gå att ha i mappar. Importerade alla mina bokmärken och dom kommer i en lång lista. Omöjligt att hitta den man letar...
Installerade nyss Vem Ringde och tycker så här långt att appen verkar grymt bra. Men jag skulle gärna vilja ha pop-upen över hela skärmbredden...
Härligt! Jag kommer garanterat handla en hel del. Om det är bra/snygga saker dvs. ;)
Två saker... Jag måste starta via commandotolken på min Windows Home Server. Annars spelas inget men jag ser listorna, kan söka och det står...
Nä, HTC Sync finns inte till Mac. Men tethering ska funka utan programvara med Mac. Ska testa så fort jag hinner...
Ta bort dom där otroligt irriterande start och avstängningsljuden. Slår man av eller sätter på telefonen på natten i sovrummet väcker man både...
Jag kör Apollo Task Killer och tycker det funkar skitbra. Även om du skulle döda alla apps som är igång så händer ju inget dom startar ju igen......
Jag tror det här är som med allt annat diffust som tex. ghosting på en LCD och fläktljud på en plasma. Vi är olika känsliga och har olika...
Hittar inte ReSpot i Market med min HTC Desire. :(
Inte för att jag stör mig på att i ibland är lite rosa ton men jag var inne på doubleTwist forum och så fort jag satte fingret på skärmen fär att...
Jämförde mot min iPhone 3Gs och visst är skärmen lite rosa-tonad men det tänkte jag inte på förrän dom låg bredvid varandra. *EDIT* Jag provade...
Körde hela kvällen mot min Netgear WNDR3700 utan ett enda dropp. Har hittills (från 07:40) funkat felfritt mot jobbets D-Link DIR-655.
Oh, det finns så jäkla mycket att ställa in. Får ligga och knappa på telefonen hela natten. iPhonen tog 5 minuter så hade man ställt in det lilla...
Jag är kär! I en telefon.... :o Jag var orolig att touchen skulle vara mycket sämre eftersom Apple verkligen har lyckats med displayen och...
Kom precis hem från Elgiganten Barkarby med en Desire. Håller på att packa upp den nu... :) [IMG]
YES!!! Sitter på pakeringen utanför Elgiganten Barkarby med en Desire för 4690:-. Fy fan vad jag är glad nu!!! :D
Har precis lagt en Collect @ Store på Elgiganten i Barkarby. Ska snart åka dit och se om dom verkligen har dom hemma och släpper dom. Vore en glad...
Beställde 15/3 och det verkar inte bli en Desire för mig från Webhallen enligt dom. Som tur är ligger en och väntar på Teknikmagasinet i Kista....
Teknikmagasinet Kista ringde precis och sa att dom fått in telefoner nu men att han inte får lämna ut dom idag för HTC. Det sitter iaf en lapp på...
Fick hem mina 6 displayskydd idag. Lagom innan telefonen anländer... :) Jag har kört displayskydd på alla mina iPhone och man känner ingen...
Skönt att man är Black på Webhallen så man bara kan glida upp till kassan utan att ta kölapp som vanliga dödliga... ;) Om det nu skulle vara kö...
Så jäkla snyggt! Apple kan verkligen design av både hård & mjukvara. Det är en grej jag tror jag kommer sakna nu när jag går över till Android....
Tyvärr verkar inte Google lyssna på användarna bara. Varför har vi inte en Market med betalapps i Sverige? Vi vill ju ha det. :)
Fast med ett 32GB MicroSD när dom väl kommer och i högra class än 2 så blir inte skillnaden så jättestor. Sen håller inte din teori om att...
Japp, det kommer gå att fjärrdistribuera appar. Det kommer även gå att fjärrhantera enheterna. Det kommer ju komma en ny iPhone i sommar också....
Vi får hoppas det. För dom apps och spel jag kollat på till Android kostar från $1.99 och upp till $4.99 med några få undantag. Till iPhone kostar...
Tack för det även om det inte var en positiv läsning.
Video på MT i iPhone, http://www.youtube.com/watch?v=c9zDv8BivYw
Doodle Jump kostar $0.99 till iPhone och $3.99 till Android. Är det vanligt att spelen är så pass "dyra" till Android? Köper man ett 20-30-tal...
Eftersom ingen med Legend verkar veta om den stöder flera Exchangekonton får jag utgå från att den tyvärr inte gör det. Kanske loggar på nån...
Apple har 7 olika sätt at multitaska. Kommer inte ihåg alla 7 men man kommer kunna pausa appen helt, fortsätta köra den (navigator, spotify,...
Eftersom jag inte fått min HTC Desire ännu så har jag inte klivit över till Androidvärlden och vet därför inte hur Android funkar. Nyss...
Har kört iPhone sen 2G (3G och nu 3Gs) så det ska bli skönt att komma över till en plattform där man själv får bestämma. Dock så verkar alla apps...
Vad är det för hemlig level? Dom som annars finns är ju 1. Bronze 2. Silver 3. Gold 4. White 5. Black. :) La en beställning för ett...
Stor smartis (HTC Desire) + en HP Slate när den kommer efter sommaren är den perfekta kombinationen! ;)