Separate names with a comma.
Har provat med det förut och det fungerar tyvärr inte. Provade dock igen nu för säkerhetens skull men samma resultat. Har provat både att...
Hej! Jag har lite problem med att gå tillbaka till stock och just nu är nexusen brickad. Länkar till min post på XDA då jag inte orkar skriva...
Jag kan bjuda 800kr plus frakten då.
Vad är skillnaden mellan Lås upp och Ta bort permanent?
Jag har nu fått hem min U8300 och även låst upp den. Använde mig utav http://www.unlock-tmobilepulse.com/u...ck-code-u83xx/ och det tog mindre...
Även jag är nyfiken på om det går att komma runt med någon annan rom? Har även en fråga om dessa koder för att låsa upp telefonen. Om jag...
Det är visserligen ett alternativt men lite dyrare än de 2 alternativen jag länkade. Ingen som har provat något i i prisklassen <150kr?
Hej! Har funderat på att köpa en U8300 att ha som reservtelefon men då den är låst till 3 har jag ett par frågor. Har sett två länkar här på...
Nu är jag jobbig men den där vita pilen du har för din appdrawer (antar att det är det iaf). Vart kan jag hitta den?
Tack tack :)
[IMG] Kan man få dockan? :)
Är det bara jag som känner att man inte ska behöva bli övertygad att använda en telefon?
Tack för svar, ska kika runt lite mera :). Ingen annan som har några erfarenheter?
Har en student hemförsäkring och tror inte att den täcker sånt, ska dock ta och titta upp det för säkerhets skull :) Angående 3, så är...
Hej! Först och främst om det här bara är för köpa av hela telefoner så kan denna låsas eller flyttas :) Jag har nu tappat min HTC Legend i...
Hej! Jag har nu tappat min telefon i backen en gång för mycket och denna gång så sprack skärmen... Telefonen verkar fungera som den ska, går...
Hört av mig till HTC nu och de säger att det bara är att skicka in telefonen så ska de lösa sig.
Självklart ingen sladd i..
Hej! Jag antar att du hade samma problem som jag, du sitter på stock rom med root och kan inte uppdatera. Det jag gjorde för att lösa...
Hej! Som det står i rubriken så lyser notifikations lampan konstant gult. Har provat att göra en factory reset men den lyser fortfarande. Någon...
Bara av ren nyfikenhet och för att det kan vara bra att veta, vart på htc hemsida kan man hitta orginal romen? Jag har aldrig lyckats :P
Tack för tipset men löste det på annat sätt med lite hjälp från xda :)
Hej! När jag försöker uppdatera min telefon till 1.37.405.1 (återställde nyligen telefonen med hjälp av en nandroid backup) så fungerar det inte....
ska ta och prova :)
hade ju kunnat funka om inte det hade vart så att skärmen stängs av efter typ 10 sek och mobilen inte ens hunnit byta startskärm xD
har på on boot tyvärr, bara göra en full wipe och flasha om då..
Hej! Undrar bara om det finns någon karnel till OpenFire som inte stödjer oc? På något sätt har jag ändrat så att min max cpu ligger på 19 och...
Okey nu har jag ett problem, jag skulle ändra min cpu igår till det som ni har rekommenderat i tråden, hade min min lägre och det funkade inte så...
ah tack så mycket, slöt av mig att inte ens titta på xda..
Kan någon förklara för mig vad interactive, ondemand och de andra två inställningarna på samma ställe gör? Inte förstått det riktigt
Jag har flashat romen ett flertal gånger och det fungerar inte för mig :/
Har lite problem här, inte bara med OpenFire utan andra ROMs med. När jag ska partionera sd kortet för att få app2sd att fungera så fastnar...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=23179 Frågade runt lite och jag fick svar där iaf :)
Ah okey, tack för svaren :)
Kommer man få uppdateringar som vanligt då? Som man får med en telefon med orginal ROM och som inte är rootad?
Ah okey det låter ju inte så lockande... HTC släpper ingen orginal rom då? Om man har en fullbackup på hela filsystemet med hjälp av Nandroid...
Hej! Jag undrar bara om det finns någonstans man kan få tag på orginal ROMen till wildfire? Om man nu skulle vilja gå tillbaka till den efter...
Efter att ha rootat telefonen och kört andra ROMar, är det då möjligt att få tillbaka telefonen till den vanliga mjukvaran som telefonen kommer...
Tack för det snabba svaren :)
Hej! Jag är helt ny på Android (fick min telefon igår) och undrar om det är nödvändigt att installera någon form av virusskydd och i så fall om...